Аналіз діагностичної роботи №2 Розклад двоцифрових чисел на доданки, один із яких ділиться на 5 без остачі, а другий є остачею. Розв’язування задач

Про матеріал
Матеріал містить корисну інформацію, яка стане в нагоді при дистанційному навчанні. Відповідає чинній програмі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Аналіз діагностичної роботи №2 Розклад двоцифрових чисел на доданки, один із яких ділиться на 5 без остачі, а другий є остачею. Розв’язування задач. Вітаю вас, мої любіУ світлій затишній оселі. Нехай урок наш для вас буде,Як пісня – дзвінкий та веселий.

Номер слайду 2

. Підготувала вчитель початкових класів. Перещепинської гімназії «Крок» Новомосковського району Дніпропетровської областіВащенко Юлія Олександрівна.

Номер слайду 3

13 жовтня. Класна робота. М.д.12 35 16 6 24 3 4 4 3 5

Номер слайду 4

Розв’язати приклади 48 – 30 : 6 = 4 х 7 + 5 х 7 = (90 – 45) : 5 = 80 – 48 : 6 = 37 + 55 = 40 – 5 х 3 + 17 = 62 – 18 = 70 – (6 х 8 + 10) =

Номер слайду 5

Завдання 296 Запиши кожне число у вигляді суми доданків, один із яких ділиться на 5 без остачі, а другий є остачею. Зразок. 27=25+219=15+436= 35+118= 15+329= 25+413= 10+317= 15+2

Номер слайду 6

Задача 297 Три однакові за довжиною доріжки виклали синіми, жовтими і зеленими деталями. У якій доріжці найбільше деталей?1). 20: 2=10 (д.) – в зеленій доріжці;2). 20: 4=5(д.) – в жовтій доріжці;3). 20:5=4(д.) – в синій доріжціВідповідь: в зеленій доріжці найбільше деталей.

Номер слайду 7

Приклади 29830:5=6 (С) 18:3=6 (С) 24:6= 4 (К)12:4=3 (В) 7:1=7 (О) 21: 3= 7 (О)40:5=8 (І) 15:5= 3 (В) 15:3= 5 (Л)18:2= 9(Т) 8:4= 2 (А) 14:2= 7 (О)

Номер слайду 8

Домашня робота Друкований зошит ст. 19-20 № 1,2 Ось і пролунав дзвінок — закінчився наш урок. За роботу — по заслузі! Щиро дякую вам, друзі!

pptx
Пов’язані теми
Математика, Презентації
НУШ
Додано
31 жовтня 2023
Переглядів
233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку