Аналіз письмового твору.Складання й розігрування діалогу відповідно до ситуації спілкування,пов’язаної з обміном думками,життєвим досвідом учнів щодо безпеки спілкування телефоном.
Урок мовленнєвого розвитку.Аналіз письмового твору.Складання й розігрування діалогу відповідно до ситуації спілкування,пов’язаної з обміном думками,життєвим досвідом учнів щодо безпеки спілкування телефоном.
Урок для учнів 6-го класу.
Тема уроку: Аналіз письмового твору. Складання й розігрування діалогу відповідно до ситуації спілкування, пов’язаної з обміном думками, життєвим досвідом учнів щодо безпеки спілкування телефоном та в інтернеті.
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
ДІАЛОГ—Прівіт!—Прівіт!— А ти чув що в соц мережі дуже багато аферистів?— Ну звичайно! Було дуже багато жертв таких "аферистів"... Але я знаю правила для того щоб не попастися на гачок аферистів!—Спавді? Можеш розказати мені будь ласка!— Ну звичайно! Перше правило:ніколи і не прияких обставинах не розказуй не знайомцям свою адресу! Друге правило:ніколи не розказуй де ти вчишся або де проживає твоя рідня! Або друзі! Адже перед ніком і аватаркой може ховатися злочинець!—Зрозуміло... Дякую за поради! я буду розказувати всім їх!— Нема за що!—Стій ти це чуєш? Це мене мама кличе! ну що ж... я пійду... побачимось в школі! БУВАЙ!— БУВАЙ!!!
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Домашнє Завдання. Скласти і записати діалог на тему: «Зустрілися давні два товариша»