27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

Алгоритм " Як укласти договір?"

Про матеріал

Алгоритм допомагає сформувати уявлення про договірну практику .Підписуючи договір громдянин бере на себе відповідальність дотримуватися певних умов та розуміти наслідки, які наступлять в результаті порушення умов договору. Покрокова інструкція допоможе реалізувати на практиці теоритичні знання.

Перегляд файлу


 

Як правильно укласти будь-який договір. 

Важливі технічні дрібниці договірної роботи 

  1. Чітко вказувати повне найменування сторін у договорі і документ (статут, довіреність), що підтверджує повноваження виконавчого або іншого органу управління, перевіривши дані в ЄДР, та за необхідності в установчому документі, а щодо фізичних осіб – за документами, які посвідчують особу.
  2. Якщо представник контрагента діє на підставі довіреності, додати власноруч зняту копію з оригіналу.
  3. Зазначати вид (назву) договору, якщо це передбачено актами цивільного законодавства (наприклад, договір купівлі-продажу).
  4. Вказувати дату укладення договору.
  5. Дотримуватися передбаченого законодавством переліку всіх істотних умов договору (залежать від виду договору та містяться у ЦК, ГК або спеціалізованих законах).
  6. Вказувати грошову вартість товару , роботи, послуги або посилання на документ, де вона вказана (наприклад додаток, специфікація тощо) в грн. або еквівалент в іноземній валюті, а для ЗЕД-контрактів – у іноземній валюті.
  7. Заповнювати всі пробіли і прогалини тексту (місця для рукописного запису, внесення даних) в договорах (наприклад, строк дії тощо).
  8. Якщо пробіли і прогалини не заповнюють, ставити там знак «Z» (наприклад, пункт «додаткові умови»).
  9. Зазначати строк дії договору.
  10. Виправлення в договір вносити з підписами обох сторін і печатками (за наявності).
  11. У всіх договорах вказувати систему оподаткування сторін, сторона – резидент або нерезидент.
  12. Якщо у контрагента спрощена система оподаткування – єдиний податок, вказувати групу з 1 по 4 і, додавати копію витягу (свідоцтва) платника єдиного податку.
  13. Якщо для виконання договірних зобов’язань потрібен спеціальний дозвіл, ліцензія, вказувати в договорі номер, дату і назву дозвільного документа, а до договору докладати його копію.
  14. У кожному договорі ставити підпис керівника / представника і печатку обох сторін (за наявності), якщо документ багатосторінковий, підписати кожен аркуш або прошити та пронумерувати договір.
  15. Печатки на договорах ставити чітко, щоб було видно код та найменування.
  16. При фактичному продовженні правовідносин між сторонами складати додатковий договір про продовження строку дії договору або укладати новий договір.
  17. Впорядкувати і розмежувати діючі договори від недіючих.
  18. Вести реєстр договорів і фіксувати їх виконання, закінчення строку, терміну дії.
  19. Мати оригінали договорів.

 

 

 

 

doc
Додано
30 грудня 2018
Переглядів
576
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку