Адаптація та модифікація навчальної програми
«УКРАЇНСЬКА МОВА. 5 КЛАС»
Розроблено на основі модельної навчальної програми «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Заболотний О.В., Заболотний В.В., Лавринчук В.П., Плівачук К.В., Попова Т.Д.)
За сферами розвитку |
Ціль |
Очікувані результати, яких планується досягнути |
Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку) |
Подолання навчальних труднощів |
ВСТУП |
||
- На кінець першого семестру розумітиме та відтворюватиме зміст почутого повідомлення про мову як основний засіб спілкування у 60% випадків.
- До кінця вересня учениця називатиме основні правила спілкування у 50% випадків.
- На кінець першого семестру учениця складатиме та записуватиме діалог на 4-5 реплік з допомогою вчителя у 60% випадків. |
- На кінець першого семестру розуміє та відтворює зміст почутого повідомлення про мову як основний засіб спілкування у 60% випадків.
- До кінця вересня учениця називатиме основні правила спілкування у 50% випадків.
- До кінця вересня учениця складає та записує діалог на 3, а на кінець першого семестру на 4-5 реплік з допомогою вчителя у 60% випадків. |
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує.
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує.
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує. |
|
|
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ |
||
|
- На кінець першого семестру учениця стисло переказуватиме невеликий за обсяг текст, відповідаючи на навідні питання у 60% випадків.
- До кінця вересня учениця розрізнятиме типи текстів з незначною допомогою вчителя у 60% випадків.
- На кінець першого семестру складатиме коротке висловлення з елементами опису (в усній формі), користуючись додатковим матеріалом у 60% випадків. |
- До кінця вересня учениця стисло переказує невеликий за обсяг текст, відповідаючи на навідні питання у 40% випадків, а до кінця першого семестру – у 60% випадків.
- До кінця вересня учениця розрізняє типи текстів з незначною допомогою вчителя у 60% випадків.
- На кінець першого семестру складає коротке висловлення з елементами опису (в усній формі), користуючись додатковим матеріалом у 60% випадків. |
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує.
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує.
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує. |
|
ЛЕКСИКОЛОГІЯ |
||
|
- До кінця жовтня учениця навчиться виявляти в тексті ключові слова у 50% випадків.
- На кінець першого семестру складатиме простий план з допомогою вчителя у 40% випадків.
- На кінець першого семестру учениця переказуватиме письмово текст розповідного змісту з допомогою вчителя у 30% випадків.
- До кінця жовтня добиратиме синоніми та антоніми до слів у 50% випадків.
- На кінець першого семестру розрізнятиме однозначні слова, багатозначні слова та омоніми, виділяє їх у тексті у 30% випадків.
- На кінець першого семестру використовуватиме слова в прямому й переносному значенні у 20% випадків. |
- До кінця жовтня учениця виявляє в тексті ключові слова у 50% випадків.
- На кінець першого семестру складає простий план з допомогою вчителя у 40% випадків.
- На кінець першого семестру учениця переказує письмово текст розповідного змісту з допомогою вчителя у 30% випадків.
- До кінця жовтня добирає синоніми та антоніми до слів у 50% випадків.
- На кінець першого семестру розрізняє однозначні слова, багатозначні слова та омоніми, виділяє їх у тексті у 30% випадків.
- На кінець першого семестру використовує слова в прямому й переносному значенні у 20% випадків. |
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує.
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує.
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує.
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує.
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує.
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує. |
|
Будова слова. Орфографія |
||
- До кінця листопада учениця виділятиме у слові значущі частини слова з допомогою вчителя у 30% випадків.
- На кінець першого семестру добиратиме спільнокореневі слова у 40% випадків.
- До кінця листопада знатиме та використовуватиме правило вживання префіксів з-, с-, роз-, без- у 30% випадків.
- На кінець першого семестру учениця утворюватиме нові слова за допомогою суфіксів та префіксів у 40% випадків.
- На кінець першого семестру складатиме та записуватиме твір-опис (4-5 речень) у 50% випадків. |
- До кінця листопада учениця виділяє у слові значущі частини слова з допомогою вчителя у 30% випадків.
- На кінець першого семестру добирає спільнокореневі слова у 40% випадків.
- До кінця листопада знає та використовує правило вживання префіксів з-, с-, роз-, без- у 30% випадків.
- На кінець першого семестру учениця утворює нові слова за допомогою суфіксів та префіксів у 40% випадків.
- На кінець першого семестру складає та записує твір-опис (4-5 речень) у 50% випадків. |
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує.
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує.
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує.
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує.
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує.
|
|
ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ
|
|||
- На кінець першого семестру учениця визначатиме належність звуків до певної групи (голосні, приголосні: м’які, тверді, пом’якшені, дзвінкі, глухі) у 40% випадків.
- На кінець першого семестру ділитиме слова на склади, визначатиме наголошений та ненаголошені склади у 50% випадків.
- На кінець першого семестру учениця користуватиметься правилами переносу слів у 50% випадків.
- На кінець першого семестру записуватиме слова фонетичною транскрипцією у 20% випадків. |
- На кінець першого семестру учениця визначає належність звуків до певної групи (голосні, приголосні: м’які, тверді, пом’якшені, дзвінкі, глухі) у 40% випадків.
- На кінець першого семестру ділить слова на склади, визначає наголошений та ненаголошені склади у 50% випадків.
- На кінець першого семестру учениця користується правилами переносу слів у 50% випадків.
- На кінець першого семестру записує слова фонетичною транскрипцією у 20% випадків. |
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує.
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує.
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує.
Виконує. Виконує з допомогою. Виконує частково. Не виконує.
|