Аналіз
виконання плану виховної роботи
класним керівником 3 – го класу
Філь Тетяною Сергіївною
за 2018 – 2019 навчальний рік.
На початку навчального року були визначені завдання для дитячого колективу й для себе, як класного керівника. Було заплановано продовжити роботу із згурованості класного колективу, формування в учнів позитивного ставлення до його цілей та завдань. Також потрібно продовжити роботу з виховання в школярів пізнавальних інтересів, активності, самостійності й відповідального ставлення до навчання.
У рішенні цих завдань я прагнула до того, щоб школа була не лише місцем навчання, а й улюбленим місцем повноцінного духовного життя.
Тому для себе я визначила завдання в окремих аспектах виховання:
Працюючи над виконанням цих завдань, було проведено цілий ряд виховних заходів (виховних годин, годин спілкування, бесід і т.д.): «Корисні та шкідливі звички», «Про інфекційні хвороби», «Люби і знай свій край!», «Мову рідної природи розуміти серцем вчись, «Про характер людини», «Кілька слів про книжку», «Дисципліна і культура» (година ввічливості), «Як стати добрим?» (година доброти), «Праця годує, а лінь - марнує», «Дитяча праця і права дитини», «Я вишиваю рушничок…» (година народознавства), «Красиве і некрасиве в поведінці людей», «Цінуємо працю інших…», «Як я дбаю про своє здоров’я», «Найцінніше у моєму житті» тощо.
На протязі року постійно проводилась індивідуальна робота з учнями, яка була направлена на вироблення свідомого ставлення учнів до навчання, відповідальності за власні вчинки, культуру спілкування з однокласниками; перевірка стану підручників та ведення щоденників, проводилися бесіди про поведінку у школі та на уроці, про виконання доручень. Особлива увага приділялася учням, які порушували поведінку у школі або ж несерйозно ставились до навчання (не виконували д/з, приходили до школи без потрібних речей і т.д.): (вказати прізвища учнів)
Серед учнів класу є хлопчик (вказати прізвище учня), який слабо сприймає програмовий матеріал, з ним я працюю індивідуально, результат є, але поки що незначний.
В становленні та розвитку класного колективу спираюсь на допомогу батьків. Робота з ними включала в себе індивідуальні бесіди, консультації, класні батьківські збори, анкетування, залучення батьків до участі в класних та загальношкільних заходах.
Було проведено класні батьківські збори з таких тем: «Виховання працелюбності у дітей» (30.11.18), «Значення дружби та почуття колективізму в житті дитини» (25.12.18), «Стилі виховання у родині» (22.03.19), «Темперамент моєї дитини» (17.05.19).
Мої учні завжди беруть активну участь у різних загальношкільних заходах:
Також учні взяли участь у благоустрою нашої школи: в цьому році ми посадили на пришкільній території 18 кущиків (цибулинки) нарцисів та 1 кущик бузку.
Отож, планую і надалі працювати над згуртованістю класу, а в цьому допоможе робота над дисципліною учнів, формуванням моральних якостей у кожного з них. До виконання цих задач я буду залучати батьків, бо тільки спільна робота з ними зможе дати позитивний результат.
На мою думку, заплановані заходи виконано, виховна робота відбувається цілеспрямовано та систематично.
Також на наступний рік я планую розширити перелік виховних завдань для подальшої роботи з класним колективом.