Квест - гра " Знання - це важливо !"

Про матеріал
Матеріал квест - гри мотивує учнів до навчання, вчить працювати в команді, розвиває фізичні та психолоічні вміння. Квест проводиться на природі.
Перегляд файлу

Павлоградська загальноосвітня школа № 17

 

 

 

Сценарій квестгри

« Знанняце важливо! »

 

Похожее изображение

 

                                       Склала вчитель

                                                 початкових класів

                                   Яновська В.В.

 

 

 

 Тема:  « Знання – це важливо ! »

Мета: узагальнити  та поширити знання дітей з навчальних предметів, формувати позитивну мотивацію до навчання; розвивати пізнавальні інтереси; фізичні і психолочічні якості виховувати в учнів звичку уважно ставитися до товаришів, чемне ставлення учнів одне до одного; сприяти створенню дружнього дитячого колективу;

Обладнання:  завдання для команд квест- гри, обладднання до кожної станції ;

Очікувані результати:

  • мати уявлення необхідність навчання та старанне навчання ;
  • вміти працювати в команді;

Форма проведення: квест-гра

Перебіг заходу

І. Вступна частина

1.1. Вступне слово вчителя :

 - Діти, ви же знаєте,  що знання – це великий і неоціненний скарб, який робить людину сильною, а вміння вчитися – це той ключик, який відкриває скарб і дає людині світло. 

І тому, сьогодні ми проведемо квест – гру « Знання – це важливо!» ,яка не тільки вас розваже, а навчить працювати в команді і дасть нові знання і вміння.

1.2. Гра «Передай по колу посмішку»

1.3. Оголошення теми та мети квесту-гри.

1.4. Поділ на команди, вручення кожній команді маршрутного листа

1.5  Рух команд по станціям. ( кожна команда знаходить станцію, згідно свого маршрутного листа. Виконує завдання і отримує свою оцінку  )

ІІ. Основна частина : Квест – гра

 

1 станція « Природознавча»

Вікторина « Чи знаєш ти?»

  • Найменший птах України. орольок)
    ● Чому сови полюють уночі? (Вони дуже добре бачать у темряві)
    ● Яка пташка може сидіти вниз головою? (синичка)
    ● Який птах усе своє життя перебуває поблизу людської оселі й улітку, й узимку?(горобець)
  • Для цього річкового будівельника його хвіст – і кермо, і весло. А ще в ньому він накопичує жир на зиму (бобер )
  • У кого на сучку комора? (у білки)
  • Яка нитка у природі найтонкіша ( павутина)
  • Найбільша риба,яка живе в прісних водоймах? (сом)
  • Яку пташку називають білобока? (сорока )
  • Квітка,яку називають королевою полів? (ромашка)
  • Квітка лугів, схожа на сонце? ( кульбабка)
  • В якому лісі немає хвої ? ( у листяному)
  • Найміцніше дерево ( дуб )

Естафета: « Збири врожай!» ( кожен учасник команди за 2 хв повинен швидко і по черзі кинути бусинку у бутилку з – під води і сказати, що саме збирає :

«Я збираю огірки!», «Я збираю помідори!»  і т. д. Враховується час, за який команда збире « врожай ». В маршрутний лист ставиться відмітка )

 

2 станція «Математична»:

- Пригадаємо математику!

Вікторина :

1. Ім'я якої казкової героїні походить від одиниці вимірювання довжини? ( Дюймовочка)

2. Яка цифра завжди катається в електричці? ( три )

3. Яку математичну фігуру носять чоловіки на голові? ( циліндр )

4. Які геометричні фігури дружать із сонцем? ( промені)

5. Який математичний закон, відомий всім ще з молодших класів, став популярним прислів'ям? (Від перестановки доданків сума не змінюється.)

6. На якій фігурі заснована кожна сніжинка? ( шестикутник )

Естафета : Знайти палички ( палички ведучий заздалегідь розкидує на галявині )  і побудувати з них якомога більше цифр за 3 хв ! )

( ведучий  виставляє кількість правильних відповідей у вікторині і кількість складених  чисел )

 

3 станція «Мовознавча»:

Вікторина :

  • Скільки літер в українському алфівіті ? ( 33 );
  • Скільки голосних? ( 6) ;
  • Скільки звуків в слові « ОСІНЬ»?
  • Яке слова в реченні « В парк прийшла золота осінь» вжито в переносному значенні? ( прийшла, осінь не може ходити ) ;
  • Придумайте речення про природу.

Естафета: « Струмочок» ( кожній дитині дають стаканчик. 1 дитині  у стаканчик наливають до верху води ( майже повний ). 1 – ша дитина переливає воду 2 – ій і так до останньої. В останньої дитини повинно бути стільки ж води, скільки було у першої. На стаканчику рівень з балами, які записують в маршрутний лист команди )

 

4 станція « Читайлик» :

Загадки :

  • Дерево – не дерево, а с листочками ( книга) ;
  • Як називають людей, які пишут поезію ? ( поєти );
  • Як називається книга,за якою вчаться? ( підручник);
  • Хто з літературних героїв лікувався варенням? ( Карлсон);
  • Як називався найперший папір ? ( пергамент ) ;
  • О придумав народ, що забавляти і вчити дітей? ( казки ) ;
  • Назвіть ім'я малюка - художника з Квіткового міста - сусіда Незнайка з дому в романі - казці «Пригоди незнайки».( Тюбик ) ;
  • Чим Буратіно писав диктант в будинку Мальвіни у повісті - казці «Золотий ключик, або Пригоди Буратіно»? ( Ніс.)
  •  Що допомагає читачу швидко знайти в книзі потрібне оповідання?

( зміст ) ;

Естафета: « Сонечко » ( Кожна дитина бере по одній мотузці в кожну руку. Завдання дітей — мовчки перенести тенісний м'ячик з однієї точки в іншу (на відстань приблизно 2 м). Як тільки м'ячик падає, все починається спочатку, те ж саме стосується розмов. Команді дається три спроби!)

 

5 станція « Спортивна»:

Вікторина :

  • Де зародилися Олімпійські ігри? а) у Росії, б) в Англії, в) у Греції. ( Греції) ;
  • Чим нагороджували переможців Олімпійських ігор? а) виноградною лозою, б) букетами квітів, в) вінками з гілок оливи. ( вінок з оливи );
  • Ранкова гігієнічна гімнастика починається з: а) нахилів, б) потягування, в) стрибків. ( потягування) ;
  • До природних засобів загартовування відносяться: а) сонце, повітря, вода, б) дощ та сніг, в) фізичні вправи.( сонце, повітря, вода );
  • Чого не треба, якщо є сила, згідно приказці? (Ума).
  • Яким інструментом користується спортивний суддя? (Свисток).
  • Як називається початок шляху до фінішу? (Старт) .

Естафета « Павутинка»  ( Натягніть нитки павутини деревами та запропонуйте якнайшвидше пройти лабіринт, не торкаючись мотузки. По дорозі дитина  повинна  обережно зібрати скарби: картки, цукерки, іграшки — прикріплені прищіпками. Піднімати здобуте добро з підлоги не дозволяється. Змагаються всі по черзі. Треба найшвидше пройде лабіринт та зібрати  найбільше бонусів.Фіксується час! )

ІІІ. Підсумок. Рефлексія :

- Що найбільше сподобалось?

- Який же висновок зробимо з нашого заходу? ( треба старанно вчитися і вміти працювати в команді ).

 

( Вручення подарунків учасникам квест – гри )

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Андрушко Марина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 серпня
Переглядів
115
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку