28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Аналіз уроку навчання грамоти 1 клас

Про матеріал
Дата проведенння Клас Предмет Кількість учнів Відсоток присутніх учнів за списком присутніх 14.09.2018 р. 1 Навчання грамоти ( читання) 5 5 100 % Тема уроку: Службові слова в реченні. Природа навколо нас. Мета уроку: Ознайомити учнів із службовими словами та їх значенням у реченні (без вживання терміну), закріплювати вміння добирати речення до схем; розвивати зв’язне мовлення;виховувати любов до природи. Обладнання: Схеми речень; картини природи; правила поведінки серед природи. Тип уроку: Комбінований урок. Мета відвідування: Класно-узагальнюючий контроль. Організація освітнього простору ( НУШ), рівень сформованості навчальних компетенцій
Перегляд файлу

Аналіз уроку з позицій здоров'язбереження.

 

Вчитель: Тесліцька Н.К.

І. Загальні відомості про урок

 

Дата проведенння

    Клас

   Предмет

Кількість учнів

Відсоток     присутніх учнів

     за списком

    присутніх

 14.09.2018 р.

1

Навчання грамоти

 ( читання)

5

5

 100  %

Тема уроку:

Службові слова в реченні. Природа навколо нас.

Мета уроку:

  Ознайомити учнів із службовими словами та їх значенням у реченні (без вживання терміну), закріплювати вміння  добирати речення до схем; розвивати зв’язне мовлення;виховувати любов до природи.

Обладнання:

 Схеми речень; картини природи; правила  поведінки серед природи.

Тип уроку:

Комбінований урок.

Мета відвідування:

Класно-узагальнюючий контроль.

Організація освітнього простору ( НУШ), рівень сформованості навчальних компетенцій

 

ІІ.Оцінка складових компонентів уроку ( за 12-ти бальною шкалою)

 

Компоненти уроку

Зміст аналізу

Оцінка

оч.

рівень

дост.

рівень

серед.

рівень

високий рівень

1

Санітарно-гігієнічні норми:

 

 

 

10

 

- чистота;

 

 

 

 10

- освітленість;

 

 

 

10

- порядок;

 

 

 

10

 

- провітрення.

 

 

 

10

2

Готовність до уроку:

 

 

 

12

 

- план;

 

 

 

12

- матеріали;

 

 

 

12

- дошка;

 

 

 

12

- учні (ручки, зошити)

 

 

 

12

3

Структура уроку

 

 

 

 

12

 

 І. Організаційний момент .

 

 

 

11

1.1.Гра «Загубилось слово.

 

 

 

 11

1.2.   Графічний диктант ( учні складають схеми речень).

 

 

 

11

ІІ.   Вивчення нового матеріалу.

 

 

 

 

10

2.1.Ознайомлення з службовими словами.

 

 

 

10

2.2.Складання речень за малюнками зі службовими  словами.

 

 

9

 

2.3.Графічне зображення цих речень.

 

 

9

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

 

 

11

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.

 

 

9

 

 3.1.Гра «Що зайве?»

 

 

9

 

3.2. Бесіда «Правила поведінки серед природи»

 

 

 

10

 УІІ. Підсумок уроку. 

 

 

 

11

4

Зміст уроку:

 

 

 

11

- відповідає програмі;

 

 

 

12

- пов’язаний з сучасним життям;

 

 

 

11

- здійснює міжпредметні зв’язки;

 

 

 

11

- сприяє розвитку інтелектуальних здібностей;

 

 

 

10

- сприяє розвитку моральних  і естетичних почуттів;

 

 

9

 

- включає використання вчителем дидактичного матеріалу й устаткування кабінету.

 

 

 

10

5

Методи роботи з учнями:

 

 

9

 

- відповідають  змісту матеріалу; цілям і віковим особливостям учнів;

 

 

 

10

- сприяють розвитку спостережливості і логічного мисленя;

 

 

 

10

- учать самостійно працювати з додатковими матеріалами;

 

 

8

 

- дозволяють учням використати в роботі   дидактичний матеріал;

 

 

 

10

- учитель застосовує спосіб індивідуалізації й диференціації завдань для учнів залежно від їхніх особистісних особливостей.

 

 

8

 

6

Діяльність учнів:

 

 

 

10

- скільки учнів беруть  активну  участь у роботі на уроці;

100%

- як здійснюється мотивація протягом усього уроку;

 

 

 

10

- ставлення учнів до вчителя;

 

 

 

10

7

Психологічна підготовка вчителя:

 

 

 

12

2.2.

 

 

 

10

 

- стиль і тон спілкування;

 

 

 

12

- педагогічний такт;

 

 

 

12

- спостережливість , спритність, емоційний підйом;

 

 

 

10

- зовнішній вигляд, культура мови, поза, міміка, жестикуляція

 

 

 

12


ІІІ. Висновки:
1. Дотримання гігієнічних норм і вимог щодо організації уроку (температура й свіжість повітря в нормі, раціональність та необхідне освітлення класу і дошки,  відсутність монотонних, неприємних звукових подразників тощо).

2. Створення позитивного емоційного настрою і робочої обстановки в класі.

3. Забезпечення високого рівня мотивації навчальної діяльності протягом уроку (інтерес до занять, прагнення більше дізнатися, радість від участі у спільній праці).

4. Використання різноманітних видів навчальної діяльності  відповідно до вимог (норма — 4-7 видів за урок, середня тривалість — 7-10 хв.).

5. Застосування різних методів викладання: словесний, наочний, аудіовізуальний, самостійна, групова робота та ін. (норма — не менше трьох). Чергуються види викладання не пізніше ніж через 10-15 хвилин.

6. Відповідність методів і форм навчання до змісту навчального матеріалу, а також психофізичних і навчальних можливостей дітей.

7. Зміст навчального матеріалу на уроці сприяє формуванню в учнів валеологічної культури і потреби в здоровому способі життя.

8. Надання дозованої допомоги учням у разі утруднень, створення «ситуації успіху».

9. Використання засобів навчання (зокрема ІКТ) відповідно до гігієнічних вимог.

10. Спостереження за посадкою учнів, за чергуванням поз відповідно до виду роботи.

11. Позбавлення учнів зорової втоми, фізичного напруження, використовуючи різноманітні прийоми (фізкультпауза).


Урок проведено на високому рівні. Загальна оцінка уроку 10 балів.
 

ПРОПОЗИЦІЇ:

  1. Зосередити увагу на чергуванні видів діяльності з метою запобігання перевтому школярів (постійно).
  2. Забезпечувати інтерес до матеріалу, що вивчається, шляхом раціонального  використання наочності(постійно).
  3.  Створювати сприятливий психологічний клімат, гуманні взаємини у системі «педагог - учень» (прийоми психоемоційної розрядки: гумор, посмішка, прислів'я, музичні хвилинки тощо) (постійно).
  4.   Упроваджувати методи  навчання, що сприяють активізації ініціативи і творчого самовираження учнів:

    ● методи вільного вибору (вільна бесіда, вибір способів дії та взаємодії, свобода творчості та ін.);
    ● активні методи (учні в ролі вчителя, обговорення в групах, рольова гра, дискусія, дослідження);
    ● методи, спрямовані на самопізнання й розвиток (інтелекту, емоцій, спілкування, уяви, самооцінки і взаємооцінки).

Ознайомлена: _______________Н.К. Тесліцька

14.09.2018 р.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Хлапук Віта Олександрівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Максимович Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
doc
Додано
3 квітня 2019
Переглядів
7440
Оцінка розробки
4.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку