Бажаючи розвивати духовність дитини. вчитель має допомагти їй зорієнтуватися у світі мистецтва, вибрати справді високохудожні твори, що сприятимуть розвитку і збагаченню культури почуттів учнів та естетичного смаку, а також ознайомити , допомогти розуміти твори мистецтва , висловлювати свої думки і ділитися почуттями.
Архітектура
1 Вид архітектури
2. Пояснити, який художній образ нагадує споруда, охарактеризувати його, висловлюючи власне ставлення.
3. Яким є призначення споруди і як воно відбивається в архітектурних формах?
4. Охарактеризувати конструкцію споруди, розповісти в чому полягають її особливості.
5. Охарактеризувати матеріал, використаний під час будівництва, та особливості декору споруди
6. Розглянути композицію будівлі: форму і силует, план, симетричність чи асиметричність форм, контраст у зіставлені частин, як виражений композиційний центр, чи дотримані або порушені пропорції, яким є ритм споруди, в чому це виявляється, чи є споруда масштабною щодо людини або її розміри не беруть до уваги людину, як будівля пов’язана з навколишнім середовищем – природою, містом.
7. Охарактеризувати архітектурний стиль споруди.
8 Ще раз повернутися до свого ставлення, підтвердити або змінити його.