Анкети. Методика «Ваш характер»

Про матеріал
Анкета «Ставлення учнів до школи та класу». Анкета «Адаптація п’ятикласників» Анкета «Класний керівник очима учнів». Анкетування учнів щодо проходження зовнішнього оцінювання.
Перегляд файлу

Анкета «Ставлення учнів до школи та класу».

Інструкція. Уважно прочитавши запитання цієї анкети, надайте відповідь «так» або «нi», окрім запитань 8, 9, 10.

  1. Чи подобається вам навчатися?
  2. Чи любите ви свій клас?
  3. Чи iз задоволенням ви повертаєтеся до школи після канікул?
  4. Чи є у вас друзі в класі?
  5. Чи розповідаєте ви оточуючим про свою школу з гордістю?
  6. Чи відчуваєте ви задоволення від навчання в школі?
  7. Чи хотіли б ви перейти до іншої школи?
  8. У якому кабінеті або класі школи вам подобається перебувати найбільше?
  9. Які заходи за останній рік вам найбільше запам'яталися у школі?
  10.          Яким ви вважаєте характер життя й стосунків у школі (укажіть п'ять визначень)?
  • Весело.
  • Гарно.
  •  Новітньо.
  • Нудно.
  • Одноманітно.
  •     Оригінально.
  •     Cipo.
  • Сміливо.
  • Сумно.
  •     Сучасно.
  •     Успішно.
  •     Цікаво.
  1.          Чи є у вас відчуття, що вчителі ставляться до вас добре не тому, що їм велено так робити, а за покликом душі?

 

 

Анкета «Адаптація п’ятикласників»

  1. Що приваблює тебе в школі?

       Навчання, уроки, знання, спілкування, друзі.

  1. Що допомагає тобі добре вчитися?

       Увага, пам'ять, мислення, знання, підручники, тиша, дисципліна.

  1. Що заважає тобі добре вчитися?

       Соціально обумовленні фактори, відсутність бажання вчитися, відсутність здібностей, нічого не заважає.

  1. Найцікавіший предмет і чому?
  2. Найбільш складний предмет і чому?
  3. Чим займаєшся у вільний час?

       Активний відпочинок, спілкування, комп’ютер, телевізор, заняття спортом, читання, малювання, музика, колекціонування.

  1. Чим хотів би ще займатися: хобі, інтереси.

       Заняття спортом, творчі заняття, розвиваючі заняття, активний відпочинок, колекціонування, комп’ютер, телевізор.

  1. Які гуртки та секції ти відвідуєш?
  2. Тобі краще бути одному чи з однолітками?
  3. Який у тебе настрій частіше за все?
  4. Твоя головна проблема?

       Шкільні проблеми, соціальні обумовлені, особистісні.

  1. Що гарного ви можете сказати про себе?
  2. Що хотів би змінити в собі й чому?
  3. Які якості ви цінуєте в людях?
  4. Які якості ви найбільше цінуєте у своїх батьках?
  5. Як ти ставишся до дівчаток (хлопчиків) класу?

        Нормально, добре, байдуже, погано.

  1. Які якості повинні бути в успішного дорослого?
  2. Ваші плани після закінчення школи?

 

 

Анкета  «Класний керівник очима учнів».

Інструкція. Прочитавши твердження та запитання, виберіть правильний, з вашої точки зору, варіант відповіді або ж  висловіть свою думку.

1.  3 яким настроєм ви йдете до школи?

  1. з радістю;
  2. з передчуттям неприємностей;
  3. скоріше б усе це скінчилося.

2. Від кого Ви очікуєте неприємностей найчастіше?       .

  1. від учителя - предметника;
  2. від класного керівника;
  3. від однокласників;
  4.   від адміністрації;
  5. інше.

3. Якими повинні бути, на вашу думку, функції класного керівника?

  1. другої мами.;
  2.  старшого товариша-захисника;
  3.   контролера за успішністю та дисципліною учнів.

4. Укажіть, якими рисами характеру повинен володіти зразковий класний керівник.

5. Які стосунки вам хотілося б  установити iз класним керівником?

6. Чого не повинен робити класний керівник?

7. Що ви відчуваєте до свого класного керівника?

8. Чи бувають у вас конфлікти iз класним керівником?

  1. часто;
  2.   рідко;
  3.   ніколи.

9. Які причини конфліктів?

  1. неврівноважений характер класного керівника;
  2.   погана поведінка класу;
  3. зовнішні обставини;

10.  Припустимо, що ви завинили (розбили вікно. зіпсували меблі, нагрубіянили вчителеві). У такому випадку класний керівник:

  1. захистить;
  2. зробить вигляд, що хоче захистити;
  3. зробить вигляд, що не помітив вашої провини;
  4. буде захищати від докорів адміністрації;
  5. скористається з нагоди, щоб вас принизити.

11.  Ви знову завинили. Ви очікуєте, що цього разу класний керівник:

  1. в усьому розбереться i вчинить справедливо;
  2. дасть гарну, дружню пораду;
  3. прочитає нотацію;
  4. «проробить» у директора;
  5. викличе батьків.

12.  Ви вважаєте, що ваш клас:

  1. згуртований i дружний;
  2. розбитий на групи;
  3. кожний сам по co6i.

13.  Як часто проводяться позашкільні заходи у вашому класі?

  1. часто;   б)  рідко;

в)  не проводяться.

14.  Чи можна сказати, що вам пощастило з класом?

15. Які заходи проводяться у вашому класі найчастіше?

  1. бесіди про цікаве й важливе в життя;
  2.  походи, цікаві справи;
  3. нотації з приводу успішності й дисципліни;
  4. колективні заходи з батьками;
  5. інше;

16. Які класні заходи, що проводились у цьому poці, запам'яталися вам найбільше?

17.  Що ви порадили б своєму класному керівникові?

18.  Чи можна сказати, що вам пощастило, що вчитеся у _____ школі, у___              класі?

Анкетування учнів щодо проходження зовнішнього оцінювання
1. Участь у зовнішньому оцінюванні для мене – це:
1) перевірка знань; 2) шанс вступу; 3) інтерес.
2. Рішення щодо участі у зовнішньому незалежному оцінюванні мною прийняте тому, що:
1) порадив вчитель;

2) вирішив сам з метою визначення об‘єктивності власних знань;

3) хотів, тому що були сумніви в оцінці вчителя;

4) вирішив, щоб отримати шанс щодо вступу у вищий навчальний заклад;

5) інші мотиви (вказати їх).

3. Що допомогло тобі підготуватися до зовнішнього незалежного оцінювання (позначити) ?
1) наполеглива самостійна робота;
2) консультації, тренінги, організовані вчителем;
3) репетиторство;
4) інформаційні матеріали щодо зовнішнього незалежного оцінювання (програма підготовки та зразки тестових завдань);
5) психологічна підготовка з боку психолога, класного керівника, вчителя, батьків (підкреслити);
6) інше.
4. Чи вважаєш ти, що учні й надалі повинні проходити зовнішнє незалежне оцінювання ?
1) так;  2) ні.
5. Який ступінь довіри має в тебе зовнішнє незалежне оцінювання ?
1) високий; 2) достатній;  3) середній; 4) низький; 5) інша оцінка.

6. Що би ти хотів змінити у процедурі проведення зовнішнього незалежного оцінювання ?
1) покращити умови перебування; 2) спростити процедуру;
3) можливість вийти зі школи після тестування;
4) робити перерви;  5) збільшити час;
6) спростити процес реєстрації.
7. Що би ти хотів змінити у змісті зовнішнього незалежного оцінювання ?
1) нічого;
2) зменшити кількість завдань;
3) відмінити творчі завдання;
4) полегшити завдання;
5) вилучити завдання з лінгвістики тексту.
8. У чому причина неможливості виконати ті чи інші завдання ?
1) брак часу;
2) хвилювання;
3) висока складність завдань;
4) нерівні умови;
5) незрозумілість завдань.
9. Які порушення під час зовнішнього незалежного оцінювання викликали в тебе бажання поскаржитись ?
1) зауважень немає;

2) не повідомили час.

10. Твої зауваження конкретно щодо роботи інструкторів із зовнішнього незалежного оцінювання:
1) непрофесійність;
2) розмови інструкторів;
3) жодних.
11. Твої зауваження щодо роботи пункту зовнішнього незалежного оцінювання (відповідального, чергових, медпрацівників):

1) затримка початку;
2) непривітність чергових;
3) низька температура у приміщеннях;

4) жодних.

 

 

 

 

Методика «Ваш характер»

 

Перед вами три групи запитань. Відповіді на них помістіть у бланк. На кожне із п’яти запитань групи А,Б і В дайте однозначну відповідь «так» чи «ні».

Запитання

А. 1. Чи вживаєте ви брутальні слова, розмовляючи з людьми, яким це неприємно?

     2. Чи любите ви вихвалятися напередодні тематичної роботи, що все чудово знаєте?

     3. Чи буває у вас бажання, будь-що уразити однокласників оригінальністю?

     4. Чи приносить вам задоволення висміювати думку друзів?

     5. Чи маєте ви звичай робити зауваження?

Б.  1. Чи подобається вам більше професії артиста, телевізійного диктора ніж професії інженера, лаборанта, бібліографа?

      2. Чи почуваєте ви себе невимушено в товаристві незнайомих людей?

      3. Чи бажаєте ви займатися ввечері спортом замість того, щоб посидіти вдома за книгою?

       4. Чи здатні ви зберігати секрети?

       5. Чи любите ви святкову атмосферу?

В.    1.Чи суворо ви дотримуєтесь в записках правил пунктуації?

       2. Чи готуєтесь заздалегідь до недільних розваг?

       3. Чи можете точно відзвітуватися про свої покупки і витратити після закупівлі продуктів?

       4. Чи любите наводити порядок?

       5. Чи властива вам помисливість?  

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
7 травня 2019
Переглядів
1987
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку