А. Ліндгрен "Міо, мій Міо" (презентація)

Про матеріал
Презентація допоможе учням пригадати ТОП-5 фактів з біографії Астрід Ліндгрен, визначити композицію, символи, проблематику твору, моральні цінності, порушені у творі, реальне та фантастичне, елементи чарівної казки у повісті; скласти анкету на головного героя; перевірити знання тексту за допомогою вправи "Так-Ні"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“Міо, мій Міо” – повість-казка про перемогу добра, справедливості, любові та дружби. Астрід Ліндгрен «Міо, мій Міо»

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Тема – пригоди хлопчика в казковій Далекій КраїніІдея – віра в перемогу справедливості; розкриття безмежних фізичних і духовних можливості людей, які готові пожертвувати собою заради щастя інших. Сонячний світ добра: Міо, Бенко, тітка Лундін, тато-король, Юм-Юм, Ірі, Нонно, Ено, Ткаля, Зброяр, діти-птахи. Світ зла і темряви: Тітка Едля, дядько Сікстен, лицар Като, вивідувані, вартові

Номер слайду 5

“Міо, мій Міо” Композиція: Експозиція. Життя Буссе в родині опікунів. Зав’язка. Тітка Лундін дає Буссе яблуко та лист і Джин перевозить Буссе до Країни ДалекоїРозвиток дії. Буссе – Міо в Країні Далекій знаходить батька-короля; друзі та помічники Міо, відповідальність Міо за її долю жителів Країни ДалекоїКульмінація. Міо долає страх і приймає рішення боротися з лицарем Като. Випробування героя на шляху до замку лицаря Като. Розв’язка. Перемога Міо над Като, звільнення дітей. Епілог. Повернення додому, щасливе життя Міо у Країні Далекій

Номер слайду 6

Елементи чарівної казки у повісті «Mio, мій Mio»Незвичне народження героя. Казковий герой покидає домівку й потрапляє до дивного світу. Два світи: світ добра й світ зла. Чудесні помічники героя та чарівні предмети. Подолання труднощів. Перемога світу добра над світом зла. Кінцівка

Номер слайду 7

Тато – король Країни Далекої, мама померла, коли Mio народився. Пригоди у Мертвому лісі, у вежі голоду, боротьба з лицарем Като. Перемога Mio над лицарем Като, звільнення дітей та Міраміса з білим лошатком. Mio живе в Країні Далекій, і йому дуже добре у свого тата-короля. Юм-Юм, кінь Міраміс, Зброяр, дуплисте дерево, земля, зачаровані птахи, озеро, скеля, брама. Меч, що розтинає камінь, невидимий плащ, хліб, що втишує голод, ложечка, що не залишалась порожня14 жовтня о 6 год. вечора зник з дому і за допомогою джина потрапляє до Країни ДалекоїВизначити елементи чарівної казки в повісті

Номер слайду 8

Знайти слова, які допоможуть вам визначити проблематику твору

Номер слайду 9

Знайти слова, які допоможуть вам визначити проблематику твору

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Проблематика твору «Міо, мій Міо»Взаємини дітей та батьків, необхідність домашнього затишку, любові для дитини;роль батьків у житті дитини;материнська любов та піклування;зображення світу дітей і світу дорослих;зростання дитини, її взаємини з колективом;права дитини(на друзів, повагу до себе, на любов);утвердження моральних цінностей (добро, милосердя, дружба, любов, взаємодопомога, гармонія з природою).

Номер слайду 12

Розгадати слова, які допоможуть вам сформулювати моральні цінності у творіА. Ліндгрен «Міо, мій Міо»

Номер слайду 13

А. Ліндгрен «Міо, мій Міо»

Номер слайду 14

Моральні цінності проголошені у повісті:дорослі мають прагнути творити країну Далеку в реальному світі; Любов, Дружба перемагають зло та ненависть; природа завжди служить добру; кам’яні серця дорослих перетворюють дітей на нещасних самотніх «птахів»; люди мають завжди пам’ятати, що зло шкодить в першу чергу їм самим; батьківська любов, родинне тепло є най-вищою цінністю в житті

Номер слайду 15

Життя в родині опікунів. Погане ставлення тітки Едлі й дядька Сікстена до Буссе. Самотність. Реальне і фантастичне у творіПотрапив у Країну Далеку, знайшов тата-короля. Дні його веселі та радісніКалле-Джигун, старий броварський кінь. Міраміс – кінь, що вміє літати. Жорстокі діти з Упландської вулиціДобрі жителі казкового королівства і злий лицар Като. Зачаровані птахи. Вечірній парк, де хлопчик грається порожніми пляшками з-під пива. Зелені луки, трояндовий сад, колодязь, що шепоче казки. Хлопець, за висловом тітки Едлі, «миршавий, блідий і хирлявий». Злі сили гноблять хлопчика. Міо виріс і зміцнів, став рум’яний і здоровий, засмаг на сонці й набрався сили. Міо перемагає злі сили

Номер слайду 16

1.2.3.4.5.6.7.8.9. Анкета героя. Прізвище, ім’я. Місце народження. Вік. Батьки. Опікуни. ДрузіМрія. Місія. Моральні цінності, риси характеру. Вільгельм Ульсон, Міо. Швеція, Стокгольм, Упландська вулиця9 років. Мама померла, коли Буссе був 1 рік, тато – король Країни ДалекоїТітка Едля і дядько Сікстен, постійно ображали, сердиті, крикливіБенко, Юм-Юм, продавчиня Лундін, старий кінь Капле-Джигун, кінь Міраміс. Знайти рідного батька, сильного і люблячого, як у його друга Бенка. Врятувати Країну Далеку від злого лицаря Като. Має гаряче і любляче серце, не терпить несправедливості, відважний, має почуття обов’язку

Номер слайду 17

Вправа «Так-Ні»Буссе – хлопчик із Стокгольма, усиновлений прийомними батьками, які його дуже любили і піклувалися про нього. Найкращий друг Буссе – Бенко. Міраміс – це кінь, якого подарував батько Міо. Юм-Юм зробив для Міо чарівний меч, здатний розсікти кам’яне серце Като. Палац короля стояв на острові Зелених Лук. Королівство тата-короля дуже маленьке, але там панує мир, злагода і любов. Острів Зелених Лук і Землю Заморськe з’єднував міст Вечірньої Зорі. Като виривав з людських грудей серця й замість них вкладав кам’яні. У Країну Чужинецьку Міо відправляється сам, адже в передбаченні написано, що саме він переможе Като. Мертвий Ліс допомагав вивідувачам знаходити ворогів Като. Лицар Като сам прагнув позбутися свого кам’яного серця. Найдужче ненавидів лицаря Като сам лицар Като.

Номер слайду 18

Вправа «Так-Ні»Буссе – хлопчик із Стокгольма, усиновлений прийомними батьками, які його дуже любили і піклувалися про нього. (Ні)Найкращий друг Буссе – Бенко. (Так)Міраміс – це кінь, якого подарував батько Міо. (Так)Юм-Юм зробив для Міо чарівний меч, здатний розсікти кам’яне серце Като. (Ні)Палац короля стояв на острові Зелених Лук. (Так)Королівство тата-короля дуже маленьке, але там панує мир, злагода і любов. (Ні)Острів Зелених Лук і Землю Заморськe з’єднував міст Вечірньої Зорі. (Так)Като виривав з людських грудей серця й замість них вкладав кам’яні. (Так)У Країну Чужинецьку Міо відправляється сам, адже в передбаченні написано, що саме він переможе Като. (Ні)Мертвий Ліс допомагав вивідувачам знаходити ворогів Като. (Ні)Лицар Като сам прагнув позбутися свого кам’яного серця. (Так)Найдужче ненавидів лицаря Като сам лицар Като. (Так)

Номер слайду 19

Символи “Міо, мій Міо” Образ колодязя, що ввечері шепоче – «Це колодязь забутих казок і пісень, таких, що їх колись давно розповідали й співали на світі, а потім так само давно забули. Тільки цей Колодязь, що шепоче ввечері, пам’ятає їх геть усі». Образ колодязя є символом народної пам’яті, життєвої мудрості фольклору і народних традицій. Почути його казки та пісні може тільки дитина з чистим серцем. Поки є такий невичерпний колодязь, народ з нього черпає силу протистояти злу. Маленька сіра пташка у замку Като – душа лицаря Като, яка втомилася від жорстокості і зла, звільнилася з кам’яного полону

Номер слайду 20

Використані джерела1. Міо, мій Міо. Аналіз. Джерело: https://dovidka.biz.ua/mio-miy-mio-analiz/

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.9
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 12
Оцінки та відгуки
  1. Тесля Таміла Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Verchuk Sveta
    Дякую за вашу роботу! Зичу творчості і натхнення! З повагою.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Швець Юлія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Хомякова Людмила Володимирівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  5. Богачук Марія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Поворозник Любов Богданівна
    Дякую за чудові, практичні матеріали!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Гайдучик Оксана
    Просто чудово. Цікаво. Щиро дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Гарченкова Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Кизим Ірина Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Исаенко Светлана Борисівна
    Щиро дякую за Вашу роботу. Цікаво, змістовно, оригінально. Та ще й вивільнило купу часу на підготовку до уроку.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Біла Ольга
    Дякую, щиро дякую. Ваша робота чудова. Як завжди! Інформативна, цікава, естетична!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Яремчук Лариса Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 9 відгуків
pptx
Додано
16 травня 2021
Переглядів
47806
Оцінка розробки
4.9 (12 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку