Аналітична довідка щодо діяльності психологічної служби у системі освіти України у 2019/2020 н.р.

Про матеріал
Поданий матеріал допоможе тим спеціалістам, що мають труднощі у складанні річної аналітичної довідки про роботу практичного психолога школи. Можуть використати й соціальні педагоги - звіти соц.педагога й практичного психолога ЗНЗ майже ідентичні
Перегляд файлу

Додаток 1

до листа МОН України

від 10.03.2020 №_6/414-20

 

Аналітична довідка щодо діяльності психологічної служби у системі освіти України у 2019/2020 н.р.

                                                                                                            назва району/міста/ОТГ  Чаплинська

 

2.5. Забезпеченість кабінетами працівників психологічної служби 

 

Практичні психологи

Соціальні педагоги

к-сть посад

з них:

к-сть посад

з них:

окреме приміщення (1-2 кабінети)

суміщене робоче місце

відсутнє робоче місце

окреме приміщення (1-2 кабінети)

суміщене робоче місце

відсутнє робоче місце

1 

 

1 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Діяльність обласних навчально-методичних центрів/кабінетів/лабораторій психологічної служби у системі освіти України та науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППО КУ ім. Б.Грінченка м. Києва.

 

3.1. Просвітницько-профілактична діяльність працівників психологічної служби у системі освіти  (інформацію подають ті області, де діють зазначені служби/програми).

Шкільна служба порозуміння 

Профілактична програма «Школа і поліція»/ проект «Шкільний офіцер поліції»

Інформаційно-освітня протиалкогольна програма «Сімейна розмова»

Інші (назва програми)

 

1.Державна цільова програма протидії торгівлі людьми на період до 2020 р.

2.Кодекс безпечного освітнього середовища(протидія негативним явищам серед учнівської молоді).МОН прот.№2 від 13.06.2018 р.

 

к-сть психологів, які пройшли навчання

к-сть тренінгів  (медіацій/ кіл)

к-сть шкільних   служб порозуміння

к-сть отримувачів послуг

к-сть ЗЗСО, у яких впроваджується програма

к-сть шкільних офіцерів поліції, закріплених за конкретними школами

к-сть психологів/ соціальних педагогів, відповідальних за впровадження програми

к-сть здобувачів освіти, охоплених програмою

к-сть проведених заходів

к-сть психологів, які впроваджують програму  

к-сть закладів 

к-сть отримувачів послуг

к-сть психологів, які впроваджують програму  

к-сть закладів 

к-сть отримувачів послуг

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Учні 8-11 кл -190

 

2.Учні 9-11 кл 89

 

3. учні 1-11 кл -579

Батьки -168

Вчителі -43 

 

 

 

 

 

 

 

3.2. Тематика звернень до працівників психологічної служби у 2019/2020 н.р.

№ з/п

Тематика звернень

К-сть звернень

 

практичних психологів

соціальних педагогів

З боку батьків

1.

Труднощі у навчанні

 5

 

2.

Формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі

 6

 

3.

Шляхи підвищення мотивації учнів до навчання, проблеми шкільної неуспішності

 5

 

4.

Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини

 5

 

5.

Адаптація дитини до нового колективу 

9 

 

6.

Асоціальні прояви у поведінці дітей

6

 

7.

Допомога дітям та сім’ям, які постраждали у військових конфліктах

 

 

8.

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО

2

 

9.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

2

 

10.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО

 

 

11.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб

2 

 

12.

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

9 

 

13.

Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містять алкоголь, тютюнопаління)

5

 

14.

Дитяча злочинність

1

 

15.

Торгівля людьми

 

 

16.

Домашнє насильство 

2

 

17.

Булінг

 

 

18.

Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»

 

 

19.

Взаємовідносини в системі «батьки-діти»

3 

 

20.

Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки»

 

 

21.

Професійне самовизначення учнів

 

 

22.

Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність

2 

 

23.

Суїцидальна поведінка дітей

1 

 

24.

Обдаровані діти

 

 

25.

Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність

 

 

26.

Робота з дітьми «груп ризику»

5

 

27.

Інше, а саме:

 

 

З боку педагогів

1.

Асоціальні прояви у поведінці дітей

5

 

2.

Адаптація дитини до нового колективу

7 

 

3.

Формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі

 

 

4.

Готовність до навчання та труднощі у навчанні

8

 

5.

Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини

8 

 

6.

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО

 

 

7.

Допомога дітям та сім’ям, які постраждали у військових конфліктах

 

 

8.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

2 

 

9.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО

 

 

10.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб

 

 

11.

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

3 

 

12.

Професійне самовизначення учнів

4 

 

13.

Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містят алкоголь, тютюнопаління)

 

 

14.

«Професійне вигорання» педагогів

3 

 

15.

Формування здорового способу життя

 

 

16.

Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність

 

 

17.

Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти  

 

 

18.

Домашнє насильство

2 

 

19.

Булінг

 

 

20.

Мобінг

 

 

21.

Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»

 

 

22.

Взаємовідносини в системі «батьки-діти»

 

 

23.

Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки»

 

 

24.

Суїцидальна поведінка дітей

 

 

25.

Обдаровані діти

1 

 

26.

Дитяча злочинність

1 

 

27.

Торгівля людьми

 

 

28.

Робота з дітьми «груп ризику»

3 

 

29.

Психологічний супровід учнів під час ДПА, ЗНО, МАН тощо

 

 

30.

Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність

 

 

31.

Інше, а саме:

 

 

З боку дітей

1.

Труднощі у навчанні

21

 

2.

Самовдосконалення, розвиток власних здібностей і компетенцій

6 

 

3.

Професійне самовизначення

2

 

4.

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО, в тому числі, які постраждали у військових конфліктах

2

 

5.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

 

 

6.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО

 

 

7.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб

 

 

8.

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

9

 

9.

Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містят алкоголь, тютюнопаління)

3 

 

10.

Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність

 

 

11.

Суїцидальні роздуми дітей

2

 

12.

Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»

5 

 

13.

Взаємовідносини в системі «батьки-діти»

16 

 

14.

Адаптація дитини до нового колективу

9

 

15.

Відсутність мотивації до навчання

11

 

16.

Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти

21

 

17.

Домашнє насильство

1 

 

18.

Булінг

 

 

19.

Психологічний супровід учнів під час ДПА, ЗНО, МАН тощо

 

 

20.

Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність

5 

 

21.

Робота з дітьми «груп ризику»

9 

 

22.

Дитяча злочинність

 

 

23.

Торгівля людьми

 

 

24.

інше, а саме: 

 

 

З боку інших зацікавлених осіб, представників громадськості

1.

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО, в тому числі, які постраждали у військових конфліктах

 

 

2.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

 

 

3.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО

 

 

4.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо-переміщених осіб

 

 

5.

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

 

 

6.

Домашнє насильство

1

 

7.

Дитяча злочинність

1 

 

8.

Торгівля людьми

 

 

9.

Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти

 

 

10.

Булінг

 

 

11.

Професійне самовизначення

3

 

12.

Самовдосконалення, розвиток здібностей та компетенцій учнів

 

 

13.

Профілактика шкідливих звичок, залежностей та формування здорового способу життя

2 

 

14.

Співпраця з органами виконавчої влади, неурядовими громадськими організаціями тощо (військові комісаріати, комісія у справах дітей, ЦСССДМ та інші)

3 

 

15.

Співпраця нацполіції та школи у сфері профілактики правопорушень

5

 

16.

Проведення спільних просвітницько-профілактичних заходів

4 

 

17.

Суїцидальні тенденції серед дітей та підлітків

 

 

18.

Психологічна просвіта

3

 

19.

Інше, а саме: особисті проблеми (батьки с.Григоровка, Павлівка, А-Нова), участь в судових засіданнях

5 / 6

 


 

 

 

ІV. Зведені дані щодо роботи фахівців психологічної служби з дітьми.

 

 

Напрями роботи                                               Фахівці

Індивідуальна діагностика, охоплено осіб

Групова діагностика, соціально-психологічні/ педагогічні дослідження, охоплено осіб

Консультування (індивідуальне), охоплено осіб

Консультування  ( групове), охоплено осіб

Профілактика (індивідуальна),   охоплено осіб

Профілактика (групова),   охоплено осіб

Корекційна (індивідуальна), охоплено осіб

Корекційна (групова), охоплено осіб

Навчальна діяльність (охоплено осіб)

Проведення ділових ігор, тренінгів, охоплено осіб

Зв'язки з громадськістю, охоплено осіб

Просвіта, охоплено осіб

 

практичні психологи

67

 

69

360

10

 

9

9

 

7

4

150

 

соціальні педагоги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1. Зведені дані, щодо роботи фахівців психологічної служби з батьками та педагогами. 

 

 

 

Напрями роботи                                Фахівці

Індивідуальна діагностика, охоплено осіб

Групова діагностика, соціально-психологічні/ педагогічні дослідження, охоплено осіб

Консультування (індивідуальне) охоплено осіб

Консультування  ( групове) охоплено осіб

Профілактика (індивідуальна)   охоплено осіб

Профілактика (групова)   охоплено осіб

Корекційна (індивідуальна), охоплено осіб

Корекційна (групова), охоплено осіб

Навчальна діяльність (охоплено осіб)

Проведення ділових ігор, тренінгів, охоплено осіб

Зв'язки з громадськістю, охоплено осіб

Просвіта, охоплено осіб

 

З педагогами

 

 

 

 

 

 

 

практичні психологи

12

72

23

72

 

 

 

 

 

90

 

90

 

соціальні педагоги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З батьками

 

 

 

 

 

 

 

практичні психологи

-

 

13

96

5

 

 

 

 

2

4

85

 

соціальні педагоги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2. Проведення факультативів, курсів, тренінгів – немає коштів

 

Н/З № 

кількість закладів, у яких упроваджується програма

Факультатив

Гурток

Тренінгова група

Курси  

назва програми 

кількість у них здобувачів освіти

назва програми 

кількість у них здобувачів освіти

назва програми 

кількість у них здобувачів освіти

назва програми 

кількість у них здобувачів освіти

 

1 

 

 

 

 

1.Корекція розвитку

2.Профілактика дезадаптації 

8 

 

14

 

 


 

Директор                            М.П.                                               

 

Виконавці:

 

 

     

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кейдалюк Тетяна Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Tanya 5 5
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
25 квітня 2020
Переглядів
4574
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку