Анкети та вікторина для педагогів

Про матеріал

пропонуються анкети та вікторина для педагогів із метою виявлення їхньої позиції щодо впровадження основ соціально-фінансової освіти дітей старшого дошкільного віку за програмою «Афлатот»

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

пропонуємо Анкети та вікторину

для педагогів із метою виявлення їхньої позиції щодо впровадження основ соціально-фінансової освіти дітей старшого дошкільного віку за програмою «Афлатот»

 

 

Мета: отримання реальних даних щодо ставлення вихователів до впровадження соціально-фінасової грамотності в дошкільному навчальному закладі, уточнення конкретного розуміння опитуваними певних економічних понять.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АНКЕТА

  1. Як ви розумієте поняття «економіка»? Це, на ваш погляд:

- господарське життя суспільства;

- мистецтво ведення домашнього господарства;

- особлива сфера життя суспільства;

- сукупність заводів, фабрик, різних підприємств;

  1. Чи пов’язуєте ви свою професійну діяльність з економікою? (Так. Ні).  Якщо ви відповіли «так», то яким чином пов’язуєте свою професійну діяльність з економікою? Поясніть.
  2. Чи відображаєте Ви в планах освітньої роботи завдання з економічного виховання дітей?
  3. Чи вважаєте Ви за необхідне починати економічну освіту з дошкільного віку?
  4.  Який зміст ви вкладаєте в поняття «Економічна освіта»?
  5. З якими економічними поняттями треба, на ваш погляд, знайомити дітей дошкільного віку?
  6. Що таке потреби? Які вони бувають?
  7. Як ви можете пояснити термін «розумні потреби»?

 

АНКЕТА

  1. Чи потрібно вивчати економіку у закладі дошкільної освіти?­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
  2. Чи вважаєте Ви необхідним упровадження програми соціально фінансової грамотності «Афлатот»?
  3. Хто з педагогів минулого приділяв велику увагу економічному вихованню дітей?
  4. Назвіть сучасних педагогів, які займаються проблемою економічного виховання?
  5. Якими повинні бути заклади дошкільної освіти —державними чи приватними?
  6. На вашу думку, чи доступне дітям тлумачення економічних термінів?­­
  7. Що таке економіка?Як ви розумієте: економність —якість культури?
  8. Чи вважаєте ви себе людиною економною?
  9. Які підприємства нашого селища ви знаєте?
  10. Чи потрібно дітей дошкільного віку знайомити з грішми?
  11. Що таке бережливість?
  12. Як ви бережете свій час на роботі?
  13. На вашу думку,  з  якого віку потрібно привчати дітей до праці?
  14. Як розподілити сімейний бюджет, коли він складає всього 1000 гривень?
  15. Що, ви вважаєте, вам допоможе у роботі з дітьми з питань економічного виховання?
  16. З якими новими професіями слід познайомити дітей дошкільного віку?
  17. Якщо ви одержите велику суму грошей, на що ви їх витратите?
  18. Які форми роботи ви використаєте з питань економічного виховання, працюючи батьками?
  19. Що таке потреба та доход сім’ї і від чого він залежить?
  20. На вашу думку, з чого потрібно починати роботу з дітьми  з даної проблеми?

 

ЕКОНОМІЧНА ВІКТОРИНА 

1. Хто, згідно прислів'ю, платить двічі?

а) Добрий; б) Щедрий;

в) Скупий; г) Забудькуватий.

2. Яким нагороджують епітетом високі ціни?

а) Нечувані; б) Анекдотичні;

в) Поетичні; г) Билинні.

3. Як називається певну кількість товару?

а) Блок; б) Партія;

в) Секта; г) Банда.

4. Закінчите народну мудрість: «Хто знецінює товар, хоче його ...

а) Придбати; б) Продати;

в) Викинути; г) Красиво упакувати.

5. Продовжте прислів’я: «Гарний товар сам себе ...».

а) Закуповує; б) З'їдає;

в) Рекламує; г) Доставляє.

6. Що народжує попит?

а) Слово; б) Пропозиція;

в) Фразу; г) Абзац.

7. Що в кінці кожного кварталу здає бухгалтер?

а) Складання; б) Офіс;

в) Баланс; г) Іспити.

8. Що дешевшає під час інфляції?

а) Хліб; б) Електрика;

в) Нафта; г) Гроші.

9. Як кажуть про розореного бізнесмена?

а) Стрибнув у вікно; б) Звалився в сміттєпровід;

в) Вилетів в трубу; г) крізь землю Провалився.

10. Про придбанні якої власності мріяв отець Федір з «Дванадцяти стільців»?

а) Іконописна майстерня; б) Свічковий завод;

в) Похоронне бюро; г) Кроляча ферма.

 11. Що тримає в руках ведучий аукціону?

а) Пилу; б) Молоток;

в) Сокиру; г) Щипці. (Все пішло з молотка.)

 12. Від якого латинського дієслова походить слово «реклама»?

а) Викрикувати; б) Нав'язувати;

в) Обманювати; г) Заманювати.

(«Reklamare» - «викрикувати».)

13. В ролі якого автомобільного пристрою виступає по відношенню до торгівлі реклама?

а) Двигуна; б) Запалення;

в) Гальма; г) Глушника.

14.Як називають друковану рекламу або торговий каталог з описом товарів та умов їх придбання?

а) Бульвар; б) Проспект;

в) Тракт; г) Магістраль.

15. Який податок був введений Петром I?

а) На вуса; б) На бороди;

в) На бакенбарди; г) На лисини (був скасований тільки імператрицею Катериною II).

16. В який колір «забарвлена» найвища ціна, яку можна дати за щось?

а) Білий; б) Жовтий;

в) Червоний; г) Зелений.  (Червона ціна.)

17.  Яку деталь одягу дуже не люблять всі банкіри?

а) Краватка; 

б) Панчіх;

в) Шарф; г) Фартух. (Адже саме там зберігають гроші ті, хто не йде до ним у банк.)

18.  Іменем якої комахи названий ринок, де торгують старими речами та дрібними товарами з рук?

а) Муха; б) Клоп;

в) Блоха; 

г) Тарган. (Блошиний ринок.) 

19. З чого, згідно прислів'ю, роблять гроші підприємливі люди?

а) З пилу; б) З води;

в) З повітря; 

г) З природного газу.  

в) Хімія; г) Фізика.

(Економічна географія, що вивчає територіальну організацію суспільного виробництва, особливості формування територіально-економічної структури господарства різних країн і районів.)

Аналіз анкетних даних показав, що вихователі переконані у важливості економічного виховання дітей старшого дошкільного віку і мотивують таку необхідність важливістю адаптації дітей у сучасному ринковому світі.

Позитивно, що, що майже 80% педагогів закладу вважають необхідним впровадження програму соціально фінансової грамотності «Афлатот». Попри це, 52% не вбачають її організацію реальною. 60% вихователів правильно розуміють економічне виховання. Щодо проведення різних форм роботи з формування соціальної та фінансової освіти, лише 50% педагогів систематично проводять заняття економічного спрямування; 40% педагогічних працівників віддають перевагу сюжетно-рольовим іграм економічного спрямування. Варто зазначити, що 70% педагогів вказали, що вони тісно співпрацюють із батьками вихованців із питань формування у дітей первинних економічних уявлень: піднімають ці питання на батьківських зборах, проводять індивідуальні консультації, оформляють матеріали для інформаційних куточків. На запитання анкети «Чи відображаєте Ви в планах освітньо-виховної роботи завдання з економічного виховання дітей?» 70% педагогів вказали, що постійно планують таку роботу і приділяють увагу проблемі формування в дітей первинних економічних уявлень, проте  лише 30% педагогів назвали спостереження та економічні прогулянки. Переважна більшість (80%) педагогів вважають, що в закладі дошкільної освіти створене розвивальне середовище щодо успішного формування економічного виховання дітей.

Проаналізувавши результати анкетування педагогів, ми спланували свою подальшу роботу щодо методичного супроводу впровадження програми соціальної та фінансової освіти «Афлатот».

Насамперед була створена творча група педагогів закладу дошкільної освіти, розроблено план роботи творчої групи на 2016-2017 р.р., із планом роботи якої ми пропонуємо ознайомитися.

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Економіка, Інші матеріали
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку