"Анотація власного досвіду учителя музичного мистецтва"

Про матеріал
Музика - уява - фантазія - казка - творчість - така доріжка, йдучи якою, дитина розвиває свої духовні сили. Якраз розкрити ці духовні сили і є одним із головних завдань учителя музичного мистецтва.
Перегляд файлу

Музика, мелодія, краса музичних звуків – важливий засіб морального і розумового виховання, джерело розвитку творчої особистості дитини.

Музика – уява – фантазія – казка – творчість – така доріжка, йдучи якою , дитина розвиває свої духовні сили.

Якраз розкрити ці духовні сили і є одним із головних завдань учителя музичного мистецтва.

Основна мета уроку музичного мистецтва – вчити любити і розуміти музику, виховувати художній смак, розвивати творчі здібності, музичний слух, почуття ритму, музичну пам'ять, виконавську майстерність.

Головні завдання уроку музичного мистецтва:

  •          Розвивати співочий голос
  •          Працювати над дикцією та артикуляцією дітей
  •          Тренувати музичний слух
  •          Навчитися слухати і розуміти музику
  •          Вміти висловлювати власну думку
  •          Створювати позитивну атмосферу на уроці
  •          Заохочувати до участі у концертах, конкурсах, фестивалях
  •          Знаходити талановитих дітей і допомагати їм розкритися, як творчим  особистостям
  •          Допомагати дітям реалізовувати їхні творчі мрії
  •          Знайти індивідуальний підхід до кожного
  •          Мотивувати дітей до співу власним прикладом
  •          Прививати любов до прекрасного, до патріотичного

Учитель музичного мистецтва застосовує на своїх заняттях

комплексний підхід:

 

Розучування пісні

Елементи вокалу                розспівка

Нотна грамота                    теорія музики

Сценічна етика             виконання пісні  виконавська майстерність

 

Основні складові педагогічної майстерності учителя музичного мистецтва :

  •         Методична підготовленість
  •         Знання дитячої та підліткової психології
  •         Організаційні вміння та навички
  •         Духовна культура та інтелігентність
  •         Досвід та традиції народної педагогіки
  •         Орієнтація на дитину, як людську особистість
  •         Здатність долати штампи та стереотипи, що віджили
  •         Знання теоретичних основ виховання
  •         Знаходження нетрадиційних технологій
  •         Відповідальність за педагогічне новаторство
  •         Віра в дитину, в користь і правоту своєї справи
  •         Мужність та сила волі учителя
  •         Педагогічний оптимізм

 

 

 

docx
Додано
9 листопада
Переглядів
60
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку