Анкета/опитувальник для батьків дітей з ООП. "Виявлення труднощів, пов’язаних з адаптацією".

Про матеріал
За допомогою анкети/опитувальника психолог або соціальний педагог може зробити певні висновки про можливі труднощі, пов’язані з адаптацією. Його дієво використовувати в комплексі з опитувальниками для дітей з ООП та асистента вчителя.
Перегляд файлу

Анкета/опитувальник для батьків дітей з ООП

 (інклюзивне навчання) для виявлення труднощів пов’язаних з адаптацією.

 

 

З метою вивчення труднощів, пов’язаних з адаптацією учнів з ООП розроблено ряд питань для їх батьків, які стосуються  шкільного життя дитини. За допомогою опитувальника психолог чи соціальний педагог може зробити певні висновки про можливі труднощі, пов’язані з адаптацією. Та для повної картини одного опитування не достатньо. Його потрібно використовувати в комплексі з опитувальниками для учнів, асистента вчителя та класного керівника, а також, при потребі застосувати інші стандартні методики.

 

Анкету можна давати як  на самостійне опрацювання одному з батьків, так і провести опитування у вигляді бесіди, з попередженням, що відповіді будуть фіксуватися в бланку (Додаток 1).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Додаток 1).                   Опитувальник/анкета для батьків.

Мама/тато (підкреслити)

Учня/учениці ______ класу.

 Прізвище, ім’я дитини  ___________________________________________________

Дата: ____________

Запитання:

  1.   Ваша дитина з радістю іде до школи (Чому)? ________________________________

_________________________________________________________________________

  1.   У якому настрої Ваша дитина,зазвичай,  повертається зі школи? _________________________________________________________________________
  2.   Що дитині подобається в школі?___________________________________________

_________________________________________________________________________

  1.   У Вашої дитини є друзі в школі, в класі? ____________________________________
  2. На Вашу думку, у дитини є труднощі у спілкуванні з однокласниками? (Які?) _______________________________________________________________________
  3. Ви допомагаєте  виконувати домашнє завдання? ____________________________
  4. З початку навчального року емоційний стан дитини (підкреслити) :

погіршився, покращився, не змінився.

  1.   З початку навчального року процеси пам’яті, уваги, мислення (підкреслити):

погіршилися, покращилися , помітно  не змінилися.

  1.   Кого, чого боїться Ваша дитина? __________________________________________

_________________________________________________________________________

  1.  Дитина має труднощі у спілкуванні з учителем, асистентом? (Які саме труднощі?)  _________________________________________________________________________
  2.  В чому полягає Ваша взаємодія з вчителем та асистентом?  _________________________________________________________________________
  3. Що для Вас є найціннішим у відвідуванні дитиною школи? Запишіть у послідовності від найважливішого:

 оцінки, спілкування, знання, соціалізація, Ваш варіант.

  1. _______________________
  2. _______________________
  3.  _______________________
  4. _______________________
  1.  Чим займається Ваша дитина крім навчання? _______________________________ _______________________________________________________________________
  2.             Про що мріє Ваша дитина? ____________________________________________

_________________________________________________________________________

 

(Ваше прізвище, ініціали, підпис) ____________________________________________________________

 

Практичний психолог _________    ________________________________

docx
Пов’язані теми
Психологія, Матеріали для друку
Інкл
Додано
31 жовтня 2022
Переглядів
5430
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку