22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Аплікація «Смачні овочі і фрукти»

Про матеріал
Продовжувати вдосконалювати прийоми роботи з папером; навчити розміщати та акуратно клеяти прості форми,створювати закінчену композицію в техніці аплікації;закріплювати навички безпечної роботи з ножицями, клеєм; Розвивати увагу, творчі здібності, охайність, уміння прислухатися до порад; Виховувати працьовитість, бажання радіти за товаришів.
Перегляд файлу

Практична робота

Аплікація «Смачні овочі  і фрукти» 

(Трудове навчання 4 клас)

 

Картинки по запросу овочі  картинки

 

                                                                  Підготувала

Вчитель трудового навчання

Пухова А.В.

 

 

2018\2019 навчальний рік

Аплікація «Смачні овочі  і фрукти» 
Мета: продовжувати вдосконалювати прийоми роботи з папером;  навчити розміщати та акуратно клеяти прості форми, створювати закінчену композицію в техніці аплікації; закріплювати навички безпечної  роботи з ножицями, клеєм; розвивати увагу, творчі здібності, охайність, уміння прислухатися до порад; виховувати працьовитість, бажання радіти за товаришів. 

Обладнання: зразок, ілюстрації із зображенням овочів та фруктів;  шаблони, ножиці, клей, пензлики, вологі  та сухі  серветки для рук. 
Хід уроку 

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ 
 1 Привітання

  Щоб урок пройшов немарно,

  Треба сісти рівно, гарно.

 Зараз сядуть лиш дівчата,                          

  А за ними — і хлоп’ята. 

          

 2 Перевірка готовності до уроку

Прошу перевірити , чи у вас все готове до уроку – підручник у в сих  є , а  , ще які знаряддя праці у вас є на парті ( ножиці, клей, заготовки  з кольорового папір фруктів і овочів , кошик в якому будемо    викладати і приклеювати  овочі і фрукти, серветочки вологі , щоб витирати руки.)

Але почнемо ми з вами урок  із девізу

Ви зараз за мною повторювати будете, послухайте який девіз нашого уроку

Душу і серце в роботу вклади

Кожну хвилину ти бережи

Тобто, діти ми будемо працювати так, щоб кожна хвилинка уроку була чимось заповнена , що ми працювали і від цього був результат.

Перед тим, як розпочати урок , я вам хочу прочитати вірш    про зиму.

 

 Ось зима вже землю вкрила

До себе в гості запросила

Завірюху й заметіль,

Вони злетілись звідусіль,

І мороз не запізнився -
Іще з вечора він з’явився

І все добре знаєм ми

Це справжні друзі у зими.

 Зараз  зима.  На вулиці холодно, сніжить, а нам треба ходити до школи, навчатися. Де ж набратися сил?

— Що треба робити, щоб бути здоровими та міцними цілий рік? (Відповіді дітей.)

 Щоб дізнатися, чи маєте ви рацію, розгадайте кросворд.

http://shag.com.ua/rizannya-paperu-stvorennya-aplikaciyi-z-virizanih-form-smachni/13378_html_2631c467.jpg 
1) Помаранчева і гарна,

У землі сиджу немарно:

Соковита, солоденька,

Вже я стала чималенька.

Собою пригощу дитину.

Хай корисну з’їсть... (морквину).   Картинки по запросу овочі та фрукти картинки

2) В діжці ми їх засолили,

А тоді всю зиму їли.

Солоненькі та хрумкі      

У пухирцях... (огірки).                              http://pishhevarenie.com/wp-content/uploads/2016/11/mozhno-li-est-svezhie-ogurtsyi-pri-pankreatite-300x201.jpg       

3) Некрасива, шишкувата,

Як прийде на стіл вона,

Скажуть весело хлоп’ята:

— Ну й розсипчаста, смачна! (Картопля) Картинки по запросу овочі та фрукти картинки

4) Народжується з квітки,

Його всі люблять дітки,

Заліза в нім багато,

Рум’яне і хрустке.

А ну, скажіть, малята,

То що ж воно таке? (Яблуко)    Картинки по запросу овочі та фрукти картинки   

5) Зелений чуб, червоний бік,

Смачний із нього чавлять сік.

Матусі  варять з ним борщі,

Росте в городі на кущі. (Помідор) Картинки по запросу овочі та фрукти картинки

6) Лампочка вгорі висіла,

Стала смачна, пожовтіла.

Діти лампочку зірвали,

З апетитом скуштували. (Груша) Картинки по запросу овочі та фрукти картинки

7) Що то за голова,

Що лиш зуби й борода? (Часник) Картинки по запросу овочі  картинки часник

8) Кажуть, щоб хвороб не знати,

Треба всім мене вживати.

Може, ви мене й з’їсте,

Тільки сльози проллєте. (Цибуля) Картинки по запросу овочі  картинки


— Яке слово прочитали по вертикалі?

 —Так, це вітаміни.  Картинки по запросу овочі  картинки

 А хто знає, що таке вітаміни? 
- Вітаміни допомагають дітям і дорослим бути міцними і здоровими. Одні вітаміни допомагають дітям рости, інші - очам добре бачити, треті - голові - добре думати, бути розумною. А є вітаміни, які захищають нас від хвороб. 

— А ви знаєте, чим фрукти відрізняються від овочів? (Відповіді дітей.)

— Фрукти — це їстівні та соковиті плоди культурних і дикорослих рослин.

 Овочі — це їстівні частини трав’янистих рослин

Перегляд мультфільму «Фіксіки»

Д-З.    Давайте пригадаємо , що ми з вами робили на попередньому уроці?
1)Прикладали  шаблони  яблука, груші  або будь-якого іншого  овоча  зі зворотного боку  кольорового паперу. 

-А хто нагадає, що  таке шаблон ?

— Шаблон — зразок, який допомагає розмічати деталі. Його обводять по зовнішньому краю.
2)Обводили  по контуру і вирізали. 
3)За шаблоном вирізали  овочі та фрукти. Картинки по запросу аплікація  з паперу  овочі і фрукти
1. Оголошення теми та мети уроку

— Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу з папером. І навчимося  виготовляти  кошик з овочами та фруктами. Тож тема нашого  уроку «Смачні овочі та фрукти»

Практична робота.

Перш ніж розпочати нашу практичну роботу, ми повинні повторити з вами правила техніки безпеки при роботі з ножицями та клеєм.

Правила користування ножицями

1) Користуйся ножицями із заокругленими кінцями.

2) Не тримай ножиці лезами вгору.

3) Не користуйся ножицями під час ходьби по класу.

4) Не заважай товаришеві, коли той вирізає деталі ножицями.

5) Передавай ножиці товаришеві кільцями вперед.

 Правила безпечного користування клеєм:

1. Клей треба наносити пензликом від середини до країв.

2. При потраплянні клею на одяг його слід негайно змити водою.

3. Для притискання елементів аплікації і витирання рук треба користуватися вологою серветкою.

Всі правила   ми пам’ятаємо тож будемо уважно працювати з ножицями і з клеєм.

II. Фізкультхвилинка

 Нумо із-за парти встанем,

 У віконечко поглянем.

 В небі хмароньки біленькі.

 Сонце в небі золотеньке.

 Ось поставим руки в боки

Й пострибаємо навскоки.

 Вліво, вправо нахиліться

І навшпиньки підніміться.

 Руки вгору, руки вниз, 

Кругом себе повернись.

Крок вперед зроби швиденько .

І за парту сядь рівненько.

 

 1)Перегляд та обговорення зразка

2)Самостійна робота.

Учні починають працювати. Учитель демонструє послідовність роботи, за потреби здійснює допомогу.

  • Наклеювання на основу по черзі.
  •  Діти називають, що «кладуть» в корзину, визначаючи, овоч це або фрукт. 


 


5. Виставка робіт

— Яка робота сподобалася найбільше?

— Чия робота найохайніша?

— Хто припустився помилки?


III. ПІДСУМОК УРОКУ

— Над чим працювали сьогодні на уроці?                    

— Чи легше працювати з шаблонами?                         

— Чим корисні фрукти та овочі?

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Пухова Анжела
Додано
26 лютого
Переглядів
158
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку