Заняття з елементами тренінгу: "Знайомство учнів першого курсу"

Про матеріал
Заняття проводиться для ефективного міжособистісного спілкування між учасниками для формування позитивного настрою на плідну насичену роботу в учнівському колективі.
Перегляд файлу

Заняття з елементами тренінгу на тему: «Знайомство учнів першого курсу»

Мета: Створити ситуацію знайомства, ефективного міжособистісного спілкування  між учасниками для формування позитивного настрою на плідну насичену роботу в учнівському колективі.

Категорія учасників: представники учнів першого курсу.

Обладнання та матеріали: ручки, олівці, аркуші паперу, бумажний шар, стільці та парти.

Час: 45-50 хвилин.

Хід роботи:

1.Вправа «Знайомство. Сніговий шар».  Час: 5 хв.

    Учасники стають(сідають) в коло. Ведучий кидає шар при цьому називаючи ім’я, наступний учасник якому передали шар називає ім’я попередників і своє і так аж до кінця поки шар знову не повернеться ведучому.

 

2. Вправа «Продовжити речення». Час: 5 хв.

   Кожен учасник повинен продовжити фразу: «Я прийшов сюди навчатися тому, що….» потрібно продовжити, і так по черзі аж до кінця.

3.  Вправа «Мої якості». Час: 15 хв.

    Учасникам дається аркуш паперу, який вони повинні поділити його на дві частини. В одній стороні вони пишуть свої сильні якості, а в іншій слабкі, озвучити всі. Порівняйте кількість сильних та слабких якостей, подумайте чи можете ви позбутися своїх слабких якостей? Можна завжди позбутися того, що вам в собі не подобається головне зрозуміти що саме потрібно змінити.

4.  Вправа «Моя буква». Час:  10 хв.

   Кожному учаснику дається аркуш на якому він повинен обрати і написати одну літеру алфавіту, яка йому подобається. Потім на протязі 2 хв. Повинні написати якомога більше слів, які описують їх і починаються на цю літеру. Озвучити.

 

5. Вправа «Наші емоції». Час: 10 хв.

   Учасникам аркуші на яких написано речення, які їм потрібно продовжити. 1. Я сумую, коли…

2. Я злюсь, коли…

3. Мені погано, коли…

4. Я радію, коли…

5. Я спокійна, коли…

6. Мені страшно, коли…

7. Мені подобається, коли…

8. Мені не подобається, коли…

9. Мені добре, коли…

Наступний етап продовжити далі кожну фразу: «…І тоді я роблю…».

Дати відповіді на запитання:

Про, що ви думаєте, коли робите той чи інший вчинок?

Чи завжди люди думають, коли щось роблять?

Чи завжди потрібно подумати перед тим, як щось зробити?

Що потрібно зробити щоб вчасно зупинитись перед тим, як зробити необдуманий вчинок?

Висновок: Попереду будь-якої дії потрібно подумати!

6. Вправа «Картина двох художників». Час: 5 хв.

   Дві особи тримаючись за один олівець без попереднього обговорення повинні намалювати картину.   Обговорення.

Рефлексія: Що вам  сподобалось сьогодні, а що ні.

Дякую за увагу!

docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
13 грудня 2019
Переглядів
1070
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку