Анкета/опитувальник асистента вчителя (інклюзивне навчання)
для виявлення в учнів труднощів пов’язаних з адаптацією
З метою вивчення труднощів, пов’язаних з адаптацією учнів з ООП розроблено ряд питань для асистента вчителя, які стосуються шкільного життя дитини. За допомогою опитувальника психолог чи соціальний педагог може зробити певні висновки про можливі труднощі, пов’язані з адаптацією. Та для повної картини одного опитування не достатньо. Його потрібно використовувати в комплексі з опитувальниками для учнів, батьків та класного керівника, а також, при потребі застосувати інші стандартні методики.
Анкету можна давати як на самостійне опрацювання асистенту вчителя, так і провести опитування у вигляді бесіди (за його згодою), з попередженням, що відповіді будуть фіксуватися в бланку (Додаток 1).
(Додаток 1). Анкета/опитувальник
асистента вчителя _________ класу
інклюзивної форми навчання.
Прізвище, ім’я дитини _______________________________________________
Дата: ____________
Запитання:
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
______________________________________________________________________
погіршився, покращився, не змінився.
погіршилася, покращилася, не змінилася.
погіршилися, покращилися , помітно не змінилися.
______________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Асистент вчителя (Прізвище, ініціали, підпис) __________________________________________________
Практичний психолог _______________ _____________________