Атестаційна характеристика

Про матеріал
Творча атестаційна характеристика вчителя української мови та літератури 2024 р.
Перегляд файлу

Характеристика професійної діяльності вчителя української мови та літератури Широколузького ліцею

Дудли Аліни Василівни 1992 року народження

 

    Дудла А.В. викладає українську мову та літературу у 7-11 класах, педагогічний стаж 10 років.

     Дудла А.В. є відповідальним працівником, який сумлінно виконує свої обов’язки, творчо працюючий педагог, володіє широким спектром стратегій навчання, вміє продумувати оригінальні, сучасні та інноваційні ідеї. Своєрідною презентацією творчого доробку вчительки стали відкриті уроки з української мови та літератури на теми:

  1.      «Леся Українка. Образ мужньої, сильної духом дівчинки, її життєрадісний погляд на світ, вільнолюбство, впевненість, розвинена уява у вірші «Як дитиною, бувало...»(6-Б класі 2022 р.);
  2.      «Узагальнення та систематизація вивченого з теми «Дієприслівник»»( 7-А класі 2024 р.).

Вчителька активно впроваджує форми та методи організації освітнього процесу, що забезпечує максимальну самостійність навчання учнів.

Уроки вчительки відзначаються методичною щільністю, логічною завершеністю, високим науковим і теоретичним рівнем. Заняття рідної мови і літератури проводить творчо, емоційно, цікаво.

        Дудла А.В. виявляє бажання до впровадження нового, передового, і це озброює школярів глибокими знаннями з предмета.

      Вже третій рік працює над темою «Використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови та літератури». Реалізувати педагогічну тему вчителю допомагають нестандартні форми уроку, які сприяють підвищенню культури мовлення, стимулюють пізнавальну активність дітей, їхнє вміння діяти в незвичних ситуаціях: урок-подорож, урок-телепередача, урок-дослідження, урок-гра, урок-вікторина тощо.

       Постійно працює над підвищенням свого фахового рівня, свідченням цього є  участь в онлайн конференціях, підвищення кваліфікації на різних платформах, а саме: «Цифровізація навчальних процесів школи за допомогою освітньої системи HUMAN», тренінг “Сучасні діти і каліграфічне письмо”,“Українська за 27 уроків”, «Мотивуючий та захопливий урок. Інструменти візуалізації. Мова та література», «Школа стійкості», «Лайфхаки з української літератури», «Школа для всіх»   тощо. Добре володіє методикою викладання, успішно керує освітнім процесом, формує міцні знання, уміння, навички, дбає про підвищення орфографічної грамотності елементи нетрадиційності школярів. Вільно володіє інноваційними  освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує у своїй роботі.

З метою підвищення професійного рівня завжди бере участь у засіданнях методичного об’єднання, на які неодноразово готувала виступи. Протягом 2020-2023 навчальних років ділилася досвідом:

  1.      виступ на нараді,  доповідь «Організація виховного процесу на основі вивчення сучасних виховних технологій»;
  2.      виступ на педраді «Здоров’язберігаючі технології на уроках української мови та літератури»;
  3.      «Інноваційні методи на уроках української мови ».

      Самостійно розробляє мультимедійні презентації, тестові, різнорівневі завдання з української мови і літератури для поурочної перевірки знань учнів та тематичного оцінювання. Створює дидактичний матеріал до уроків, картки індивідуальної перевірки знань та картки для  самооцінювання. Має особисту сторінку на освітній платформі «На урок», де ділиться своїми розробками. Нарогоджена подякою та грамотою  за активне поширення власного педагогічного досвіду серед спільноти освітян України.

      У вчительки продумана система позакласної роботи, яка направлена на розвиток творчих здібностей та поглиблення знань з предмета. Велику увагу приділяє літературним конкурсам, олімпіадам.  Цього року у ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури, Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка та  Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика взяли участь ряд ліцеїстів, серед яких  є переможці  та учасники ІІІ етапу.

Дудла А.В. також бере активну участь у проведенні традиційних свят - День української мови та писемності, шевченківські дні. Прагне, щоб організовані нею ці заходи були спрямовані на виховання загальнолюдських цінностей, усвідомлення традицій нашого народу.

Як класний керівник велику увагу приділяє створенню дружного та згуртованого колективу, разом з учнями бере участь в різних шкільних заходах.

      Дудла А. В. доброзичлива, толерантна, відповідальна,  вимоглива до себе й учнів, тактовна, наділена організаторськими здібностями. Користується авторитетом серед учнів та колег.

 

 

29 лютого 2024 р.

Директор школи                                                                       Н.П.Дудла

З характеристикою ознайомлена __________________________

                                                                                      

docx
Додано
25 лютого
Переглядів
1061
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку