Тема: Конкурс дитячого малюнку на асфальті «Діти за безпеку дорожнього руху»
Мета: поглибити знання учнів по правила пішохідного руху;
вчити читати дорожні знаки, переходити дорогу з обмеженою оглядовістю; виховувати дисциплінованість пішохода, уважність, обережність.
Розвивати пам’ять, логічне мислення, уміння міркувати й висловлювати власну думку;
виховувати почуття відповідальності за власне й чуже життя і здоров’я.
Обладнання: комп’ютерна презентація «Безпека на дорозі», зображення дорожніх знаків, підручник.
- Ми всі – пішоходи у випадку, коли ходимо пішки, тобто рухаємося дорогою, але не користуємося транспортом. Для пішоходів існують певні правила дорожнього руху, з якими ми знайомі. Пригадаймо їх.
Ø Як треба поводитись пішоходові, щоб уникнути небезпеки на дорозі?
Ø Як і де можна переходити вулицю?
Ø Чому для переходу треба знайти безпечне місце якомога далі від повороту?
Ø Чому не можна виходити на проїжджу частину дороги із-за перешкоди? Що може бути перешкодою?
Ø Яке правило безпечного переходу ви пам’ятаєте?
Дорожні знаки.
— Чи знаєте ви, що місто розмовляє з транспортом і пішоходами?
Ця розмова дуже цікава, адже вона незвичайна. Всі мовчать, але розуміють одне одного. Розуміють тому, що бачать. Так-так, бачать! І водії транспорту, і пішоходи бачать мову вулиці.
Ця мова виражена у формі знаків.
Пригадайте свою вулицю. Чи багато на ній знаків? Вони можуть бути розташовані обабіч дороги або над нею. Якщо подивитися на них уважно, то можна побачити, що всі знаки, крім різних малюнків, мають ще й різну форму. Це — кружечки, трикутники, прямокутники, квадрати. Ось деякі з них.
БЕЗПЕЧНА ДОРОГА ДО ШКОЛИ
Якщо дорога регулюється світлофором:
Якщо дорога не регулюється світлофором: