Як показав досліджуваний матеріал, метафори-неологізми більшою чи меншою мірою пронизують усі семантичні сфери мови. Але антропоцентрична природа метафори в цілому, а також магістральна функція неологізмів – іменувати усе нове, що відбувається в житті людини, є причиною того, що в нових метафоричних номінацій пов'язана з глобальною сферою «Людина і суспільство».
Як показав досліджуваний матеріал, метафори-неологізми більшою чи меншою мірою пронизують усі семантичні сфери мови. Але антропоцентрична природа метафори в цілому, а також магістральна функція неологізмів – іменувати усе нове, що відбувається в житті людини, є причиною того, що в нових метафоричних номінацій пов’язана з глобальною сферою «Людина і суспільство». По-перше, ця сфера включає номінації людини як соціальної істоти –професійна діяльність, соціальний статус, економічний стан, ідеологічні і морально-моральні характеристики особи (drug mule – кур’єр, що перевозить наркотики; toy boy – молода людина, коханець літньої пані; crunchy con – консерватор. По-друге, це номінації з сфер, що безпосередньо впливають на повсякденне життя людини і суспільства в цілому, – економіки, політики і права (green shoots – перші ознаки поліпшення економічної ситуації після занепаду; hot money, grey pound – гроші пенсіонерів; social cleansing, ethnic cleansing, clear blue water\clear red water – ідеологічне протистояння партій консерваторів і лейбористів; Cambridge mafia, fringe party – нечисленна партія, створена шляхом тимчасового об’єднання на період виборів).