Аналіз виконання програми з дітьми з ООП

Про матеріал
Аналіз виконання програм з дітьми з ООП, який допоможе фахвцям скласти інформований анліз роботи за програмами навчання
Перегляд файлу

                      Аналіз  виконання  програми  індивідуального  навчання                                                                                                                                                     з  учнем  5 класу

ПІБ  учня

 

навчається за індивідуальною формою навчання, за програмою спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня з українською  мовою навчання, ,,,,,,,,,,,,,,, годин на тиждень

Предмет

І семестр

Знає, вміє

План

Фактично

Українська мова

(2 год. на тиждень)

 

31

31

Учень пише під диктування доступні  речення з 2-3 слів (після відповідної підготовчої роботи); складає з допомогою вчителя прості речення; з допомогою вчителя упорядковує деформовані речення (слова даються у правильній граматичній формі), записує їх; відповідаючи на запитання вчителя, поширює речення новими словами; з допомогою вчителя визначає наголошені та ненаголошені голосні у слові розрізняє слова, протилежні за значенням; з допомогою вчителя вибирає пари слів протилежного значення із запропонованих слів; з допомогою вчителя замінює слова у словосполученнях та реченнях словами подібного значення розпізнає слова, що означають назви, дії, ознаки та кількість предметів; знає, на які запитання відповідають (хто? що?; що робить? що роблять?; який? яка? яке? які?; скільки?);

І семестр — 5

Українська література

(1  год. на тиждень)

16

16

Учень  розрізняє прозові та віршовані твори;  читає вголос поскладово;  читає короткі, доступні за змістом тексти, які містять знайомий мовленнєвий матеріал, у повільному темпі, з дотриманням нормальної сили голосу (під контролем учителя), інтонації не дотримується; відповідає на запитання за змістом прочитаного з допомогою вчителя; визначає головних дійових осіб, висловлює своє ставлення до них (з допомогою та за питаннями вчителя)

І семестр — 5

Математика

(2 год. на тиждень)

 

31,5

31,5

Учень ділить предметну множину на рівні частини; ділить множину на дві, три рівні частини;

знає нумерацію в межах 100; розуміє значення цифр у числі; з допомогою вчителя аналізує приклади;

знає правила розв’язання прикладів з дужками та без дужок; записує, читає приклади на множення,ділення; користується таблицями множення та ділення

І семестр — 5

Трудове навчання

(4 год. на тиждень)

63,5

63,5

Учень має уявлення про значення рослин у житті людини; професію квітникаря. Характеризує: різноманітність квіткових рослин;робочий інвентар. Дотримується: правил внутрішнього розпорядку та безпечної праці в май­стерні. Учень має уявлення про квітково-декоративні рослини та їх значення. Називає  зовнішню будову квіткової рослини. Характеризує: значення кімнатних рослин у житті людини. Називає: необхідні умови існування кімнатної рослини. Виконує операції: поливу та видалення пилу з листя кімнатних рослин.  Дотримується: санітарно-гігієнічних вимог  у процесі догляду за  кімнатними рослинами

І семестр — зараховано

 

Директор школи                          

 

Учитель                                     

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
1027
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку