Аналіз виховної роботи класного керівника 5-Б класу , проведеної у ІІ семестрі 2018-2019 н.р.
Свою діяльність із класом продовжувала спрямувати на реалізацію Програма Національного виховання молоді Рівненщині та Сарненщини 2001-2020рр ,основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів керувалась Конституцією України Конференцією ООН про права дитини законом про освіту.
Вела виховну роботу, яка поєднувала в собі традиційні та нетрадиційні форми та методи роботи класного керівника . Для його використовували форми та елементи превентивного виховання , бесіди , диспути, конкурси, ігри, анкетування, вікторини, та ін. Намагалась залучити до виховної роботи батьків.
Про хід і результати навчально-виховного процесу батькам ми повідомляємо на батьківських зборах, які проводяться відповідно до календарного плану два рази на семестр. У минулому семестрі були проведені батьківські збори на теми: « Як запобігти розвитку жорстокості у дітей» , «Культура поведінки підлітка». Під час проведення зборів було вирішено ряд організаційних питань, пов'язаних з вихованням учнів, поведінкою та навчанням . Проводяться індивідуальні бесіди з батьками учнів, які мають помітно знижений рівень навчання.
Я, як класний керівник налагодила гарні відносини з батьками учнів, постійно підтримую зв'язок із сім’ями учнів. Працюю над зміцненням , згуртуванням касу в єдину команду.
Основна увага приділялась ціннісному ставлення особистості до суспільства і держави. Було проведено заходи : бесіда «Свято Водохреща», класна година «Ми сильна нація!», виховні години «Моя Батьківщина-Україна», «Козацька доля-степ та воля», «Славні захисники суверенності України», «Знайомтесь- видатні Українці».
Головною метою цінного ставлення до сім’ї родини , людей формування духовно – моральної культури і компетентності і особистості. В дітей виховувала гуманне ставлення до людей, вчила їх бути чуйними , ввічливими, доброзичливими . Було проведено годину спілкування «Я та інші хлопчики й дівчатка», круглий стіл” Співчуття-перший крок до людяності“.
Учнів класу вчу з повагою ставитися один до одного , до себе. Було проведено різні бесіди та виховні години ” Життя- найдорожчий скарб”, тренінг «Формування безпечної поведінки у кіберпросторі». Також вчимо любити працю, допомагати батькам , з цією метою було проведено багато виховних годин.
Прищеплюючи дітям любов до природи, проводилися трудові десанти з прибирання класної кімнати та шкільного подвір’я . Діти робили проекти – дослідження “Природа в музиці і музика в природі “. Було проведено виховні години : «Неси добро у світ природи», «Вплив канцерогенів у продуктах харчування на організм людини»,
Дитина – це творча особистість , вона має різні здібності . Щоб їх розвивати в класі проводилися різні конкурси, а також діти брали участь у загальношкільних конкурсах.
Щотижня проводилися бесіди з техніки безпеки, з метою вберегти дитину від небезпечних ситуацій .
Щомісяця проводилися бесіди з метою попередження торгівлі людьми, булінгу та кібер-булінгу серед учнів класу.
Значну увагу приділено формуванню в своїх учнів також таких рис характеру як чесність , порядність . З тією метою майже щодня проводилися бесіди та роз’яснювальні роботи .
Учні класу виконують свої доручення , правильність і постійне виконання яких контролюється як класним керівником так і активом класу.
Вдалося згуртувати класний колектив, учні стали більш самостійними, відповідальними.
Хотілося б , щоб батьки більше приділяли часу своїм дітям та залучались до шкільної роботи.
Виховну роботу буду старатись спрямовувати так, щоб виховувати покоління патріотів, фізично і духовно здорової людини з широкими інтересами. Учні починають розуміти важливість суспільних та громадських подій, що збагачують світогляд. Виховати дбайливе ставлення до праці, людей, поваги до сім’ї, родини, до історичних і духовних надбань рідного краю. Карпець І.В.