Мета заняття: навчити вихованців володіти технікою та манерою виконання танцювального образу, вміння створювати танцювальний образ відповідно до музики.
Комунальний заклад позашкільної освіти
«Центр дитячої та юнацької творчості Металургійного району»
Конспект відкритого заняття
ТЕМА:
«АКТОРСЬКА МАЙСТЕРНІСТЬ В ХОРЕОГРАФІЧНОМУ КОЛЕКТИВІ»
ЗХК ШГ «Данс - Екзотик»
(група 4 року основного рівня навчання)
Керівник: Слободська Я.Г.
План-конспект заняття. Відкрите заняття Зразкової шоу-групи «ДАНС-ЕКЗОТИК» Керівник: Слободська Я.Г. Група 4 року основного рівня навчання. Навчальний предмет: акторська майстерність.
Тема: «Акторська майстерність в хореографічному колективі».
Мета заняття:
Навчальна: навчити вихованців володіти технікою та манерою виконання танцювального образу, вміння створювати танцювальний образ відповідно до музики.
Розвиваюча: розвивати акторські, танцювальні та творчі здібності, фантазію, сприймання танцювального образу, координацію рухів під музичний супровід.
Виховна: формувати свідоме ставлення до занять з акторської майстерності, виховувати самостійність, ініціативність, розвивати творчу особистість, виховувати повагу до музичної та хореографічної культури світу.
Тип заняття: комбінований.
Хід заняття:
І. Організаційна та психологічна підготовка вихованців до заняття.
1. Хід pas marche.(Е. Тілічеєва «Марш»)
2. Привітальний уклін.(Р. Гліер «Вальс»)
3. Оголошення теми.
4. Розігрів обличчям до станку.(І.Штраус Вальс «На чудовому блакитному Дунаї»)
Releve.
Releve на одну ногу.
Demi plie.
Battement tendu.
Battement tendu jete.
Rond de jambe.
Battement frappe.
Battment fondu.
Passe.
Grand battement.
Розтяжка.( М.Жарр Вальс з к/ф «Доктор Живаго»)
Обертання. (Е. Дога «Вальс»)
II. Основний етап заняття.
1. Повтор ритму, визначення темпу та характеру музики.
Вправа №1 Ритмічні оплески. (Ж. Бізе «Куплети тореодора»,М.Глінка «Дитяча полька» , С. Баневич «Вальс на балу», А.Віллолдо «Танго», Л.Лехтінен «Летка - єнька»)
Вправа №2 Визначення темпу музики.(М.Глінка «Жайворонок», М.Красєв «Голоп», Ю.Слонов «Полька», Ю. Щуровський «Укранський народний танець», Ц. Пуні Варіації солістки з балету «Есмеральда )
Вправа №3 Визначення характеру музики. (М.Глінка «Почуття», К. Сен – Санс «Лебідь» з сюіти «Карнавал тварин», С. Джоплін «Артист Естради», С. Прокоф’єв «Монтекі і Капулеті», народний венгерський танець «Чардаш».)
2. Виховання м’язової пам’яті.
Вправа №1 З реквізитом. (М.Варкентін «Світла мрія.»)
Вправа №2 Пози танцю. (І.Шраус «Троянди півдня»)
Вправа №3 Взаємодія з партнером. (М. Легран «Мелодія»)
3. Створення образів під музику.
Вправа №1 Образ квітки.(П.Чайковський «Вальс Квітів»)
Вправа №2 Образ жаби. (Ю.Щуровський «Танець маленьких жабенят»)
Вправа №3 Образ крота, ластівки. (С. Баневич «Щур», Ю.Слонов «Танець сонячних промінчиків»)
4. Танцювальна імпровізація.
Вправа №1 Створення образу Дюймовочки. (А.Б. «Полька»)
Вправа №2 Показ фрагменту танцю «Легкокрилі Ельфи» (під фонограму)
ІІІ. Заключний етап заняття (контрольно-підсумковий ).
1. Підсумок індивідуально-творчих робіт вихованців.
2. Завдання для подальшої самостійної роботи (відпрацювання перед дзеркалом міміки та жестів образів до танцю «Дюймовочка»).
3. Теоретично-пізнавальна робота: розповідь про балети-казки.
4. Підсумок заняття:
Прощальний уклін. (Е.Гліер «Вальс»)
Хід pas marche.( Е.Тілічеєва «Марш»)