24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

8 клас розробка години спілкування

Про матеріал
«БЕРЕЖИ СВОЄ ЗДОРОВ’Я» Мета:показати, що здоров’я кожної людини залежить від неї самої; роль гарного і веселого настрою для збереження здоров’я. Виховувати бажання берегти своє здоров’я. донести до свідомості дітей думку про те, що здоров’я людини залежить від неї самої; формувати навички доброзичливого спілкування.
Перегляд файлу

 

Виховна година

для учнів

8класу

на тему:

«Бережи своє здоров’я»http://marganets_ddz5.klasna.com/uploads/org9252/articles_1453401954_45649_original.jpg

Мета:показати, що здоров’я кожної людини залежить від неї самої; роль гарного і веселого настрою для збереження здоров’я. Виховувати бажання берегти своє здоров’я. донести до свідомості дітей думку про те, що здоров’я людини залежить від неї самої; формувати навички доброзичливого спілкування.

Обладнання. Плакат «Бережи своє здоровя»; малюнки; схеми із зображенням доріг.

 

Хід години

Ось дзвінок нам дав сигнал –

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Про своє здоров’я дбаймо.

  

 

 Вправа «привітання»

Як при зустрічі вітаються:

А) долонями;

Б) коліньми;

В) чолом;

Г) боком.

Після виконання учні сідають на свої місця.

 Ваше життя тільки починається, і воно сповнене планами і надіями. Що ж потрібно для того, щоб ці плани здійснилися? Найперше – це здоров’я. Добре здоров’я допоможе прожити цікаве життя, а хвороба може перешкодити здійсненню наших мрій. І для того, щоб хвороби не зашкодили вашим планам побудови повноцінного життя, ви маєте засвоїти ті знання, які отримаєте на цьому занятті.

 Гра «Дешифрувальник»

 

 

А Б В

1 2 3

 

Г Г Д Е

4 5 6 7

 

Є Ж З И

8 9 10 11

 

І Ї Й К

12 13 14 15

 

Л М Н

16 17 18

 

 

О П Р

19 20 21

 

С Т У

22 23 24

 

Ф Х Ц

25 26 27

 

Ч Ш Щ

28 29 30

 

Ь Ю Я

31 32 33

 

Методика виконання: за даними числами шифру, які відповідають порядковим буквам алфавіту, знайти відповідь на запитання.

Шифр: 10, 3,11, 28, 15,1

Відповідь: звичка

 

 

І. Вступна бесіда.

Вітаючись, ми, зазвичай, кажемо: «Доброго дня!», «Здоровенькі були!»,

«Дай, Боже, здоров’я!», «Бувайте здорові!». Вимовляючи ці слова, ми

бажаємо всім здоров’я, бадьорості, бажаємо жити з радістю. «Здоров’я

побажаєш – щастя знайдеш». Хай ця мудра порада стане девізом вашого

життя.

Загадка.

Що це таке?

 Коли воно є – марно тратимо, не дбаємо, а коли його не стане –

віддали б усе, щоб повернути назад. (Здоров’я).

 учень

Мав здоров’я – не беріг,

А тепер надовго зліг…

І лежить собі зітхає,

Не живе і не вмирає.

І скрутився, наче ріг

 Бо здоров’я не беріг.

Наша мета допомогти , та  будемо складати правила здорового способу життя, краще навчимося дбати про своє здоров’я. 

Прислів’я. «Здоровий не знає, який він багатий».

Молодці! Дуже добре справились із завданням.

Інтерактивна вправа «Реклама».

Дослідження у групах (до кожної групи можна залучити когось із батьків).

Учні формуються у 3 групи. Кожна група отримує своє завдання.

1 група отримує текст «Шкідливий вплив куріння на здоров’я людини».

Діти ознайомлюються з текстом і створюють рекламу (малюнок) щодо шкідливості паління.

 

 

 

2 група отримує текст «Алкоголь і здоров’я». Група вивчає текст і створює рекламу (малюнки), щодо шкідливості алкоголю.

3 група отримує перелік можливих людських звичок. Дітям потрібно класифікувати звички (корисні і шкідливі) і створити малюнок корисних звичок.

Після виконання робіт відбувається почергова презентація кожної роботи. (На виконання завдання 15 хв.)

Висновок вправи:

 Який висновок можна зробити після виконання ваших завдань?

Відповіді дітей: Для створення умов здорового способу життя необхідно уникати шкідливих звичок.

Учень:

Ти кожен день живи за розпорядком:

Вставай, вмивайся, ліжко застеляй,

Сніданок з’їж і, дякуючи мамі,

У рідну школу, друже, поспішай.

Учися гарно, старанно, охайно,

Здолати лінощам себе не дозволяй.

У школі рухайся, спілкуйся, розвивайся,

Науки різні добре ти вивчай.

Зі школи ти додому повертайся,

Там пообідай, відпочинь, поспи.

Та про уроки ти не забувайся.

Завдання вчителя як слід зроби.

Гра «Збери прислів’я»

Методика виконання: учні мають з’єднати слова стрілочками.

 

На

 

веселі час

 

жаліти жарти

 

не

варто.

 

(«На веселі жарти час жаліти не варто»)

Підсумок:

Так яка ж умова здорового способу життя?

- Так, це відпочинок  Відпочинок

 

 

Підсумок

- Чи важко дотримуватися правил здорового способу життя?

- Від кого перш за все залежить дотримання правил здорового способу життя?

- Отже який висновок ви можете зробити? («Моє здоров’я – в моїх руках»)

- Чи досягли ви мети поставленої на початку нашого спілкування? (Так)

 

Заключне слово

- Любі діти! Ви – майбутнє нашої країни.

Вам вирощувати хліб, водити космічні кораблі, стояти біля верстата, лікувати хворих, будувати нові міста, шити красивий одяг, стояти на захисті України. Отже, бережіть і зміцнюйте своє здоров’я і ви виростите здоровими, життєрадісними, працьовитими, здатними подолати будь-які труднощі.

Флешмоб «Ми – здорові діти України»

 

docx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
277
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку