12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Анкета для батьків "Безпека дітей на дорозі"

Про матеріал
1. Чи знайомі ви свою дитину з ПДР? - так; - ні; - іноді. 2. З якого віку ви стали знайомити його з ПДР? - три; - чотири; - п'ять; - шість. 3. Чи показували ви своїй дитині безпечну дорогу з дому в школу і назад? (так, ні) 4. Яка роль сім'ї у вихованні безпечної поведінки дітей на дорозі, у дворі, або цим повинна займатися школа. - виховує родина; - школа; - спільно. 5. Чи можете ви вважати себе зразком для наслідування в дотриманні правил дорожнього руху? - так; - ні; - буває всяке. 6. Чи буває так, що ваша дитина викладає вам урок безпечної поведінки на дорозі? - так; - ні; - іноді буває. 7. Як ви зі своєю дитиною обходьте транспорт, на зупинці? - ззаду; - спереду; - не пам'ятаю; - чекаю, коли відійде. 8. Скорочується Ви дорогу, якщо поспішайте з дитиною в школу? - переходжу, де належить; - йду прямо; - переходжу, де хочу; - не пам'ятаю. 9. Чи дозволяєте Ви своїй дитині грати поруч з проїжджою частиною дороги? - дозволяю; - не дозволяю; - не стежу. 10.Які ситуації вважаєте небезпечними: - висовується дитина з вікна в транспорті; (Так, ні, не знаю) - йдемо через дорогу з собакою; (Так, ні, не знаю) - йдемо через дорогу, розмовляємо. (Так, ні, не знаю) 11. Чи дотримуєтеся ви самі даних правил? завжди; часто; іноді; рідко; ніколи. 12. Чи доцільно проводити спеціально організовані заняття з вивчення правил дорожнього руху в школі? ______________________________ 13. Чи готові ви брати участь в обговоренні даної теми, проведенні різних заходів, а також підтримувати і закріплювати навички безпечної поведінки на дорозі поза школою? _______________________________________ 14. Ваші побажання, пропозиції: _________________________________
Перегляд файлу

Анкета для батьків.

«Безпека вашої дитини на дорозі»

ПІБ ___________________________________________________________

1. Чи знайомі ви свою дитину з ПДР?

- так;

- ні;

- іноді.

2. З якого віку ви стали знайомити його з ПДР?

- три;

- чотири;

- п'ять;

- шість.

3. Чи показували ви своїй дитині безпечну дорогу з дому в школу і назад? (так, ні)

4. Яка роль сім'ї у вихованні безпечної поведінки дітей на дорозі, у дворі, або цим повинна займатися школа.

- виховує родина;

- школа;

- спільно.

5. Чи можете ви вважати себе зразком для наслідування в дотриманні правил дорожнього руху?

- так;

- ні;

- буває всяке.

6. Чи буває так, що ваша дитина викладає вам урок безпечної поведінки на дорозі?

- так;

- ні;

- іноді буває.

7. Як ви зі своєю дитиною обходьте транспорт, на зупинці?

- ззаду;

- спереду;

- не пам'ятаю;

- чекаю, коли відійде.

8. Скорочується Ви дорогу, якщо поспішайте з дитиною в школу?

- переходжу, де належить;

- йду прямо;

- переходжу, де хочу;

- не пам'ятаю.

9. Чи дозволяєте Ви своїй дитині грати поруч з проїжджою частиною дороги?

- дозволяю;

- не дозволяю;

- не стежу.

10.Які ситуації вважаєте небезпечними:

- висовується дитина з вікна в транспорті; (Так, ні, не знаю)

- йдемо через дорогу з собакою; (Так, ні, не знаю)

- йдемо через дорогу, розмовляємо. (Так, ні, не знаю)

11. Чи дотримуєтеся ви самі даних правил?

завжди;

часто;

іноді;

рідко;

ніколи.

12. Чи доцільно проводити спеціально організовані заняття з вивчення правил дорожнього руху в школі? ______________________________

13. Чи готові ви брати участь в обговоренні даної теми, проведенні різних заходів, а також підтримувати і закріплювати навички безпечної поведінки на дорозі поза школою? _______________________________________

14. Ваші побажання, пропозиції: _________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 лютого 2019
Переглядів
1375
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку