Практична робота №2
Тема: Аналіз вправ навчально-методичних комплексів «Сходинки до інформатики» та «Скарбниця знань»
Мета: ознайомити та сформувати навики використання ПЗ для організації освітнього процесу у початковій школі, навчитись аналізувати вправи та складати порівняльну характеристику за поданим планом, розвивати інформаційну культуру, інформативну компетентність.
Корисні посилання: http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/6327/ окремі приклади порівняльних аналізів
Теоретичний матеріал: Комп‘ютерна програма «Скарбниця знань. Шукачі скарбів» є складовою частиною курсу «Шукачі скарбів». Можна набути навичок роботи з мишею і клавіатурою. Більшість ігор спрямовані на розвиток уваги, логічного мислення і навичок складання і виконання алгоритмів.
НМК «Сходинки до інформатики» є пакетом програм для вивчення у початковій школі, який передбачає через виконання певних завдань оволодіння навиками використання миші, клавіатури, формування логічного та алгоритмічного мислення, розвитку пам’яті, уваги. Ці комплекси доцільно використовувати на уроках з теми «Робота з розвивальними програмами» та на інших уроках, де бажана робота учнів з розвивальними програмами і немає потреби в роботі зі спеціальними програмами. Стане в пригоді також на уроках з таких тем: «Алгоритми і виконавці» (2 і 3 класи), «Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням» (4 клас).
Хід роботи
назву розділів, чи відповідають меті навчальної програми;
призначення вправи, що ознайомлює, формує, розвиває;
проаналізуйте шлях до вправи (послідовність вибору значків) та оцініть;
вигляд вікна вправи (зручність та зрозумілість інтерфейсу, кнопки навігації);
як виконувати вправу, яке її призначення;
що відбувається після завершення вправи;
наявність і кількість рівнів, відмінності між рівнями;
можливі налаштування.