Презентація "Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки,синтаксична роль"

Про матеріал
Поглибити знання про числівник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксичну роль; Формувати вміння знаходити числівники в текстах; Розвивати творчі вміння використовувати числівники у власних висловлюваннях; Виховувати інтерес до рідної мови та інших навчальних дисциплін
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Номер слайду 4

Поглибити знання про числівник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксичну роль;Формувати вміння знаходити числівники в текстах;Розвивати творчі вміння використовувати числівники у власних висловлюваннях;Виховувати інтерес до рідної мови та інших навчальних дисциплін.

Номер слайду 5

Історія. Математика. Фізична культура. Українська мова

Номер слайду 6

Числівник – це повнозначна самостійна частина мови, що називає кількість предметів або порядок їх при лічбі. Відповідає на питання Скільки? Котрий?Бувають кількісні та порядковіНаприклад: двадцять корів (кількісний), перший автомобіль (порядковий).

Номер слайду 7

Як і інші самостійні частини мови числівник змінюється за родами, числами, відмінками. Кількісні змінюються за відмінками вісім – восьми, вісьма (вісьмома). Порядкові змінюються за числами, родами, відмінками, так само як прекметники. Наприклад. Перший день, перша книга, перше вікно, перші канікули

Номер слайду 8

Увага!Числівники півтора, півтори, півтораста, мало, немало, чимало – невідмінювані. Зверніть увагу, що числівники тисяча, мільйон, мільярд мають рід, але не змінюються за родами.

Номер слайду 9

Числівники несуть повну інформацію лише у поєднані з іменником. Бо без них втрачається конкретне значення. Наприклад: Шість і шість хлопців. Числівники виконують різні синтаксичні функції він може виступати в ролі підмета, частини присудка, додатка, означення. Наприклад: Директор нагородив п’ятох учнів. Троє дівчаток стоять біля класу. Друзів було троє.

Номер слайду 10

УРОК ІСТОРІЇ

Номер слайду 11

УРОК МАТЕМАТИКИ

Номер слайду 12

Записати математичні вирази вікористовуючи прийменики від, до. … 15+17=?… 70-2=?…25+12=?

Номер слайду 13

Раз, два, три, чотири, п’ять!Вийшов зайчик погулять. А за ним зайчата. Вийшли погуляти. Перший зайчик білий,Другий зайчик сірий, третій зайчик чорний,Четвертий – проворний. Ну а п’ятий знає, Знає, знає та мовчить,Бо не вміє ще лічить. А я вмію, а я знаю: Чорним зайчик не буває!

Номер слайду 14

Урок фізичної культури

Номер слайду 15

Урок української мови

Номер слайду 16

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}7 раз відмір, а 1 – відріж.7 одного не чекають. У 7 няньок дитина недоглянута. Наговорити 7 мішків гречаної вовни. Дерти 7 шкір. До 7 поту.7 п’ятниць на тиждень. На 7 небі.

Номер слайду 17

Сьогодні на уроці я …Дізнався (дізналася)…Зрозумів (зрозуміла)…Навчився (навчилась)…Найбільший мій успіх – це…Найбільші труднощі я відчув (відчула)…Я не вмів (вміла), а тепер умію…

pptx
Додано
12 листопада 2022
Переглядів
327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку