Тема. Властивості арифметичного квадратного кореня
Мета:
поглибити знання учнів про властивості арифметичного квадратного кореня, вивчені на попередньому уроці; сформувати вміння застосовувати дані властивості для перетворення виразів, що містять арифметичний квадратний корінь як для виразів виду , так і для перетворення виразів із застосуванням властивостей квадратного кореня з добутку та квадратного кореня з частки;
стимулювання учнів до висловлювань без побоювань помилитися; формування компетентності спілкування державною мовою;
виховувати наполегливість, інтерес до пізнання нового.
Тип уроку: засвоєння знань та вмінь.
Обладнання та наочність: конспект уроку, кубик Блума, підручник А.Г. Мерзляк, ПК (телефон) з інтернетом, «Сlassroom», «Google Meet» .
Хід уроку
Учні класу Дитина з ООП
1. Організаційний етап. Привітання, перевірка готовності класу до уроку 2. Перевірка домашнього завдання 2.1 за підручником. Відповідь на запитання учнів, які виникли під час виконання домашнього завдання 2.2 Тестове завдання Яка з рівностей є правильною? а) ; б) ; в) .
3. Актуалізація опорних знань Кубик Блума
|
Асистент вчителя перевіряє готовність учня до уроку, та наявність домашнього завдання
За допомогою асистента вчителя виконує завдання Записує властивості із добутку, дробу
Працює з Кубиком Блума , при необхідності вчитель допомагає
|
4. Засвоєння знань
Формулювання всіх властивостей
і (для а ≥ 0, b ≥ 0 та для а ≥ 0 і b > 0), і .
Головним для тотожностей, винесених для вивчення на уроці, є означення арифметичного квадратного кореня з числа, основна тотожність для квадратного кореня та означення модуля дійсного числа.
Звернімо увагу учнів на те, що в обчисленні квадратного кореня з добутку кількох натуральних чисел доцільно розкладати множники в підкореневому виразі на прості множники та працювати з добутком степенів простих чисел.
Слід розглянути також вправи на спрощення виразів, що мають вигляд , де А — деякий раціональний вираз; під час розв'язування такого завдання слід одразу зробити акцент (і надалі постійно звертати увагу учнів) на тому, що в застосуванні вивченої на уроці тотожності обов'язково слід визначити знак виразу А.
5. Формування вмінь
5.1 Виконання усних вправ
·; ; ; ·; .
5.2 Виконання письмових вправ з підручника Параграф 15, ст 120. Номери 481 (1- 6), 485, 487 (1 – 6) |
За допомогою асистента вчителя виконує завдання письмово
№481 (1-3), 487 (1-3) |
5.3 Виконання додаткових вправ
Для реалізації дидактичної мети на уроці слід розв'язати завдання такого змісту:
Обчисліть: а) ; б) ; в) ; г) .
Знайдіть значення виразу: а) ; б) ; .
1) Знайдіть значення виразу: а) ; б) ; в) ; г) .
2) Знайдіть значення виразу: а) ; б) .
6. Підсумки уроку
6.1 Підсумкова бесіда
6.2 Оцінення учнів
7. Домашнє завдання
Повторити параграф 15, розв’язати 482, 488(1-3)