Павлоградська загальноосвітня школа № 17
Сценарій квест – гри
« Знання – це важливо! »
Склала вчитель
початкових класів
Яновська В.В.
Тема: « Знання – це важливо ! »
Мета: узагальнити та поширити знання дітей з навчальних предметів, формувати позитивну мотивацію до навчання; розвивати пізнавальні інтереси; фізичні і психолочічні якості виховувати в учнів звичку уважно ставитися до товаришів, чемне ставлення учнів одне до одного; сприяти створенню дружнього дитячого колективу;
Обладнання: завдання для команд квест- гри, обладднання до кожної станції ;
Очікувані результати:
Форма проведення: квест-гра
Перебіг заходу
І. Вступна частина
1.1. Вступне слово вчителя :
- Діти, ви же знаєте, що знання – це великий і неоціненний скарб, який робить людину сильною, а вміння вчитися – це той ключик, який відкриває скарб і дає людині світло.
І тому, сьогодні ми проведемо квест – гру « Знання – це важливо!» ,яка не тільки вас розваже, а навчить працювати в команді і дасть нові знання і вміння.
1.2. Гра «Передай по колу посмішку»
1.3. Оголошення теми та мети квесту-гри.
1.4. Поділ на команди, вручення кожній команді маршрутного листа
1.5 Рух команд по станціям. ( кожна команда знаходить станцію, згідно свого маршрутного листа. Виконує завдання і отримує свою оцінку )
ІІ. Основна частина : Квест – гра
1 станція « Природознавча»
Вікторина « Чи знаєш ти?»
Естафета: « Збири врожай!» ( кожен учасник команди за 2 хв повинен швидко і по черзі кинути бусинку у бутилку з – під води і сказати, що саме збирає :
«Я збираю огірки!», «Я збираю помідори!» і т. д. Враховується час, за який команда збире « врожай ». В маршрутний лист ставиться відмітка )
2 станція «Математична»:
- Пригадаємо математику!
Вікторина :
1. Ім'я якої казкової героїні походить від одиниці вимірювання довжини? ( Дюймовочка)
2. Яка цифра завжди катається в електричці? ( три )
3. Яку математичну фігуру носять чоловіки на голові? ( циліндр )
4. Які геометричні фігури дружать із сонцем? ( промені)
5. Який математичний закон, відомий всім ще з молодших класів, став популярним прислів'ям? (Від перестановки доданків сума не змінюється.)
6. На якій фігурі заснована кожна сніжинка? ( шестикутник )
Естафета : Знайти палички ( палички ведучий заздалегідь розкидує на галявині ) і побудувати з них якомога більше цифр за 3 хв ! )
( ведучий виставляє кількість правильних відповідей у вікторині і кількість складених чисел )
3 станція «Мовознавча»:
Вікторина :
Естафета: « Струмочок» ( кожній дитині дають стаканчик. 1 дитині у стаканчик наливають до верху води ( майже повний ). 1 – ша дитина переливає воду 2 – ій і так до останньої. В останньої дитини повинно бути стільки ж води, скільки було у першої. На стаканчику рівень з балами, які записують в маршрутний лист команди )
4 станція « Читайлик» :
Загадки :
( зміст ) ;
5 станція « Спортивна»:
Вікторина :
Естафета « Павутинка» ( Натягніть нитки павутини деревами та запропонуйте якнайшвидше пройти лабіринт, не торкаючись мотузки. По дорозі дитина повинна обережно зібрати скарби: картки, цукерки, іграшки — прикріплені прищіпками. Піднімати здобуте добро з підлоги не дозволяється. Змагаються всі по черзі. Треба найшвидше пройде лабіринт та зібрати найбільше бонусів.Фіксується час! )
ІІІ. Підсумок. Рефлексія :
- Що найбільше сподобалось?
- Який же висновок зробимо з нашого заходу? ( треба старанно вчитися і вміти працювати в команді ).
( Вручення подарунків учасникам квест – гри )