Атестаційні матеріали. Презентація

Про матеріал
«Школа – не комора знань, а світоч розуму. Усі діти не можуть мати однакові здібності. І найважливіше завдання школи – виховання здібностей» В. Сухомлинський. У сучасних умовах гуманізації й демократизації навчального процесу як ніколи актуальні дидактичні заповіді В.Сухомлинського. Освіта – найпотужніша та найпотрібніша ланка повноцінного життя людини. Тверду позицію зайняла формула успіху «Учитель + учні = партнери». Життя доводить, що в складних умовах, що постійно змінюються, найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина творча, креативна, здатна до генерування і використання нового (нових ідей, задумів, нових підходів та рішень). Це людина, яка володіє певним переліком якостей, а саме: рішучістю, вмінням не зупинятися на досягнутому, сміливістю мислення, вмінням бачити за межі того, що бачать сучасники і бачили попередники. Даний матеріал пропоную використати вчителям української мови та літератури при підготовці до атестації.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Із досвіду роботи вчителя української мови та літератури. Кушнаренко Н. В. Розвиток критичного мислення на уроках української мови та літератури

Номер слайду 2

Актуальність досвіду:успішна соціалізація; розвиток особистості учняформування основних компетентностей учнів на основі розвитку критичного мисленняуміння самовдосконалюватися, самореалізуватися, творчо мислити

Номер слайду 3

Мета досвідузробити урок цікавішим, ніж та інформація, яку учень знаходить у відкритому доступіпідвищити якість освіти учнів, ефективність сприйняття інформації під час процесу навчання через уміння критично мислити;виробити бажання стати високоосвіченою особистістю, яка вчиться протягом усього життя.

Номер слайду 4

Завдання

Номер слайду 5

Наукове обгрунтування. В. Заболотна. О. Авраменко. Д. Клустер. М. Літман

Номер слайду 6

Технологія критичного мислення

Номер слайду 7

Реалізація досвіду

Номер слайду 8

Освітня діяльність

Номер слайду 9

Методи навчання

Номер слайду 10

Моніторинг рівня освітньої діяльності здобувачів освіти- 2019-2020 н.р.- 2018-2019 н.р.

Номер слайду 11

Особистісно зорієнтована технологія в освітній діяльності

Номер слайду 12

ІКТ в освітній діяльностівикористання мультимедійних сценаріїв уроків або фрагментів уроківпроведення літературних диктантів, тестів онлайнзастосовування комп'ютерних тренажерів для організації контролю знаньробота на уроці з матеріалами Web-сайтів з української мови та літературивикористання готових програмних продуктів з української мови та літературиробота з електронними підручниками на уроціпошук необхідної інформації в Інтернеті в процесі підготовки до уроків і позакласних заходіврозробка тестів, використання готових програм-оболонок

Номер слайду 13

Реалізація проблеми через позаурочну діяльність. Тиждень української мовиІндивідуальна робота з учнями. Навчальні екскурсіїКонкурси. Олімпіади. Виставка творчих робіт

Номер слайду 14

Результативність2018-2019 н.р. Конкурс ім.. Т. Г. Шевченка1. Гречана Єлизавета, 5 кл. ІІІ місце у ІІ етапі;2. Шиян Катерина, 8 –Б кл. ІІ місце у ІІ етапі Конкурс ім.. П. Яцика. Лєщенко Яна, 5 кл. ІІ місце у ІІ етап2019-2020 н.р.1.«Наша земля - Україна»Шиян Катерина І місце у ІІ етапі2.«Наша земля - Україна»Шиян Катерина,9 клас ІІ місце у ІІІ етапі1. Предметна олімпіада з української мови та літератури. Берегова Дар’я, 8 клас ІІІ місце2. Конкурс ім.. П. Яцика. Берегова Дар’я, 8 клас ІІІ місце у ІІ етапі

Номер слайду 15

Методична робота

Номер слайду 16

Сертифікати участі у методичній роботіhttps://naurok.com.ua/

Номер слайду 17

Грамоти і подяки

Номер слайду 18

Ефективність роботи за проблемою проявляється:

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Структура уроку з використанням технології критичного мислення

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Я – класний керівник. Наше шкільне життя

Номер слайду 23

Робота з батьками. Семінари; Круглі столи; Педагогічні скриньки;Зустрічі;Тренінги.

Номер слайду 24

pptx
Додано
13 лютого 2020
Переглядів
489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку