Ввести означення квадратичної функції, формувативміння учнів будувати її графік; вивести формулу для обчислення координат вершини параболи;навчити знаходити точки перетину з осями координат. Розвивати навчальні інтереси ,здібності на основі розумових дій;формувати навички аналізу,систематизації,узагальнення Виховувати культуру математичних міркувань, уміння тактовно висловлювати свою думку. Мета уроку:
“Бліц - опитування ”1. Чи є число: 1; 0; коренем квадратного рівняння: 1) 2x2−5x+3; 2) x2 −x ?2. Розкладiть на множники многочлен:1) 3x2 −127; 2) 4x2+4x+1; 3) 5x3−x2; 4) x2−5x+6.3. Опишiть перетворення, за допомогою яких можна утворити з графiка функції y = x2 графiк функцiї:1) y = (x−1)2; 2) y = x2−1; 3) y = (x+2)2+1; 4) y = 2x2; 5) y = 2(x−1)2+1; 6) y = −x2;7) y= −(x+1)2+1.