Аналіз виконання програми індивідуального навчання з учнем 5 класу
ПІБ учня
навчається за індивідуальною формою навчання, за програмою спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня з українською мовою навчання, ,,,,,,,,,,,,,,, годин на тиждень
Предмет |
І семестр |
Знає, вміє |
|
План |
Фактично |
||
Українська мова (2 год. на тиждень)
|
31 |
31 |
Учень пише під диктування доступні речення з 2-3 слів (після відповідної підготовчої роботи); складає з допомогою вчителя прості речення; з допомогою вчителя упорядковує деформовані речення (слова даються у правильній граматичній формі), записує їх; відповідаючи на запитання вчителя, поширює речення новими словами; з допомогою вчителя визначає наголошені та ненаголошені голосні у слові розрізняє слова, протилежні за значенням; з допомогою вчителя вибирає пари слів протилежного значення із запропонованих слів; з допомогою вчителя замінює слова у словосполученнях та реченнях словами подібного значення розпізнає слова, що означають назви, дії, ознаки та кількість предметів; знає, на які запитання відповідають (хто? що?; що робить? що роблять?; який? яка? яке? які?; скільки?); І семестр — 5 |
Українська література (1 год. на тиждень) |
16 |
16 |
Учень розрізняє прозові та віршовані твори; читає вголос поскладово; читає короткі, доступні за змістом тексти, які містять знайомий мовленнєвий матеріал, у повільному темпі, з дотриманням нормальної сили голосу (під контролем учителя), інтонації не дотримується; відповідає на запитання за змістом прочитаного з допомогою вчителя; визначає головних дійових осіб, висловлює своє ставлення до них (з допомогою та за питаннями вчителя) І семестр — 5 |
Математика (2 год. на тиждень)
|
31,5 |
31,5 |
Учень ділить предметну множину на рівні частини; ділить множину на дві, три рівні частини; знає нумерацію в межах 100; розуміє значення цифр у числі; з допомогою вчителя аналізує приклади; знає правила розв’язання прикладів з дужками та без дужок; записує, читає приклади на множення,ділення; користується таблицями множення та ділення І семестр — 5 |
Трудове навчання (4 год. на тиждень) |
63,5 |
63,5 |
Учень має уявлення про значення рослин у житті людини; професію квітникаря. Характеризує: різноманітність квіткових рослин;робочий інвентар. Дотримується: правил внутрішнього розпорядку та безпечної праці в майстерні. Учень має уявлення про квітково-декоративні рослини та їх значення. Називає зовнішню будову квіткової рослини. Характеризує: значення кімнатних рослин у житті людини. Називає: необхідні умови існування кімнатної рослини. Виконує операції: поливу та видалення пилу з листя кімнатних рослин. Дотримується: санітарно-гігієнічних вимог у процесі догляду за кімнатними рослинами І семестр — зараховано
|
Директор школи
Учитель