Аналіз письмового твору.Складання й розігрування діалогу відповідно до ситуації спілкування,пов’язаної з обміном думками,життєвим досвідом учнів щодо безпеки спілкування телефоном.

Про матеріал
Урок мовленнєвого розвитку.Аналіз письмового твору.Складання й розігрування діалогу відповідно до ситуації спілкування,пов’язаної з обміном думками,життєвим досвідом учнів щодо безпеки спілкування телефоном. Урок для учнів 6-го класу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Аналіз письмового твору. Складання й розігрування діалогу відповідно до ситуації спілкування, пов’язаної з обміном думками, життєвим досвідом учнів щодо безпеки спілкування телефоном та в інтернеті.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

ДІАЛОГ—Прівіт!—Прівіт!— А ти чув що в соц мережі дуже багато аферистів?— Ну звичайно! Було дуже багато жертв таких "аферистів"... Але я знаю правила для того щоб не попастися на гачок аферистів!—Спавді? Можеш розказати мені будь ласка!— Ну звичайно! Перше правило:ніколи і не прияких обставинах не розказуй не знайомцям свою адресу! Друге правило:ніколи не розказуй де ти вчишся або де проживає твоя рідня! Або друзі! Адже перед ніком і аватаркой може ховатися злочинець!—Зрозуміло... Дякую за поради! я буду розказувати всім їх!— Нема за що!—Стій ти це чуєш? Це мене мама кличе! ну що ж... я пійду... побачимось в школі! БУВАЙ!— БУВАЙ!!!

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Домашнє Завдання. Скласти і записати діалог на тему: «Зустрілися давні два товариша»

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Vlasyk Nataliia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
3 листопада 2022
Переглядів
697
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку