Аналіз вправ навчально-методичних комплексів «Сходинки до інформатики» та «Скарбниця знань»

Про матеріал
Дана розробка використовується для формування фахових компетентностей студентам педагогічного коледжу, які вивчають інформатику як інтегрований курс (методика навчання інформатики в початковій школі) .
Перегляд файлу

Практична робота №2

Тема: Аналіз вправ навчально-методичних комплексів «Сходинки до інформатики» та «Скарбниця знань»

Мета: ознайомити та сформувати навики використання ПЗ для організації освітнього процесу у початковій школі, навчитись аналізувати вправи та складати порівняльну характеристику за поданим планом, розвивати інформаційну культуру, інформативну компетентність.

Корисні посилання: http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/6327/ окремі приклади порівняльних аналізів

Теоретичний матеріал: Комп‘ютерна програма «Скарбниця знань. Шукачі скарбів» є складовою частиною курсу «Шукачі скарбів». Можна набути навичок роботи з мишею і клавіатурою. Більшість ігор спрямовані на розвиток уваги, логічного мислення і навичок складання і виконання алгоритмів.

НМК «Сходинки до інформатики» є пакетом програм для вивчення у початковій школі, який передбачає через виконання певних завдань оволодіння навиками використання миші, клавіатури, формування логічного та алгоритмічного мислення, розвитку пам’яті, уваги. Ці комплекси доцільно використовувати на уроках з теми «Робота з розвивальними програмами» та на інших уроках, де бажана робота учнів з розвивальними програмами і немає потреби в роботі зі спеціальними програмами. Стане в пригоді також на уроках з таких тем: «Алгоритми і виконавці» (2 і 3 класи), «Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням» (4 клас).

Хід роботи

  1.                    Завантажте програмний комплекс Скарбниця знань та Сходинки до інформатики.
  2.                    Ознайомтесь з вправами комплексу (теоретичний матеріал) та практично, опишіть розділи, які вивчаються у різних класах.
  3.                    Складіть порівняльну характеристику двох комплексів у вигляді таблиці, в якій зазначити:

     назву розділів, чи відповідають меті навчальної програми;

     призначення вправи, що ознайомлює, формує, розвиває;

     проаналізуйте шлях до вправи (послідовність вибору значків) та оцініть;

     вигляд вікна вправи (зручність та зрозумілість інтерфейсу, кнопки навігації);

     як виконувати вправу, яке її призначення;

     що відбувається після завершення вправи;

     наявність і кількість рівнів, відмінності між рівнями;

     можливі налаштування.

  1.                    Порівняльну таблицю створити у текстовому редакторі Word. Зберегти у файлі, ім'я якого є назвою вправи.
  2.                    Вимоги до виконаного завдання: грамотність, дотримання правил набору текстів, використання зображень-скріншотів, що ілюструють основні положення. Для зображень вибирати доцільне розміщення та обтікання текстом.

 

 

docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 11 клас (Лисенко Т.І., Ривкінд Й.Я., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
6 березня 2020
Переглядів
2450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку