Алгоритм аналізу творів архітектури

Про матеріал

Бажаючи розвивати духовність дитини. вчитель має допомагти їй зорієнтуватися у світі мистецтва, вибрати справді високохудожні твори, що сприятимуть розвитку і збагаченню культури почуттів учнів та естетичного смаку, а також ознайомити , допомогти розуміти твори мистецтва , висловлювати свої думки і ділитися почуттями.

Перегляд файлу

Архітектура

1  Вид архітектури

2. Пояснити, який художній образ нагадує споруда, охарактеризувати його, висловлюючи власне ставлення.

3. Яким є призначення споруди і як воно відбивається в архітектурних формах?

4. Охарактеризувати конструкцію споруди, розповісти в чому полягають її особливості.

5. Охарактеризувати матеріал, використаний під час будівництва, та особливості декору споруди

6. Розглянути композицію будівлі: форму і силует, план, симетричність чи асиметричність форм, контраст у зіставлені частин, як виражений композиційний центр, чи дотримані або порушені пропорції, яким є ритм споруди, в чому це виявляється, чи є споруда масштабною щодо людини або її розміри не беруть до уваги людину, як будівля пов’язана з навколишнім середовищем – природою, містом.

7. Охарактеризувати архітектурний стиль споруди.

8 Ще раз повернутися до свого ставлення, підтвердити або змінити його.

doc
Додано
25 серпня 2018
Переглядів
1454
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку