8 клас. Члени речення. Тест

Про матеріал
Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. Члени речення Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. Члени речення Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. Члени речення
Зміст слайдів
Номер слайду 1

1. У якому реченні немає підмета? А. Гримнуло кілька по- стрілів. Б. Ой у полі жито копи- тами збито. В. У душі моїй пісень і мрій море. Г. Сучасне завжди по дорозі з минулого в май- бутнє. 1. У якому реченні під-мет виражений словоспо-лученням? А. Малина і вишні цьо- го року не вродили. Б. Я сам іду до товари- ша. В. Усі ми дужі дружбою своєю. Г. Було їх там чоловіка з тридцять. ІІ варіант І варіант Члени речення

Номер слайду 2

2. У якому реченні під-мет виражений вигуком? А. Ворона зустріла ме- не своїм картавим «кра». Б. Гучне «ку-ку-рі-ку!» розбудило мене на світа- нні. В. І почув я раптом ти- хеньке «ой». Г. Проспіва, протягне «ох» і замовкне. 2. У якому реченні є од-норідні підмети? А. Батько з сином піш- ли на тік молотити. Б. Між утікачами були Остап із Соломією. В. Бувалі і старі навча- ли молодих. Г. Восени дні стають коротшими, а ночі — дов- шими.

Номер слайду 3

3. У якому реченні – про-стий дієслівний присудок? А. Я хочу погостювати в батька-матері. Б. У нас піснями тепла вся земля. В. Ще мене з колиски люба мати вчила мову рідну шанувати. Г. Не багатство ти ша- нуй, не вроду… 3. Які бувають присуд-ки? А. Прості, складні. Б. Простий дієслівний, простий іменний, складе- ний дієслівний. В. Прості, складені, складний іменний. Г. Простий дієслівний, складений дієслівний, складений іменний.

Номер слайду 4

4. У якому реченні – складений іменний при-судок? А. Учні були вчора на екскурсії в заповіднику. Б. Вони не сподівалися побачити стільки цікавого. В. Але маршрут був дуже добре знайомий. Г. Діти обіцяли приїха- ти ще раз. 4. У якому реченні – складений дієслівний при-судок? А. Твір я буду писати завтра. Б. Подруга буде їхати додому поїздом. В. Дівчина почала ви- шивати скатертину. Г. Зараз же сідай і пи- ши листа матері.

Номер слайду 5

5. У якому реченні тре-ба поставити тире між підметом і присудком? А. Я син свого часу і весь належу сучасникам своїм. Б. Руки дівчини зроби- лися як лід. В. Червона рожа над усі квіти гожа. Г. Тільки труд життя основа. 5. У якому реченні не треба ставити тире між підметом і присудком? А. Найважча професія бути людиною. Б. Голова без розуму мов ліхтар без свічки. В. Жити на цій землі то велике щастя. Г. Жити означає люби- ти.

Номер слайду 6

6. У якому реченні не- правильно розставлені розділові знаки? А. Заєць сірий — най- більш популярний звір на- шої фауни. Б. Тіло його — струнке, завдовжки понад 60 см. В. Максимальна швид- кість його стрімкого бігу — 6 км/год. Г. Зайці — жителі від- критих просторів. 6. У якому реченні не-правильно розставлені розділові знаки? А. І праця в нас — господар, а не гість. Б. Гроші — набута річ. В. Ти — у мене один, український народе. Г. Сумління — то най- кращий порадник.

Номер слайду 7

7. Установіть відповід-ність. 1. Простий дієслівний. 2. Складений іменний. 3. Складений дієслівний. А. Увесь степ сьогодні наче повен радості. Б. Стояла я і слухала весну. В. Гілки на високому де- реві почали струшувати із себе іній. Г. – Ти куди? – У кіно. А ти? 7. Установіть відповід-ність. 1. Простий дієслівний. 2. Складений іменний. 3. Складений дієслівний. А. Слово «верба» — ду- же давнє. Б. Люди називають це дерево ще вербонькою, вербицею, вербиченькою. В. Букетик із вербових котиків! Г. Він почав торкати пух- настий вербовий цвіт.

Номер слайду 8

8. У якому реченні озна-чення виражене словоспо-лученням? А. Петро з Оксаною співали весело й завзято. Б. Він був майстром на всі руки. В. Андрій побачив да- леко в степу отару овець. Г. До мене підходить людина середнього віку. 8. У якому реченні є всі види другорядних членів? А. Красно грає весняне сонце на небі. Б. Темна смуга хмар відходить. В. Плине налита світ- лом ріка. Г. Круті гори зеленіють нам привітно й весело.

Номер слайду 9

9. У якому рядку всі при-кладки треба брати в лапки? А. Пшениця Новинка, яблука Білий налив. Б. Тернопільський тех- нічний університет, Харків- ський тракторний завод. В. Газета Слово, фір- ма Світанок. Г. Кінотеатр імені Дов- женка, Академія наук Ук- раїни. 9. У якому рядку всі при-кладки треба писати че-рез дефіс? А. Місто Тернопіль, озеро Світязь. Б. Поет Стус, компози- тор Лисенко. В. Учні шестикласники, жінка матір. Г. Пташка одуд, трава деревій.

Номер слайду 10

10. У якому реченні при-кладка не пишеться че-рез дефіс? А. Серце наше — славний Київ град. Б. Ми підемо у край Славутича ріки. В. Назустріч йому йде Лисичка сестричка. Г. Це була його сест- ричка Оленочка. 10. У якому реченні означення виражене фра-зеологізмом? А. Він добре вмів кри- вити душею. Б. Оленка говорила ковтаючи слова. В. Усі відчули його ба- жання зачепити за живе. Г. Зробити це тишком- нишком — перше бажання Павла.

Номер слайду 11

11. Установіть відповід-ність. 1. Додаток – іменник без прийменника. 2. Додаток – прикметник, що став іменником. 3. Додаток – інфінітив. 4. Додаток – фразеоло-гізм. А. Степан побачив у гур- ті незнайомого. Б. Він наказав сидіти й чекати. В. Микола на той час за- був і Вербівку, і свою хату. Г. Вітер був уже не холо- дний, а теплий. Д . Він умів смішки спра-вляти. 11. Установіть відповід-ність. 1. Обставина – прислів-ник. 2. Обставина – іменник із прийменником. 3. Обставина – дієпри-слівниковий зворот. 4. Обставина – інфінітив. А. Бризкаючи іскрами, коваль вигострює мечі. Б. Настя залишилася сама в хаті. В. Вони зустрілися рано. Г. Бували й короткі пере- рви. Д . Сусіди приходять до нього новини слухати.

Номер слайду 12

12. Установіть відповід-ність. 1. Означення – іменник. 2. Означення – інфінітив. 3. Означення – слово-сполучення. 4. Означення – займен-ник. А. Оленка була студен- ткою з нахилом до мис- тецтва. Б. Прагнення малювати у мене є ще з дитинства. В. Це була її хустка. Г. В очах орла світилася лють. Д . Людина прекрасна в бою за Батьківщину. 12. Установіть відповід-ність. 1. Означення – прикмет-ник. 2. Означення – займен-ник. 3. Означення – дієпри-кметниковий зворот. 4. Означення – слово-сполучення. А. Усі занурилися у свої думки. Б. Він був людиною з на- хилом до науки. В. Простори заповнені піснями дівчат. Г. Освітлений вогнями, підходить пароплав Д . Обережний водій.

Номер слайду 13

13. Установіть відповід-ність. 1. Обставина – прислів-ник. 2. Обставина – інфінітив. 3. Обставина – іменник із прийменником. 4. Обставина – дієпри-слівниковий зворот. А. Він устав, розтуливши рота від здивування. Б. Ліси стоять у задумі. В. Ївга ходила тихо і при- бирала мовчки. Г. Ми прийшли до сусідів познайомитися. Д . Жайворонок умиває-ться сонцем. 13. Установіть відповід-ність. 1. Додаток – іменник. 2. Додаток – інфінітив. 3. Додаток – числівник. 4. Додаток – займенник із прийменником. А. У нього очі сині. Б. Вовк і лічене бере. В. Оксана порадила по- вернутися завтра. Г. Із десяти влучно стрі- ляли п'ять. Д . Він приніс листа.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Величко Марія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
3664
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку