Сучасний підхід до ціноутворення
1. Принципи ціноутворення.
2. Умови здійснення процесу ціноутворення на підприємстві.
3. Особливості ціноутворення на комерційних підприємствах
“Економічна теорія” Тема: “Суспільне виробництво і його результат”
|
Сучасний підхід до ціноутворення 1. Принципи ціноутворення. 2. Умови здійснення процесу ціноутворення на підприємстві. 3. Особливості ціноутворення на комерційних підприємствах |
“Теоретичні основи товарознавства” Тема: “Класифікація, кодування, асортимент товарів”
“Бухгалтерський облік” Тема: “Організація бухгалтерського обліку на підприємствах торгівлі”
“Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг” Тема: “Механізм створення підприємства”
“Економіка торговельного підприємства” Тема: “Підприємство як суб’єкт господарювання” |
“Податкова система” Тема: “Податок на додану вартість” Тема: “Акцизний збір”
|
Сутність ціни та її структура 1. Сутність ціни та її функції 2. Структура ціни та характеристика її складових. 3. Види цін
|
“Товарознавство продовольчих товарів” Тема: “Класифікація і асортимент товарів”
“Товарознавство непродовольчих товарів” Тема: “Класифікація і асортимент товарів”
“Економіка торговельного підприємства” Тема: “Товарообіг, його види, склад та значення”
|
“Економічна теорія” Тема: “Ринок як економічна форма організації суспільного виробництва”
|
Ринковий механізм ціноутворення 1. Ціноутворюючі фактори. 2. Поняття попиту та пропозиції. Рівноважна ціна. 3. Цінова еластичність попиту та пропозиції
|
“Теоретичні основи товарознавства” Тема: “Якість товарів. Чинники якості товарів”
“Товарознавство продовольчих товарів” Тема: “Класифікація і асортимент товарів”
“Товарознавство непродовольчих товарів” Тема: “Класифікація і асортимент товарів”
“Економіка торговельного підприємства” Тема: “Підприємство як суб’єкт господарювання”
|
“Економічна теорія” Тема: “Ринок як економічна форма організації суспільного виробництва”
“Основи правознавства” Тема: “Основи господарського права”
|
Ціноутворення на різних типах ринку 1. Конкурентний ринок. 2. Ринок монопольної конкуренції. 3. Олігопольний ринок. 4. Монопольний ринок. |
“Організація і технологія торговельних процесів” Тема: “Поза магазинні форми продажу товарів” Тема: “Особливі форми продажу товарів” |
“Економічна теорія” Тема: “Ринок як економічна форма організації суспільного виробництва” |
Методичні підходи до розрахунку ціни 1.Зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на ціну. 2. Витратні методи визначення ціни. 3. Порядок розрахунку ціни витратним методом “витрати + прибуток”.
|
“Податкова система” Тема: “Обов’язкові платежі, відчислення та збори”
“Економіка торговельного підприємства” Тема: “Аналіз витрат підприємства” Тема: “Доходи торговельних підприємств” Тема: “Прибуток торговельного підприємства”
“Бухгалтерський облік” Тема: “Облік доходів витрат та фінансових результатів”
“Фінансова діяльність підприємства” Тема: “Формування фінансового результату на підприємстві”
|
“Економічна теорія” Тема: “Ринок як економічна форма організації суспільного виробництва”
“Основи правознавства” Тема: “Правові питання про власність, зобов’язання і договори” |
Визначення ціни на основі попиту споживачів 1. Сутність методу встановлення ціни з урахуванням точки беззбитковості 2. Методика визначення ціни з урахуванням точки беззбитковості. 3. Методи визначення ціни на основі попиту споживачів.
|
“Економіка торговельного підприємства” Тема: “Аналіз витрат підприємства” Тема: “Доходи торговельних підприємств” Тема: “Прибуток торговельного підприємства”
“Бухгалтерський облік” Тема: “Облік доходів витрат та фінансових результатів” |
“Економічна теорія” Тема: “Тенденції розвитку світового господарства”
“Податкова система” Тема: “Мито”
“Основи правознавства” Тема: “Правові питання про власність, зобов’язання і договори”
|
Ціноутворення у сфері зовнішньоекономічної діяльності 1. Контрактні ціни. 2. Біржові ціни. 3. Принципи розрахунку ціни при укладанні зовнішньоекономічних контрактів.
|
“Зовнішньоекономічна діяльність” Тема: “Види цін, які використовуються у зовнішньоекономічній діяльності” |
“Економічна теорія” Тема: “Проблеми інтеграції економіки України в світове господарство”
|
Умови та методи визначення цін зовнішньоекономічних контрактів 1. Чинники, що впливають на внутрішні ціни. 2. Методи встановлення ціни. 3. Методи техніко-економічних розрахунків.
|
“Зовнішньоекономічна діяльність” Тема: “Складання контрактів купівлі-продажу”
“Організація і технологія торговельних процесів” Тема: “Особливі форми продажу товарів” |
|
Маркетинговий аналіз цінових ризиків 1. Ціноутворення на нові товари. 2. Сутність цінових ризиків. 3. Аналіз цінових ризиків.
|
“Маркетинг” Тема: “Маркетингова цінова політика”
“Організація і технологія торговельних процесів” Тема: “Особливі форми продажу товарів” |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
УНІВЕРСИТЕТУ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ
імені Михайла Туган-Барановського
СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНА СХЕМА
з дисципліни “Ціноутворення”
спеціальності 5.050301 “Товарознавство та комерційна
діяльність”
м. Краматорськ, 2007