Анкета «Ставлення учнів до школи та класу».
Інструкція. Уважно прочитавши запитання цієї анкети, надайте відповідь «так» або «нi», окрім запитань 8, 9, 10.
Анкета «Адаптація п’ятикласників»
Навчання, уроки, знання, спілкування, друзі.
Увага, пам'ять, мислення, знання, підручники, тиша, дисципліна.
Соціально обумовленні фактори, відсутність бажання вчитися, відсутність здібностей, нічого не заважає.
Активний відпочинок, спілкування, комп’ютер, телевізор, заняття спортом, читання, малювання, музика, колекціонування.
Заняття спортом, творчі заняття, розвиваючі заняття, активний відпочинок, колекціонування, комп’ютер, телевізор.
Шкільні проблеми, соціальні обумовлені, особистісні.
Нормально, добре, байдуже, погано.
Анкета «Класний керівник очима учнів».
Інструкція. Прочитавши твердження та запитання, виберіть правильний, з вашої точки зору, варіант відповіді або ж висловіть свою думку.
1. 3 яким настроєм ви йдете до школи?
2. Від кого Ви очікуєте неприємностей найчастіше? .
3. Якими повинні бути, на вашу думку, функції класного керівника?
4. Укажіть, якими рисами характеру повинен володіти зразковий класний керівник.
5. Які стосунки вам хотілося б установити iз класним керівником?
6. Чого не повинен робити класний керівник?
7. Що ви відчуваєте до свого класного керівника?
8. Чи бувають у вас конфлікти iз класним керівником?
9. Які причини конфліктів?
10. Припустимо, що ви завинили (розбили вікно. зіпсували меблі, нагрубіянили вчителеві). У такому випадку класний керівник:
11. Ви знову завинили. Ви очікуєте, що цього разу класний керівник:
12. Ви вважаєте, що ваш клас:
13. Як часто проводяться позашкільні заходи у вашому класі?
в) не проводяться.
14. Чи можна сказати, що вам пощастило з класом?
15. Які заходи проводяться у вашому класі найчастіше?
16. Які класні заходи, що проводились у цьому poці, запам'яталися вам найбільше?
17. Що ви порадили б своєму класному керівникові?
18. Чи можна сказати, що вам пощастило, що вчитеся у _____ школі, у___ класі?
Анкетування учнів щодо проходження зовнішнього оцінювання
1. Участь у зовнішньому оцінюванні для мене – це:
1) перевірка знань; 2) шанс вступу; 3) інтерес.
2. Рішення щодо участі у зовнішньому незалежному оцінюванні мною прийняте тому, що:
1) порадив вчитель;
2) вирішив сам з метою визначення об‘єктивності власних знань;
3) хотів, тому що були сумніви в оцінці вчителя;
4) вирішив, щоб отримати шанс щодо вступу у вищий навчальний заклад;
5) інші мотиви (вказати їх).
3. Що допомогло тобі підготуватися до зовнішнього незалежного оцінювання (позначити) ?
1) наполеглива самостійна робота;
2) консультації, тренінги, організовані вчителем;
3) репетиторство;
4) інформаційні матеріали щодо зовнішнього незалежного оцінювання (програма підготовки та зразки тестових завдань);
5) психологічна підготовка з боку психолога, класного керівника, вчителя, батьків (підкреслити);
6) інше.
4. Чи вважаєш ти, що учні й надалі повинні проходити зовнішнє незалежне оцінювання ?
1) так; 2) ні.
5. Який ступінь довіри має в тебе зовнішнє незалежне оцінювання ?
1) високий; 2) достатній; 3) середній; 4) низький; 5) інша оцінка.
6. Що би ти хотів змінити у процедурі проведення зовнішнього незалежного оцінювання ?
1) покращити умови перебування; 2) спростити процедуру;
3) можливість вийти зі школи після тестування;
4) робити перерви; 5) збільшити час;
6) спростити процес реєстрації.
7. Що би ти хотів змінити у змісті зовнішнього незалежного оцінювання ?
1) нічого;
2) зменшити кількість завдань;
3) відмінити творчі завдання;
4) полегшити завдання;
5) вилучити завдання з лінгвістики тексту.
8. У чому причина неможливості виконати ті чи інші завдання ?
1) брак часу;
2) хвилювання;
3) висока складність завдань;
4) нерівні умови;
5) незрозумілість завдань.
9. Які порушення під час зовнішнього незалежного оцінювання викликали в тебе бажання поскаржитись ?
1) зауважень немає;
2) не повідомили час.
10. Твої зауваження конкретно щодо роботи інструкторів із зовнішнього незалежного оцінювання:
1) непрофесійність;
2) розмови інструкторів;
3) жодних.
11. Твої зауваження щодо роботи пункту зовнішнього незалежного оцінювання (відповідального, чергових, медпрацівників):
1) затримка початку;
2) непривітність чергових;
3) низька температура у приміщеннях;
4) жодних.
Методика «Ваш характер»
Перед вами три групи запитань. Відповіді на них помістіть у бланк. На кожне із п’яти запитань групи А,Б і В дайте однозначну відповідь «так» чи «ні».
Запитання
А. 1. Чи вживаєте ви брутальні слова, розмовляючи з людьми, яким це неприємно?
2. Чи любите ви вихвалятися напередодні тематичної роботи, що все чудово знаєте?
3. Чи буває у вас бажання, будь-що уразити однокласників оригінальністю?
4. Чи приносить вам задоволення висміювати думку друзів?
5. Чи маєте ви звичай робити зауваження?
Б. 1. Чи подобається вам більше професії артиста, телевізійного диктора ніж професії інженера, лаборанта, бібліографа?
2. Чи почуваєте ви себе невимушено в товаристві незнайомих людей?
3. Чи бажаєте ви займатися ввечері спортом замість того, щоб посидіти вдома за книгою?
4. Чи здатні ви зберігати секрети?
5. Чи любите ви святкову атмосферу?
В. 1.Чи суворо ви дотримуєтесь в записках правил пунктуації?
2. Чи готуєтесь заздалегідь до недільних розваг?
3. Чи можете точно відзвітуватися про свої покупки і витратити після закупівлі продуктів?
4. Чи любите наводити порядок?
5. Чи властива вам помисливість?