1 крок – Визначемо тему «Числові послідовності»2 крок – Розіб´ємо тему на дрібніші під теми.3 крок – Формуємо ініціативні групи.4 крок – Збір інформації (використовували матеріали підручника, довідників, Inernet).5 крок – Опрацювання інформації і обговорили її.6 крок – Систематизувати і підготувати презентацій, публікації, сформувати загальні висновки з теми.7 крок – виступи учнів на шкільній учнівській конференції «Аlma Mater»Етапи роботи над проектом
Наприклад, грипп. В нашій школі навчається 360 учнів. Для того, щоб школу закрили на карантин треба, щоб захворіло 30% учнів. Припустимо, що 1 учень може заразити в день 3 учнів і в перший день захворіло 2 учні. Скільки часу пройдепоки школу закриють на карантин?Що треба знати і вміти, щоб відповісти на це питання? Чи існують числові закономірності при розповсюдженні будь-якої епідемії?
Розвиток промисловості і сільського господарства, а також швидкі темпи урбанізації привели до різкого збільшення використання води в світі (з початку ХХ ст. воно зросло в сім разів)Як зміняться запаси води при зміні чисельності населення?Чи існують числові закономірності в явищах природи і як Людина їх використовує?
Сьогодні банки називають «п’ятою владою» в будь-якій країні (якщо вважати, що чотири – це парламент, уряд, суд, преса). Коли Ви берете кредити, то берете на себе відповідальність повернути гроші з відсотками в назначений термін часу. Важливо розібратися, коли і скільки Ви повинні заплатити. Чи використовує Людина в плануванні своєї діяльності числові закономірності?
Для розв’язання завдань потрібні знання. Арифметична прогресія - числова послідовність, в якій кожне наступне число, починаючи з другого, виходить з попереднього збільшенням його на певне число. Має вигляд:a1, a1+d, a1+2d, a1+3d, …, a1+(n-1)d,…Геометрична прогресія - послідовність чисел, в якій кожне наступне число, починаючи з другого, виходить з попереднього множенням його на певне число. Має вигляд:b1, b1q, b1q2, b1q3,… ,b1qn-1,…
"Спорідненість" прогресій стає ще більш помітним,якщо порівняти їхні характеристичні властивості. Тут теж досить замінити додавання множенням, а поділ на два - добуванням кореня другого ступеня,і з характерної властивості арифметичної прогресіївийде характерна властивість геометричної прогресії
Що поєднує послідовності Фібоначчі і кроликів? Як послідовності згубили царя Шерама?Чому підкорюється гармонія звуку?Як стати міліонером? Таємниця Уоренна Баффета. Чи можна розрахувати силу волі?6. Як описати хаос?Все вивчили і повторили, отже пора зайнятися творчою діяльністю і знайти відповіді на питання, що стоять перед вами