Соціально-педагогічна робота з різними типами сімей:
Технологія співробітництва з сім'єю в педагогічній діяльності – це спрямований, організаційний та систематично здійснюваний процес, задачі якого – озброїти батьків психолого-педагогічними знаннями, вміннями й навичками, що активізує виховну функцію сім'ї. Тобто технологію педагогізації батьків розглядаємо не тільки як детальний опис алгоритмів педагогічних дій, але й як сукупність засобів і прийомів організації та проведення роботи з батьками, кожний напрямок якої повинен максимально враховувати потреби та проблеми конкретних сімей, відповідати їх інтересам й запитам.
Сім'ї, в яких є діти, що знаходяться під опікою:
-виявлення в мікрорайоні дітей-сиріт, які залишилися без батьківського піклування;
-участь в обстеженні умов життя й виховання дітей;
-контроль за здоров'ям та оздоровленням дітей;
-підтримка сім'ї опікунів;
-робота з вчителями щодо індивідуального підходу до дітей, що знаходяться під опікою;
-захист інтересів дітей під опікою;
-законодавча просвіта.
Багатодітні сім'ї:
-сприяння батькам у підвищенні якості виконання ними виховних функцій;
-організація благодійної допомоги;
-рекомендації щодо організації сімейного дозвілля;
-профорієнтаційна робота;
-законодавча просвіта.
Неповні сім'ї:
-надання необхідної допомоги в отриманні грошової допомоги;
-психолого-педагогічне консультування;
-профілактика асоціальної /аморальної поведінки;
-організаційно-практичне сприяння батькам у виконанні їх виховних функцій (благодійна допомога тощо);
-законодавча просвіта.
Проблемні сім'ї:
-вивчення динаміки розвитку проблеми сім'ї;
-загальна психолого-педагогічна допомога проблемній сім'ї;
-законодавча просвіта.