Адаптація та модифікація навчальної програми «УКРАЇНСЬКА МОВА. 5 КЛАС»

Про матеріал
Адаптація та модифікація навчальної програми «УКРАЇНСЬКА МОВА. 5 КЛАС», для дитини з ООП, 4 рівень підтримки, 5 клас, І семестр. Розроблено на основі модельної навчальної програми «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Заболотний О.В., Заболотний В.В., Лавринчук В.П., Плівачук К.В., Попова Т.Д.)
Перегляд файлу

Адаптація та модифікація навчальної програми

«УКРАЇНСЬКА МОВА. 5 КЛАС»

Розроблено на основі модельної навчальної програми «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Заболотний О.В., Заболотний В.В., Лавринчук В.П., Плівачук К.В., Попова Т.Д.)

 

За сферами розвитку

Ціль

Очікувані результати, яких планується досягнути

Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку)

Подолання навчальних труднощів

 

ВСТУП

-  На кінець першого семестру  розумітиме та відтворюватиме зміст почутого повідомлення про мову як основний  засіб  спілкування у 60% випадків.

 

 

- До кінця вересня учениця називатиме основні правила спілкування у 50% випадків.

 

 

 

 

- На кінець першого семестру учениця складатиме та записуватиме діалог на 4-5 реплік з допомогою вчителя у 60% випадків.

- На кінець першого семестру  розуміє та відтворює зміст почутого повідомлення про мову як основний  засіб  спілкування у 60% випадків.

 

 

 

- До кінця вересня учениця називатиме основні правила спілкування у 50% випадків.

 

 

 

 

- До кінця вересня учениця складає та записує діалог на 3, а на кінець першого семестру на 4-5 реплік   з допомогою вчителя у 60% випадків.

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

 

 

 

 

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

 

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

 

 

 

- На кінець першого семестру учениця стисло переказуватиме невеликий за обсяг текст, відповідаючи на навідні питання у 60% випадків.

 

 

 

 

- До кінця вересня учениця розрізнятиме типи текстів з незначною допомогою вчителя у 60% випадків.

 

 

- На кінець першого семестру складатиме коротке висловлення з елементами опису (в усній формі), користуючись додатковим матеріалом  у 60% випадків.

 

 

- До кінця вересня учениця  стисло переказує невеликий за обсяг текст, відповідаючи на навідні питання у 40% випадків, а до кінця першого семестру – у 60% випадків.

 

 

- До кінця вересня учениця розрізняє типи текстів з незначною допомогою вчителя у 60% випадків.

 

 

- На кінець першого семестру складає коротке висловлення з елементами опису (в усній формі), користуючись додатковим матеріалом  у 60% випадків.

 

 

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

 

 

 

 

 

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

 

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

ЛЕКСИКОЛОГІЯ

 

- До кінця жовтня учениця навчиться виявляти в тексті ключові слова у 50% випадків.

 

 

 

- На кінець першого семестру   складатиме простий план з допомогою вчителя у 40% випадків.

 

 

 

- На кінець першого семестру учениця переказуватиме письмово текст розповідного змісту з допомогою вчителя у 30% випадків.

 

 

- До кінця жовтня  добиратиме синоніми та антоніми до слів у 50% випадків.

 

 

- На кінець першого семестру  розрізнятиме однозначні слова, багатозначні слова та омоніми, виділяє їх у тексті у 30% випадків.

 

 

- На кінець першого семестру використовуватиме слова в прямому й переносному значенні у 20% випадків.

- До кінця жовтня учениця виявляє в тексті ключові слова у 50% випадків.

 

 

 

 

- На кінець першого семестру складає простий план з допомогою вчителя у 40% випадків.

 

 

 

 

- На кінець першого семестру учениця переказує письмово текст розповідного змісту з допомогою вчителя у 30% випадків.

 

 

 

- До кінця жовтня  добирає синоніми та антоніми до слів у 50% випадків.

 

 

 

- На кінець першого семестру розрізняє однозначні слова, багатозначні слова та омоніми, виділяє їх у тексті у 30% випадків.

 

 

 

- На кінець першого семестру використовує слова в прямому й переносному значенні у 20% випадків.

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

 

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

 

 

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

 

 

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

 

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

 

 

 

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

Будова слова. Орфографія

- До кінця листопада учениця виділятиме у слові значущі частини слова з допомогою вчителя у 30% випадків.

 

 

- На кінець першого семестру добиратиме спільнокореневі слова у 40% випадків.

 

 

- До кінця листопада  знатиме та використовуватиме правило вживання префіксів з-, с-, роз-, без- у 30% випадків.

 

 

- На кінець першого семестру учениця утворюватиме нові слова за допомогою суфіксів та префіксів у 40% випадків.

 

- На кінець першого семестру складатиме та записуватиме твір-опис  (4-5 речень)  у 50% випадків.

- До кінця листопада учениця виділяє у слові значущі частини слова з допомогою вчителя у 30% випадків.

 

 

 

- На кінець першого семестру добирає спільнокореневі слова у 40% випадків.

 

 

 

- До кінця листопада  знає та використовує правило вживання префіксів з-, с-, роз-, без- у 30% випадків.

 

 

 

 

- На кінець першого семестру учениця утворює  нові слова за допомогою суфіксів та префіксів у 40% випадків.

 

 

- На кінець першого семестру складає та записує твір-опис  (4-5 речень)  у 50% випадків.

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

 

 

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

 

 

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

 

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ

 

- На кінець першого семестру учениця визначатиме належність звуків до певної групи (голосні, приголосні: м’які, тверді, пом’якшені, дзвінкі, глухі) у 40% випадків.

 

 

- На кінець першого семестру  ділитиме слова на склади, визначатиме наголошений та ненаголошені склади у 50% випадків.

 

 

- На кінець першого семестру учениця користуватиметься правилами переносу слів у 50% випадків.

 

 

 

 

- На кінець першого семестру  записуватиме слова фонетичною транскрипцією у 20% випадків.

- На кінець першого семестру учениця визначає належність звуків до певної групи (голосні, приголосні: м’які, тверді, пом’якшені, дзвінкі, глухі) у 40% випадків.

 

 

 

- На кінець першого семестру  ділить слова на склади, визначає наголошений та ненаголошені склади у 50% випадків.

 

 

 

- На кінець першого семестру учениця користується правилами переносу слів у 50% випадків.

 

 

 

 

- На кінець першого семестру  записує слова фонетичною транскрипцією у 20% випадків.

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

 

 

 

 

 

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

 

 

 

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

 

       Виконує.

       Виконує з допомогою.

       Виконує частково.

       Не виконує.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку