Початок шкільного життя являється стресовою ситуацією в житті кожної дитини, бо виникає необхідність адаптуватися до нових умов. Цей етап супроводжується різними функціональними зрушеннями і, безсумнівно, позначається на психоемоційній сфері. Від успіху періоду адаптації до школи значною мірою залежить загальна успішність подальшої соціальної діяльності дитини. Актуальність цієї теми визначається тим, що і інтенсифікація навчальної діяльності останніми роками, і перетворення в соціально-економічній сфері змінили умови життя дітей і визначили необхідність повторного поглибленого аналізу діяльності дитини в момент вступу до школи та соціально-психологічної практики, що пов'язана зі шкільною адаптацією
бу:јть дитину споктно з ус мјикою та лагј_аним словом, Не згадуЙте вчерашнј прорахунки, собшгво м(зернж не вживайте обр.тзплвих 'јв_
„Не тЙлганяЙте дитину, 6-0 розрахувати час - пе ваги обов ' язок.
-Не ветлрапляйте д;ттпну ло школи без cHiJ1aHk-y: у школј вона багато прашое. та витрачае сшјп, 4 ..ираючи по школит ппбажайте Тй усгйхјв. скажјть к[тька лагјлнттх сгпв. без зауњажены «Дивись, ппвоаься гарно», «[Цоб не було поганих огЈнок!»,
$. забудьте «Яку оц[нку ти отримав?». щтптну не сите на Hei тисячу
»затпань, дайте розгпабитися (згадайте, як вам важко роёного дня). Коли дитина збуджена i охоче вами чимось лол#пттися. вис.т,хайте П.
. Якшо щгтпна замкнулась шось й г,рбуе. не наполягайте на Tt\McHeHHi й стану, нехай тод#воваасе сама розловКть,
-заувт,кення вчителя васлухайге не в дитини, Вислухавшн, не поспЈшайте њпштовуватн сварку, з аггтиною спок$йно,
Ё. [Тиля школи ципјна не повинна одразу сшаги за виконання завдань, а 2 — З години мае НаПкраищй час шля виконання u0Man1Hlx завдань з 1-3 до 17 години.
••.не можна вкконувати завдання без перерви. Через 1 S — 20 хв.
Треба вјлочивати 10 — хв.
[1iu час виконання завдань не смте над дитиною, давай1е iti самосййно прашовам. А якшо вже noIpi0Ha допомога — С-рз крику, споктно, з похвалою та пттримкою, вживаючи слова: «не хв.йся», «ги все BMiem», «спробуймо помјјкувати разом», як пояснював вчитель».