Англійська мова у початковій школі "Посібник"

Про матеріал
Початковий етап навчання іноземної мови у сучасному загальноосвітньому закладі надзвичайно важливий, адже саме в цей період закладають психолінгвістичні основи іншомовної комунікативної компетенції, необхідні та достатні для подальшого її розвитку й удосконалення. Тут розпочинається становлення іншомовних фонетичних, лексичних, граматичних та орфографічних навичок, а також умінь в аудіюванні, говорінні, читанні й письмі в межах програмних вимог.
Перегляд файлу

 

 

ENGLISH 1

TEACHER’S BOOK

 

F:\nasekomoe-65.gif                                                                                                                              Вчитель іноземної мови

Воробіївської ЗОШ І-ІІ ступенів

Волошина Тетяна Миколаївна

 

 

 

 

 

 

2013 р.

Підготувала вчителька іноземної мови Воробіївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Волошина Тетяна Миколаївна

 

 

Рецензент: Дешева О. І. – вчитель німецької мови Воробіївської ЗОШ І-ІІ ступенів.

                    Петрівська Г.П.- методист райметодкабінету

 

 

Схвалено радою Білогірського РМК

(протокол №3  від13. 03.  2013р.)

 

 

Посібник може стати у пригоді вчителям англійської мови, батькам та маленьким розумникам. Тут ви знайдете навчальні  завдання, виконуючи які, дитина запам’ятає фрази і слова, здобуде перші навички спілкування англійською.

 

 

 

Посібник може бути використаний вчителями англійської мови

загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій.

 

Передмова

Початковий етап навчання іноземної мови у сучасному загальноосвітньому закладі надзвичайно важливий, адже саме в цей період закладають психолінгвістичні основи іншомовної комунікативної компетенції,  необхідні та достатні для подальшого її розвитку й удосконалення. Тут розпочинається становлення іншомовних фонетичних, лексичних, граматичних та орфографічних навичок, а також умінь в аудіюванні, говорінні, читанні й письмі в межах програмних вимог.

Із педагогічної точки зору, на етапі початкової школи дуже важливо розвивати в дітей позитивну мотивацію до вивчення іноземної мови та пізнання світу навколо, а також формувати здатність і готовність до іншомовного навчання на наступному етапі  основної школи.

Навчальний посібник створений для широкого кола вивчаючих англійську мову. Він допоможе краще ознайомити дітей першого класу  з основним  лексико-граматичним матеріалом ,  поповнити їх словниковий запас. Також тут поданні вправи для закріплення вивченого граматичного матеріалу.

Пам’ятайте заняття завжди має закінчуватися на позитивних емоціях. Відзначайте найменші успіхи і досягнення ваших маленьких трудівників. І головне – вірте в успіх.

 

ENGLISH ALPHABET

 

000803_1063_4708_vnvv000803_1063_4791_vnvv

000803_1063_4736_vnvv000803_1063_4716_vnvv

000803_1063_4732_vnvv

http://ksenstar.com.ua/images/stories/1PIC/2/5/alphabet_1.jpghttp://ksenstar.com.ua/images/stories/father/gramen/1.jpg

 

 

 ГОЛОСНІ

[ e ] – е
[ i ] – і
[ i: ] – і (довге)
[ o ] – о
[ o: ] – о (довге) 
[ æ ] – е Нагадує звук е з широко-відкритим ротом.
[ Λ ] – а
[ a: ] – а(р) 
[ u ] – у
[ u: ] – у (довге)
[ ε: ] – е (р)
[ ə ] – а або е (безударний)


ДИФТОНГИ

[ ei ] – ей
[ ai ] – ай
[ oi ] – ой
[ au ] – ау
[ əu ] – оу
[  ] – іа
[  ] – еа
[ aiə] –айа


ПРИГОЛОСНІ

[∫] – ш
[ t∫] – ч
[ ð ] – з/д (кінчик язика поміщаємо між зубів і намагаємося вимовити звук д)
[ θ ] –с (кінчик язика поміщаємо між зубів і намагаємося вимовити звук с)
[ ŋ ] – н (носовий) - н (але до піднебіння притиснута задня частина боків язика)
[ j ] – й
[p] — п (вимовляється дещо з придихом)
[b] — б
[v] — в
[f] — ф
[z] — з
[s] — с
[g] — ґ
[k] — к
[t] — т (кінчик язика притиснуто до піднебіння біля верхніх зубів)
[d] — д (кінчик язика притиснуто до піднебіння біля верхніх зубів)
[ʒ] — ж (м’якший за «ж»)
[l] — л
[m] — м
[n] — н
[w] — в/у, губи округлено та випнуто вперед.
[r] — р (вимовляється без вібрації)
[h] — х (утворюється при видиху)

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Numbers-числа

1.One- один

2. Two- два

3. Three- три

4. Four- чотири

5. Five- п’ять

6. Six- шість

7. Seven- сім

8. Eight- вісім

9. Nine- дев’ять

10. Ten- десять

11. Eleven- одинадцять

12. Twelve-дванадцять

 

 

Rhyme

One – a cat,

Two – a bat.

Three – a dog,

Four – a frog.

Five – a hare,

Six –a bear.

 

ПРИСВІЙНИЙ ЗАЙМЕННИК

 

 

http://justclickit.ru/flash/anim/anim%20(1887).gif

 

 

 

My – мій, моя, моє, мої

Your  твій, твоя, твоє, твої

His  його

Her  її

Its  його, її (неістота)

Our  наш, наша, наше, наші

Their  їх

 

 

 

 

My name is Ben.

Your name is Ben.

His name is Ben.

Her name is Olena.

Its name is Bim.

Our names are Ben and Olena.

Their names are Ben and Olena.

_____________________________________________

Моє ім'я (є) Бен.

Твоє ім'я (є) Бен.

Його ім'я (є) Бен.

Її ім'я (є) Олена.

Його ім'я (є) Бім.

Наші імена (є) Бен та Олена.

Їхні імена (є) Бен та Олена.

_______________________________

 

This is my cat. – Це мій кіт.

This is your cat. – Це твій кіт.

This is his cat. – Це його кіт.

This is her cat. – Це її кіт.

This is its capital. – Це її столиця.

This is our cat. – Це наш кіт.

This is their cat. – Це їхній кіт.

 



 

 

 

ДІЄСЛОВО HAVE (HAVE GOT) - МАТИ

 

 

HAVE  змістове дієслово


HAVE GOT  зворот

 

ЗНАЧЕННЯ однакове: мати, у когось щось є

 

 

 

РОЗПОВІДНІ РЕЧЕННЯ

 

 

I have =

You have =

He has =

She has =

It has =

We have =

They have =

I have got =

You have got =

He has got =

She has got =

It has got =

We have got =

They have got =

I've got =

You've got =

He's got =

She's got =

It's got =

We've got =

They've got =

Я маю

Ти маєш

Він має

Вона має

Він (вона) має

Ми маємо

Вони мають

 

 

 

 

I've got a robot, a robot, a robot,

I've got a robot in my house,

I've got a robot, a robot, a robot,

I've got a robot in my house.

He's got fingers, he's got toes,

He's got eyes and a mouth and

a nose.

 

He can wash and sweep and clean,

 

To me he's a person, not a machine.

 

 

He can cook and mend and sew,

He does my homework –

 

my teacher doesn't know!

У мене є робот, робот, робот,

У мене є робот в своєму будинку,

У мене є робот, робот, робот,

У мене є робот в моєму домі.

У нього пальці, у нього пальці,

У нього є очі, рот і ніс.

 

 

Він може прати і підмітати і чистити,

Для мене він людина, а не машина.

 

Він уміє готувати, і лагодити і шити,

Він робить мою домашню роботу -

мій учитель не знає!

 

 

 

 

ПИТАЛЬНІ РЕЧЕННЯ

 

 

Do I have? =

Do you have? =

Does he has? =

Does she has? =

It has? =

Do we have? =

Do they have? =

Have I got? =

Have you got? =

Has he got? =

Has she got? =

Has it got? =

Have we got? =

Have they got? =

 

Я маю?

Ти маєш?

Він має?

Вона має?

Він (вона) має? 

Ми маємо?

Вони мають?

 

ЗАПЕРЕЧНІ РЕЧЕННЯ

 

 

 

 

I haven’t =

You haven’t =

He hasn’t =

She hasn’t =

It hasn’t =

We haven’t =

They haven’t =

I haven’t got =

You haven’t got =

He hasn’t got =

She hasn’t got =

It hasn’t got =

We haven’t got =

Theyhaven’t got =

 

Я не маю.

Ти не маєш.

Він не має.

Вона не має.

Він (вона) не має.

Ми не маємо.

Вони не мають.

 

 

 

Іменники

 

Іменники в англійській мові мають два числа:

 

однину  й множину.

 

 


 

1. Форму множини утворюють лише обчислювані іменники:

 

a pen (одна ручка) — many pens (багато ручок)


a table (один стіл) — three tables (три стола)


one car (одна машина) — two cars (дві машини)

 

 

 

 

2. Множина іменників утворюється додаванням до форми од­нинизакінчення -s (-es)

 

 

 

 3. Правила читання закінчення -s:

 

 

після дзвінких приголосних

[z]

 

після голосних

[z]

після глухих

[s]

a dog — dogs


a doll — dolls


a club — clubs


a wall — walls

a shoe — shoes


a sea — seas


a tree — trees


a table — tables

a book — books


a lamp — lamps


a hat — hats


a street — streets

 

 http://ksenstar.com.ua/images/stories/wordsclassroom/11gg.jpg

 

БУДОВА РЕЧЕНЬ З ДІЄСЛОВОМ  TO BE

 

 

 

1. РОЗПОВІДНЕ РЕЧЕННЯ

 

ОСОБА

 

TO BE

ПЕРЕКЛАД

ВИМОВА

I

I am ... = I'm ...

Я є ...

[aɪ æm ] - [ай ем]

II

You are ... = You're

 

 

 

He is ... = He's ...

Він є ...

[hiː ɪz] - [хі із]

 

She is ... = She's ...

Вона є ...

[ʃiː ɪz] - [ші із]

 

It is ... = It's ...

 

Воно є ...

[ɪt ɪz ] - [іт із]

 

 

PRULAR

 

 

 

I

We are ... = We're ...

Ми є ...

[wiː ɑːr] - [ві ар]

II

You are ... = You're ...

Ви є ...

[juː ɑːr] - [ю ар]

III

They are ... = They're...

Вони є ...

[ðeɪ ɑːr] - [зей ар]

 

 

 

2. ПИТАЛЬНІ РЕЧЕННЯ (Interrogative sentenses)

 

a) ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ (GENERAL QUESTIONS)

 

ОСОБА

 

ОДНИНА (SINGULAR)

ПЕРЕКЛАД

ВИМОВА

I

Am I ...?

Я є ...?

[ æm aɪ] - [ем ай]

II

Are you ...?

Ти, ви є ...?

[ɑːr ju] - [ар ю]

III

Is he ...?

Він є ...?

[ɪz hiː] - [із хі]

 

Is she ...?

Вона є ...?

[ɪz ʃiː] - [із ші]

 

Is it ...?

Воно є ...?

[ɪz ɪt] - [із іт]

 

 

МНОЖИНА (PLURAL)

 

 

 

I

Are we ...?

Ми є ...?

[ɑːr wiː] - [ар ві]

II

Are you ...?

Ви є ...?

[ɑːr juː] - [ар ю]

III

Are they ...?

Вони є ...?

[ɑːr ðeɪ] - [ар зей]

 

 

 

b) СПЕЦІАЛЬНІ ПИТАННЯ (special questions)

 

ОСОБА

 

ОДНИНА (SINGULAR)

ПЕРЕКЛАД

ВИМОВА

I

Where am I ...?

Де я є ...?

[weəæm aɪ] - [верем ай]

II

Where are you ...?

Де ти, ви є ...?

[weər ɑːr ju] - [вер а ю]

III

Where is he ...?

Де він є ...?

[weər ɪz hiː] - [вер із хі]

 

Where is she ...?

Де вона є ...?

[weər ɪz ʃiː] - [вер із ші]

 

Where is it ...?

Де воно є ...?

[weər ɪz ɪt] - [вер із іт]

 

МНОЖИНА (PRULAR)

 

 

 

I

Where are we ...?

Де ми є ...?

[weər ɑːr wiː] - [вер а ві]

II

Where are you ...?

Де ви є ...?

[weər ɑːr juː] - [вер а ю]

III

Where are they ...?

Де вони є ...?

[weəɑːr ðeɪ] - [вера зей]

 

 

3. ЗАПЕРЕЧНІ РЕЧЕННЯ

 

ОСОБА

 

TO BE + NOT

ПЕРЕКЛАД

ВИМОВА

I

I am not = I'm not

Я не є ...

[aɪ æm nɒt] - [ай ем нот]

II

You are not = You aren't

Ти, ви не є ...

[juː ɑːr nɒt] - [ю ар нот]

III

He is not = He isn't

Він не є ...

[hiː ɪz nɒt] - [хі із нот]

 

She is n't = She isn't

Вона не є ...

[ʃiː ɪz nɒt] - [ші із нот]

 

It is not = It isn't

Воно не є ...

[ɪt ɪz nɒt ] - [іт із нот]

 

 

PRULAR

 

 

 

I

We are not = We aren't

Ми не є ...

[wiː ɑːr nɒt] - [ві ар нот]

II

You are not = You aren't

Ви не є ...

[juː ɑːr nɒt] - [ю ар нот]

III

You are not = You aren't

Вони не є ...

[ðeɪ ɑːr nɒt] - [зей ар нот]

 

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ВКАЗІВНІ ЗАЙМЕННИКИ - THIS, THAT, THESE, THOSE

 

 

Вказівні займенники вказують на предмети і особи, на їхні ознаки або кількість.

 

 

 

(ОДНИНА)

 

 

Займенник

 

Приклади

 

this

 

 

Це (є)

 

 

This is a pen — Це (є) ручка

 

that

 

То (є)

 

 

That is a pen — То (є) ручка

 

 

 

 

 

 

(МНОЖИНА)

 

 

Займенник

 

Приклади

these

 

Це (є)

 

These are pens. — Це (є) ручки.

those

То (є)

 

Those are pens. — То (є) ручки.

http://ksenstar.com.ua/images/stories/wordsclassroom/pron.jpg

 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ПРИЙМЕННИК НАПРЯМУ РУХУ - TO

 

 

 

http://justclickit.ru/flash/anim/anim%20(2932).gif

 

 to - до, в, на

 

(вказує на рух предмета у напрямку до іншого предмету):

 

 

ЗАПАМ'ЯТАЙ:

go to school

go to work

go to bed

go home (без прийменника)

 

ІНШІ ВИПАДКИ:

go to the park

go to the zoo

go to the yard

go to the cinema

 

йти в школу

йти на роботу

йти спати

йти додому

 

 

 

піти в парк

йти в зоопарк

піти на  подвір’я

ходити у кіно

 

Go to bed, Tom!

Go to bed, Tom!

Tired or not, Tom,

Go to bed, Tom!

 

Іди спати, Том! Втомилися чи ні, Томе,

THIS, THAT, THESE, THOSE, HERE & THERE

 

 

http://ksenstar.com.ua/images/stories/father/theme3/this_that.jpg

 

THIS - ЦЕЙ, ЦЯ, ЦЕ

 

THAT - ТОЙ, ТА, ТЕ

 

THESE - ЦІ

 

THOSE - ТІ

 

HERE - ТУТ

 

THERE - ТАМ

 

ПРИЙМЕННИКИ ON, IN, UNDER

 

 

 

 

 

 

 

http://ksenstar.com.ua/images/stories/preposition/prep.jpg

 

 

______________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

OVER

 

IN FRONT (OF)

 

BEHIND

[ове]

 

[ін  франт (ов)]

 

[біхайнд]

НАД

 

ПЕРЕД

 

ЗА, ПОЗАДУ

 

 

 

 

 

НАЗВИ ПРЕДМЕТИ І СКАЖИ, ДЕ ВОНИ ЗНАХОДЯТЬСЯ

 

 

 

http://ksenstar.com.ua/images/stories/wordsclassroom/7.jpg

 

 

1.  The book is on the desk.

2.   The book is in the bag.

3.   The book is under the bag.

4.   The chair is at the table.

5.   The book is under the pencil-box.

6.   The pencil is under the table.

7.   The bag is on the table.

8.   The chair is at the desk.

9.   The pen is in the pencil-box.

10. The ruler is at the exercise-book.

11. The book is on the exercise-book.

12. The exercise-book is on the desk.

_______________________________

__________________________

 

Книга на столі.

Книга в сумці.

Книга під сумкою.

Стілець біля стола.

Книга під пеналом.

 

Олівець під столом.

Сумка на столі.

Стілець біля парти.

Ручка в пеналі.

Лінійка біля зошита.

Книжка на зошити.

 

Зошит на парті.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ПОБУДУЙ РОЗПОВІДНІ РЕЧЕННЯ З ДІЄСЛОВОМ TO BE

 

 

http://ksenstar.com.ua/images/stories/wordsclassroom/22.jpg

 

 

The

The

The

The

The

The

book

books

ruler

rulers

pencil-box

exercise-books

is

are

is

are

is

are

in

in

in

in

in

in

the

the

the

the

the

the

bag.

bag.

bag.

bag.

bag.

bag.

 

 

(Ця)

(Ці)

(Ця)

(Ці)

(Цей)

(Ці)

Книжка

Книжки

Лінійка

Лінійки

Пенал

Зошити

(є)

(є)

(є)

(є)

(є)

(є)

у

у

у

у

у

у

(цьому)

(цьому)

(цьому)

(цьому)

(цьому)

(цьому)

портфелі.

портфелі.

портфелі.

портфелі.

портфелі.

портфелі.

 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Слова для вивчення  у 1 класі

 

 

 

 

 

СЛОВО

 

ТРАНСКРИПЦІЯ

ЗНАЧЕНИЯ СЛОВА

1

2

3

5

6

7

8

9

10

11

it

in

on

a pin

а реп

ten

a top

a pond

at

and

ˈɪt

ˈɪn

ˈɔn

ə ˈpɪn

ə ˈpen

ˈten

ə ˈtɑp

ə ˈpɑnd

ət

ənd

це

в (у)

на

шпилька

ручка, перо

десять

дзиґа

ставок

біля

і

12

13

14

15

16

17

18

a bed

a bag

a dog

a pig

an egg

bad

big

ə ˈbed

ə ˈbæg

ə ˈdɔg

ə ˈpɪg

ən ˈeg

ˈbæd

ˈbɪg

ліжко

сумка, портфель

собака

свиня, порося

яйце

поганий (-а, -е, -і)

великий (-а, -е, -і)

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

a bell

a doll

a lip

a leg

little

ill

apple

sit

stand

sad

is

ə ˈbel

ə ˈdɑl

ə ˈlɪp

ə ˈleg

ˈlɪtəl

ˈiːl

ˈæpəl

ˈsɪt

ˈstænd

ˈsæd

ɪz

дзвоник

лялька

губа

нога

маленький (-а, -е, -i)

хворий (-а, -е, -i)

яблуко

сидіти

стояти

сумний (-а, -е, -i)

є (для однини)

30

31

32

33

34

35

36

37

a lamp

a man

a spot

still

Stand still!

Sit still!

a map

fat

ə ˈlæmp

ə ˈmæn

ə ˈspɑt

ˈstɪl

ˈstænd ˈstɪl!

ˈsɪt ˈstɪl!

ə ˈmæp

ˈfæt

лампа

людина, чоловік

пляма

тихий, спокійннй (-a, -е, -і)

Стій(те) спокійно!

Сиди(іть) спокійно!

карта

товстий, жирний

38

39

40

41

42

43

a cat

a cap

can

a hat

a hand

a hen

ə ˈkæt

ə ˈkæp

kən

ə ˈhæt

ə ˈhænd

ə ˈhen

кішка, кіт

кепка, картуз

можу, можеш, можемо, можете

капелюх

рука (кисть)

курка

44

45

46

47

48

49

hot

his

him

help

It is hot.

Help him!

ˈhɑt

(h)ɪz

ɪm

ˈhelp

ˈɪt ɪz ˈhɑt.

ˈhelp ɪm!

гарячий, жаркий

його

йому

допомагати

Жарко.

Допоможи йому!

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

a bus

a tram

a cup

a dress

a drum

a plum

a nut

a rat

a rabbit

a frog

red

run

but

up

Stand up!

ə ˈbəs

ə ˈtræm

ə ˈkəp

ə ˈdres

ə ˈdrəm

ə ˈpləm

ə ˈnət

ə ˈræt

ə ˈræbət

ə ˈfrɔg

ˈred

ˈrən

ˈbət

ˈəp

ˈstænd ˈəp!

автобус

трамвай

чашка

сукня

барабан

слива

горіх

пацюк, щур

кролик

жаба

червоний, рудий

бігати

але

вгорі, вгору, нагору

Встань(те)!

65

66

67

68

69

70

71

72

73

74

75

76

77

78

79

80

a desk

a clock

a duck

a cock

a sock

a kitten

a stick

milk

black

the

this

that

all

ball

tall

small

ə ˈdesk

ə ˈklɑk

ə ˈdək

ə ˈkɑk

ə ˈsɑk

ə ˈkɪtən

ə ˈstɪk

ˈmɪlk

ˈblæk

ðə

ˈðɪs

ˈðæt

ˈɔl

ˈbɔl

ˈtɔl

ˈsmɔl

парта, письмовии стіл

годинник

качка

півень

шкарпетка

кошеня

палиця

молоко

чорний (-а, -е, -і)

означении артикль

цей, ця, це

той, та, те

yci

м'яч

високий (-а, -е, -i)

маленький (-а, -е, -i)

81

82

83

84

85

86

puppy

lorry

a family

happy

yes

no

ˈpəpiː

ˈlɔriː

ə ˈfæmliː

ˈhæpiː

ˈjes

ˈnoʊ

цуценя

вантажівка

сім'я

щасливий (-a, -е, -і)

так

нi

87

88

89

90

91

92

93

94

95

96

very

have

live

give

a wall

windy

seven

I

wet

well

ˈveriː

ˈhæv

ˈlɪv

ˈgɪv

ə ˈwɔl

ˈwɪndiː

ˈsevən

ˈaɪ

ˈwet

ˈwel

дуже

маю, маєш, маємо...

жити

давати

стіна

вітряний (-а, -е, -і)

сім

я

мокрий (-а, -е, -і)

добре; криниця

97

98

99

100

101

102

103

104

105

106

107

108

109

110

too

a box

a fox

a text

six

a job

a jug

jam

a squirrel

quick

a zoo

a quiz

jump

what

ˈtuː

ə ˈbɑks

ə ˈfɑks

ə ˈtekst

ˈsɪks

ə ˈdʒoʊb

ə ˈdʒəg

ˈdʒæm

ə ˈskwərl

ˈkwɪk

ə ˈzuː

ə ˈkwɪz

ˈdʒəmp

ˈwɑt

також, теж

коробка, ящик

лисиця, лис

текст

шість

робота, заняття

глечик

варения, джем

білка

швидкий (-а, -е, -і);

зоопарк

контр. опитування

стрибати, стрибок

що, який

111

112

113

111

115

116

where

thin

thick

thank

thank you

think

ˈwer

ˈθɪn

ˈθɪk

ˈθæŋk

ˈθæŋk ˈjuː

ˈθɪŋk

де, куди

тонкий (-a, -e, -i)

товстий; густий

дякувати

дякую

думати

117

118

119

120

121

122

123

124

125

126

127

128

129

130

131

132

133

134

135

136

137

138

139

140

141

a pencil

a pencil-box

a town

brown

a flower

down

Sit down!

an arm

a car

a scarf

a yard

a farm

old

cold

It is cold.

how

How old are you?

a bench

a cherry

a chick

children

chilly

It is chilly.

a kitchen

am

ə ˈpensəl

ə [pencil-box]

ə ˈtæʊn

ˈbræʊn

ə ˈflæʊr

ˈdæʊn

ˈsɪt ˈdæʊn!

ən ˈɑrm

ə ˈkɑr

ə ˈskɑrf

ə ˈjɑrd

ə ˈfɑrm

ˈoʊld

ˈkoʊld

ˈɪt ɪz ˈkoʊld.

ˈhæʊ

ˈhæʊ ˈoʊld ɑr ˈjuː?

ə ˈbentʃ

ə ˈtʃeriː

ə ˈtʃɪk

[children]

ˈtʃɪliː

ˈɪt ɪz ˈtʃɪliː.

ə ˈkɪtʃən

əm

олівець

пенал

місто

коричневий (-а, -е, -і)

квітка

униз

Сідай!

рука

автомобіль

шарф

двір

ферма

старий (-а, -е, -і)

холодний (-а, -е, -і)

Холодно.

як

Скільки тобі років?

лава

вишня

курча

діти

прохолодний

Прохолодно.

кухня

є

140

141

142

143

144

a shelf

a shop

a fish

fresh

show

ə ˈʃelf

ə ˈʃɑp

ə ˈfɪʃ

ˈfreʃ

ˈʃoʊ

полиця

крамниця

риба

свіжий(-а, -е, -і)

показувати

145

146

147

148

149

he

she

me

we

please

ˈhiː

ˈʃiː

ˈmiː

ˈwiː

ˈpliːz

він

вона

мене, мені

ми

будь ласка

150

151

152

153

154

155

156

157

158

159

160

161

162

163

164

165

166

167

177

a sister

a duster

a letter

a dinner

a supper

summer

winter

butter

under

a fork

a form

a door

a floor

or

short

a corner

a doctor

your [jo:]

like

ə ˈsɪstər

ə ˈdəstər

ə ˈletər

ə ˈdɪnər

ə ˈsəpər

ˈsəmər

ˈwɪntər

ˈbətər

ˈəndər

ə ˈfɔrk

ə ˈfɔrm

ə ˈdɔr

ə ˈflɔr

ˈɔr

ˈʃɔrt

ə ˈkɔrnər

ə ˈdɑktər

jər [ˈdʒoʊ:]

ˈlaɪk

сестра

ганчірка або щітка

лист

обід

вечеря

літо

зима

масло

під

виделка

форма; клас

двері

підлога

чи, або

короткий (-а, -е, -і)

куток

лікар

твій, твоя, твоє, твої;

подобатись; любити

 

F:\60.gif

Для нотаток

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Зміст

 

  1. Алфавіт (English Alphabet)………………………4
  2. Голосні. Приголосні. Дифтонги………………...7
  3. Числа ( Numbers)…………………………………9
  4. Граматичний матеріал………………………….10
  5. Слова для вивчення у 1 класі…………………..27

 

 

 

F:\nasekomoe-65.gif

Список використаної літератури

 

  1. Роман С.В. Методика навчання англійської мови у початковій школі: навчальний посібник.-К.: Ленвіт, 2005.
  2. М’ясоєдова С.В. Англійська мова: робочий зошит до підручника О.Карп’юк. – Х.: Ранок.
  3. Жирова Т.В., ФедієнкоВ.В.  Easy English.-Х.: Видавництво «Школа», 2010.   
  4. English After Classes (Початковий етап загальноосвітньої школи). Методичний посібник для позакласної роботи . - Калініна Л.В. та ін. – Х.: Ранок. 
  5. Євчук О.В. Доценко І. Fun with rhymes. –Тернопіль: Підручники і посібники: Мандрівець, 2007.

 

 

F:\ШГЩ.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1