Аерофотознімальна авіація, фотограметрія

Про матеріал
Презентація профільного рівня курсу фотограметрія. Фотограметристам допоможе в навчанні
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Аерофотознімальна авіація. АН-30

Номер слайду 2

Ан-30 (з кодифікації НАТО: Clank; — «Брязкіт») — літак повітряного спостереження та аерофотозйомки. Розроблений в АНТК імені Олега Антонова спільно з ДКБ Берієва. Ан-30 є модифікацією літака Ан-24 і призначений для аерофотознімальних і аерогеофізичних робіт. Як і попередні — Ан-24 і Ан-26 — машина мала в народі прізвисько «Настя» («Настенька»)

Номер слайду 3

Історія створення. Розробка дводвигунового літака для аерофотозйомки Ан-24 ФК почалася в 1964 році згідно з Постановою РМ СРСР № 565-235 від 6 липня 1964 року[1]. Головним конструктором був призначений В. В. Волков. 12 липня 1965 року макетній комісії замовника був пред'явлений ескізний макет. За результатами комісії літом 1967 року було переобладнано у варіант виріб «ФК» (кодова назва Ан-24 ФК під час розробки) один серійний Ан-24. Виріб «ФК» відрізнявся від оригіналу повністю зміненою носовою частиною фюзеляжу, вона була розширена та засклена. Також в нижній частині фюзеляжу, між 21 ти 30 шпангоутами, було обладнано п'ять засклених фотолюків. У центроплані встановлено 6 додаткових паливних баків загальною ємністю 1600 л. Перший політ Ан-24 ФК здійснив 21 серпня 1967 року. Перша публічна демонстрація літака відбулася 1975 року на авіасалоні в Ле Бурже. З грудня 1968 по вересень 1969 пройшли державні випробування літака. Серійне виробництво було організовано на Київському авіаційному заводі «Авіант» під назвою Ан-30. Виробництво літака тривало до 1980 року. З 1971 по 1980 було випущено 115 машин

Номер слайду 4

Основні характеристики. Екіпаж: 7 чоловік. Довжина: 24,26 м[3]Висота: 8,32 м. Розмах крила: 29,20 м. Площа крила: 74,98 м²Крило у плані: трапецієвидне. Нормальна злітна маса: 20300 кг. Максимальна злітна маса: 23000 кг. Маса палива у внутрішніх баках: 4820 кг. Силова установка: 2 × Турбогвинтовий АІ-24 ВТ 2820 к.с. ( 2074 к. Вт)Повітряний гвинт: АВ-72 Діаметр гвинта: 3,9 м. Допоміжна силова установка: 1 × турбореактивний РУ19 А-300 Тяга допоміжної силової установки: 1 × 800 кгс

Номер слайду 5

Льотні характеристики. Крейсерська швидкість: 430 км/год. Практична дальність: 1240 км. Перегінна дальність: 2600 км. Довжина розгону: 710 м. Довжина пробігу: 525 — 670 м

Номер слайду 6

Дякую за Увагу. Виконав Вержанський Павло, студент групи ГР-31

pptx
Додано
25 лютого 2023
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку