Аналіз профорієнтаційної роботи з учнями Новопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів в 2015-2016 н. р.

Про матеріал

Аналіз профорієнтаційної роботи

з учнями Новопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів в 2015-2016 н. р.

Профорієнтаційна робота з учнями велася не лише під час місячника профорієнтації в травні, але і впродовж усього навчального року. З цією метою практичний психолог Райковська В.М. надала допомогу учням в професійному самовизначенні, провівши в старших класах тест на визначення профорієнтації.

Перегляд файлу

 

Аналіз профорієнтаційної роботи

з учнями  Новопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів в 2015-2016 н. р.

 

 

    Профорієнтаційна  робота з учнями велася не лише під час місячника профорієнтації в травні, але і впродовж усього навчального року. З цією метою практичний психолог Райковська В.М.  надала допомогу учням в професійному самовизначенні, провівши в старших класах тест на визначення профорієнтації.

     Впродовж усього навчального року на шкільному стенді профорієнтації мінялася інформація про учбові заклади і різні професії. Класні керівники проводили бесіди по профорієнтації. Учнями 9-11-х класів було відвідано багато технікумів і училища в дні відкритих дверей з метою майбутнього вибору професії. Представники учбових закладів вели впродовж року роботу профорієнтації в школі.

     З метою прогнозу успішності в професійному навчанні, освоєнні нового виду діяльності і оцінки якості трудової практики серед учнів 9-11-х класів, що вчаться, була проведена методика "Опитувальник професійних схильностей Л.Йованши".

     В результаті дослідження було виявлено, що серед учнів 9-11-х класів переважає схильність до роботи на виробництві 36% опитаних, що говорить про те, що професії цієї групи пред’являють підвищені вимоги до здоров’я людини; 34% мають схильність до екстремальних видів діяльності – професії, пов’язані із заняттям спортом, подорожами, експедиційною роботою, охоронною і оперативно - розшуковою діяльністю, службою в армії. Всі вони пред’являють особливі вимоги до фізичної підготовки, здоров’я і морально-вольових якостей, у цих учнів хороша здатність до навчання. 23% схильність до роботи з людьми – професії, пов’язанні з обслуговуванням, управлінням, вихованням і навчанням. Люди, успішні в професіях цієї групи, повинні уміти і любити спілкуватися, знаходити спільну мові з різними людьми, розуміти їх настрій, наміри і особливості. 7% - схильність до дослідницької діяльності – професії, пов’язанні з науковою роботою.

     З метою надання допомоги в професійному самовизначенні проводилась  робота з 9-11-ми класами за методикою К.К. Климова. Систематично проводилася робота з батьками  як на батьківських зборах, так і під час проведення анкетування та індивідуальних бесід.

 

 Увесь навчальний рік наші учні д брали активну участь в  суспільно-корисніїй праці(проводилися такі заходи як санітарний четвер, екологічні суботники по прибиранню шкільної території і прибиранню села).

     Більша увага приділялася до залученню до суспільно-корисної праці "важких" підлітків. Усі учні, знаходяться на внутрішньошкільному обліку, мають бути задіяні в прибиранні закріплених за класами ділянок пришкільної території.

     Впродовж навчального року для 9-х і 10-х класів, що вчаться, організовували зустрічі із запрошенням представників професій, що цікавлять.

     Класні керівники проводили виховні години з учнями та батьками випускних класів по профорієнтаційній роботи з наступних тем: «Світ професій», «Підготовка до професійного навчання і праці», «Твоя майбутня професія». 

     Після проведеної профорієнтаційної роботи випускники 9,11-го класів попередньо виявили бажання продовжити навчання.

Дане питання заслухувалося на педагогічній раді від 15.05.2016 року.

     Серед випускників Новопетрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів 2015-2016 н. р. є двоє дітей пільгової категорії: Яковлєва Марина Вадимівна – знаходиться під опікою;  Стратулат Євгеній Сергійович  - дитина, батьки якої позбавлені батьківських прав. З ними проведені індивідуальні бесіди, роз’ясненні їх права.

     Велику роботу в даному питанні надають працівники Великомихайлівського центру зайнятості. В школі встановлений термінал вибору професій.

 

 

 

 

 

Директор школи                                                          Березовська Л.Л.

doc
Додано
8 серпня 2018
Переглядів
4684
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку