Анкета/опитувальник для асистента вчителя. "Вивчення рівня адаптації учнів з ООП".

Про матеріал
З метою вивчення труднощів, пов’язаних з адаптацією учнів з ООП розроблено ряд питань для асистента вчителя, які стосуються шкільного життя дитини. За допомогою опитувальника психолог чи соціальний педагог може зробити певні висновки про можливі труднощі, пов’язані з адаптацією.
Перегляд файлу

Анкета/опитувальник асистента вчителя (інклюзивне навчання)

 для виявлення в учнів труднощів пов’язаних з адаптацією

 

З метою вивчення труднощів, пов’язаних з адаптацією учнів з ООП розроблено ряд питань для асистента вчителя, які стосуються  шкільного життя дитини. За допомогою опитувальника психолог чи соціальний педагог може зробити певні висновки про можливі труднощі, пов’язані з адаптацією. Та для повної картини одного опитування не достатньо. Його потрібно використовувати в комплексі з опитувальниками для учнів, батьків та класного керівника, а також, при потребі застосувати інші стандартні методики.

 

Анкету можна давати як  на самостійне опрацювання асистенту вчителя, так і провести опитування у вигляді бесіди (за його згодою), з попередженням, що відповіді будуть фіксуватися в бланку (Додаток 1).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Додаток 1).                                     Анкета/опитувальник

 асистента вчителя _________ класу 

інклюзивної форми навчання.

Прізвище, ім’я дитини _______________________________________________

Дата: ____________

Запитання:

  1.   З яким настроєм, зазвичай, дитина приходить у клас? (Чому?) __________________

_________________________________________________________________________

  1.   Чи бувають різкі перепади настрою під час перебування у школі?( З якої причини?)

_________________________________________________________________________

  1.   Чи бувають у дитини приступи не керованої агресії без очевидної причини? ______

_______________________________________________________________________

  1.   Чи дотримується правил поведінки в школі? _________________________________
  2.     В учня/учениці є друзі в школі, в класі? __________________________________
  3.       На Вашу думку, у дитини є труднощі у спілкуванні з однокласниками? (Чому?) _________________________________________________________________________
  4. Дитина має труднощі у спілкуванні з учителем, асистентом? (Які саме?) _______________________________________________________________________
  5.       Чи допомагають батьки дитині у виконанні домашнього завдання? _____________

_________________________________________________________________________

  1. Чи прислухаються батьки до Ваших рекомендацій? _________________________
  2. Чи дослухаєтесь Ви у роботі з  дитиною до порад батьків? ___________________

______________________________________________________________________

  1. З початку навчального року емоційний стан дитини (підкреслити) :

погіршився, покращився, не змінився.

  1.  З початку навчального року поведінка на уроках (підкреслити) :

погіршилася, покращилася, не змінилася.

  1. З початку навчального року процеси пам’яті, уваги, мислення (підкреслити):

погіршилися, покращилися , помітно  не змінилися.

  1.    За які сильні сторони Ви можете похвалити учня/ученицю? ___________________

______________________________________________________________________

  1.    Який предмет дається учневі/учениці найважче? ____________________________
  2.            Який предмет дається учневі/учениці найкраще? __________________________
  3. На що порадите звернути увагу психологу? _______________________________

_____________________________________________________________________

 

Асистент вчителя (Прізвище, ініціали, підпис) __________________________________________________

 

Практичний психолог _______________ _____________________

docx
Пов’язані теми
Психологія, Матеріали для друку
Інкл
Додано
31 жовтня 2022
Переглядів
1646
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку