Аналіз уроку з англійської мови "Going to a restaurant"

Про матеріал
Орієнтовна схема спостереження за ходом уроком Клас: 7 Тема уроку: Going to a Restaurant Аспект уроку Коментар Цілі уроку визначені вчителем визначені разом з учнями + Чітко визначені цілі та завдання уроку. Очікувані результати учіння визначені вчителем визначені разом з учнями + Вчитель досягнув поставленої мети. Предметні знання та уміння Учні класу оперували лексичним та граматичним матеріалом на рівні зв’язного висловлювання. Вони проявили досить стійкі уміння і навички під час оперування лексичними одиницями, та деякими граматичними структурами в різних ситуаціях усного спілкування та читання. Життєві уміння критичне мислення креативність співпраця міжкультурне усвідомлення комунікація комп'ютерна грамотність навчальна впевненість + + + + Принцип систематичності та послідовності формування знань, умінь та навичок виконувався правильно, був коректний перехід від простих завдань до більш складних. Сприятливе середовище для навчання відносини між вчителем і учнями розміщення учнів у класі місце вчителя в класі + + + Поведінка вчительки свідчить про її значний досвід і майстерність. Вчителька зразу ж зуміла включити учнів у корисну навчальну діяльність, не витрачаючи часу на зайві розмови. Вона добре володіє класом, бачить кожного учня, вміє розподіляти увагу, здатна забезпечити трудову дисципліну на основі залучення всього класного колективу до навчальної діяльності. Взаємодія групова міжгрупова парна індивідуальна фронтальна + + + + Форми організації навчальної діяльності учнів обрано адекватно змісту та методам роботи. Використання цих форм роботи сприяло розвитку і формуванню мовних вмінь та навичок. Розуміння учнів врахування рівнів навчальних досягнень врахування способів сприймання навчального матеріалу способи мотивації + + + Сумлінність, активність та самостійність учнів досягалися за допомогою додаткових питань. На уроці учні розвинулися, як розумово, у повній мірі були задіяні більшість учнів, а також вони мали змогу творчо себе проявити. Види роботи комунікативність завдань різноманітність прийомів навчання відповідність видів діяльності цілям та очікуваним результатам уроку доцільність видів роботи/добору завдань гнучкість + + + + + На уроці за можливості використовувались різноманітні методи навчання. Доречно були використані словесні, наочні і практичні методи. Вони, в основному, відповідають меті уроку та віковим особливостям учнів. Розподіл часу Раціональність дотримання запланованих часових меж гнучкість + + + Відповідно до вимог кожного етапу уроку. Мовлення вчителя співвідношення мовлення вчителя та учнів якість інструкцій учителя + + Переважну кількість часу говорили учні. Мовлення вчителя займало близько 10%, як того потребують вимоги програми. Засоби навчання НМК Технічні Наочні дидактичний матеріал власні + + + + + Непогано відпрацьована педагогічна техніка: розподіл завдань між учнями, переключення їхньої уваги з одного виду діяльності на інший, підготовка попередніх дидактичних завдань та обладнання для їх виконання. І все це на перший погляд так просто й раціонально. Цей бік діяльності вчителя заслуговує на вивчення й наслідування іншими вчителями. Робота над помилками негайне виправлення вчителем самовиправлення взаємовиправлення відкладене виправлення перефразування/уточнення + + + Реагувала на помилки учнів, виправляючи їх повторенням висловів. Евалюація, оцінювання та зворотний зв'язок досягнення очікуваних результатів учіння з відповідним обґрунтуванням відповідність прийомів поточного контролю поставленим цілям заохочення учнів до само- та взаємоаналізу (само-/взаємоевалюація, само-/взаємооцінювання, виявлення труднощів, постановка задачі) використання елементів навчального портфоліо + + + + Емоційний фон на початку і в ході уроку був хороший: учителька задає колективу класу мажорний тон, підбадьорює учнів у їхній роботі, доречно жартує. Психологічна готовність учнів до уроку була забезпечена. Домашнє завдання Відповідність Раціональність Обсяг пояснення + + + + Домашнє завдання поставлено чітко та лаконічно. Даний урок був проведений на високому методичному рівні. Цілі уроку були досягненні, методи та прийоми, які сприяли активності учнів, кращому засвоєнню навчального матеріалу, використані ефективно, кожний етап уроку логічно зв’язаний між собою. Загальна оцінка уроку – "відмінно".
Перегляд файлу

Орієнтовна схема спостереження за ходом уроком             

 Клас: 7 

Тема уроку: Going to a Restaurant

 

 Аспект уроку

 

Коментар

Цілі уроку

  • визначені вчителем
  • визначені разом з учнями

 

 

+

Чітко визначені цілі та завдання уроку.

Очікувані результати учіння

  • визначені вчителем
  • визначені разом з учнями

 

+

Вчитель досягнув поставленої мети.

Предметні знання та уміння

 

 

Учні класу оперували лексичним та граматичним матеріалом на рівні зв’язного висловлювання. Вони проявили досить стійкі уміння і навички під час оперування лексичними одиницями, та деякими граматичними структурами в різних ситуаціях усного спілкування та читання.

 

Життєві уміння

  • критичне мислення
  • креативність
  • співпраця
  • міжкультурне усвідомлення
  • комунікація
  • комп'ютерна грамотність
  •  навчальна впевненість

 

 

+

+

 

+

+

Принцип систематичності та послідовності формування знань, умінь та навичок виконувався правильно, був коректний перехід від простих завдань до більш складних.

Сприятливе середовище для навчання

  • відносини між вчителем і учнями
  • розміщення учнів у класі
  • місце вчителя в класі

 

 

+

+

+

 

Поведінка вчительки свідчить про її значний досвід і майстерність. Вчителька зразу ж зуміла включити учнів у корисну навчальну діяльність, не витрачаючи часу на зайві розмови. Вона добре володіє класом, бачить кожного учня, вміє розподіляти увагу, здатна забезпечити трудову дисципліну на основі залучення всього класного колективу до навчальної діяльності.

Взаємодія

  • групова
  • міжгрупова
  • парна
  • індивідуальна
  • фронтальна

 

 

+

+

+

+

Форми організації навчальної діяльності учнів обрано адекватно змісту та методам роботи. Використання цих форм роботи сприяло розвитку і формуванню мовних вмінь та навичок.

Розуміння учнів

  • врахування рівнів навчальних досягнень

 

  • врахування способів сприймання  навчального матеріалу

 

  • способи мотивації

 

 

 

 

+

+

 

 

+

Сумлінність, активність та самостійність учнів досягалися за допомогою додаткових питань. На уроці учні розвинулися, як розумово, у повній мірі були задіяні більшість учнів, а також вони мали змогу творчо себе проявити.

 

Види роботи

  • комунікативність завдань 
  • різноманітність прийомів навчання
  • відповідність видів діяльності цілям та  очікуваним результатам уроку
  • доцільність видів роботи/добору завдань
  • гнучкість

 

 

 

+

+

+

 

+

+

 На уроці за можливості використовувались різноманітні методи навчання. Доречно були використані словесні, наочні і практичні методи. Вони, в основному, відповідають меті уроку та віковим особливостям учнів.

Розподіл часу

  • Раціональність
  • дотримання запланованих часових меж
  • гнучкість

 

+

+

+

Відповідно до вимог кожного етапу уроку.

Мовлення вчителя

співвідношення мовлення вчителя та учнів

якість інструкцій учителя

 

+

+

Переважну кількість часу говорили учні. Мовлення вчителя займало близько 10%, як того потребують вимоги програми.

 Засоби навчання

НМК

Технічні

Наочні

дидактичний матеріал

власні

 

+

+

+

+

+

Непогано відпрацьована педагогічна техніка: розподіл завдань між учнями, переключення їхньої уваги з одного виду діяльності на інший, підготовка попередніх дидактичних завдань та обладнання для їх виконання. І все це на перший погляд так просто й раціонально. Цей бік діяльності вчителя заслуговує на вивчення й наслідування іншими вчителями.

Робота над помилками

негайне виправлення вчителем

самовиправлення

взаємовиправлення

відкладене виправлення

перефразування/уточнення

 

+

+

 

 

+

Реагувала на помилки учнів, виправляючи їх повторенням висловів.

Евалюація, оцінювання та зворотний зв'язок

  • досягнення очікуваних результатів учіння  з відповідним обґрунтуванням

 

  • відповідність прийомів поточного  контролю поставленим цілям
  • заохочення учнів до само- та  взаємоаналізу (само-/взаємоевалюація,  само-/взаємооцінювання, виявлення  труднощів, постановка задачі)
  • використання елементів навчального  портфоліо

 

 

+

 

 

 

+

 

+

 

 

+

Емоційний фон на початку і в ході уроку був хороший: учителька задає колективу класу мажорний тон, підбадьорює учнів у їхній роботі, доречно жартує. Психологічна готовність учнів до уроку була забезпечена.

Домашнє завдання

  • Відповідність
  • Раціональність
  • Обсяг
  • пояснення

 

+

+

+

+

Домашнє завдання поставлено чітко та лаконічно.

Даний урок був проведений на високому методичному рівні. Цілі уроку були досягненні, методи та прийоми, які сприяли активності учнів, кращому засвоєнню навчального матеріалу, використані ефективно, кожний етап уроку логічно зв’язаний між собою.

Загальна оцінка уроку  – "відмінно".

 

 

 

docx
Додано
3 травня 2023
Переглядів
792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку