Аналіз діагностичної роботи №2 Розклад двоцифрових чисел на доданки, один із яких ділиться на 5 без остачі, а другий є остачею. Розв’язування задач. Вітаю вас, мої любіУ світлій затишній оселі. Нехай урок наш для вас буде,Як пісня – дзвінкий та веселий.
Номер слайду 2
. Підготувала вчитель початкових класів. Перещепинської гімназії «Крок» Новомосковського району Дніпропетровської областіВащенко Юлія Олександрівна.
Завдання 296 Запиши кожне число у вигляді суми доданків, один із яких ділиться на 5 без остачі, а другий є остачею. Зразок. 27=25+219=15+436= 35+118= 15+329= 25+413= 10+317= 15+2
Номер слайду 6
Задача 297 Три однакові за довжиною доріжки виклали синіми, жовтими і зеленими деталями. У якій доріжці найбільше деталей?1). 20: 2=10 (д.) – в зеленій доріжці;2). 20: 4=5(д.) – в жовтій доріжці;3). 20:5=4(д.) – в синій доріжціВідповідь: в зеленій доріжці найбільше деталей.