Аудіювання «Найласкавіші руки» (В.Сухомлинський).
Найласкавіші руки
Маленька дівчинка приїхала з мамою до великого міста. Пішли вони на базар. Мама тримала доньку за руку.
Дівчинка побачила стільки цікавого, що від радощів заплакала.
– Мамо! Де моя мама?
Люди обступили дівчинку, питають:
– Як тебе звати, дівчинко?
– Олею.
– А як маму кличуть? Скажи, ми її зараз же знайдемо.
– Маму кличуть... мамою... мамусею...
Люди всміхались, заспокоювали дівчинку і знову питали:
– Скажи, які у твоєї мами очі – карі, голубі?..
– Очі у неї... найдобріші...
– А коси? Яке волосся у мами – чорне, русяве?
– Волосся... найкрасивіше...
Знову всміхнулися люди. Питають:
– Скажи, які в неї руки.» Може, якась родимка у неї на руці, згадай.
– Руки у неї... найласкавіші...
Пішли люди й оголосили по радіо:
«Загубилась дівчинка. У її мами найдобріші очі, найкрасивіше волосся, найласкавіші в світі руки».
І мама зразу ж знайшлась.
1)З ким приїхала маленька дівчинка у місто?
А)з бабусею Б)з мамою В)з татом Г)з дідусем
2)Як звали маленьку дівчинку?
А)Марійка Б)Оля В)Ксенія Г)Оленка
3)Чому заплакала дівчинка?
А)дівчинка злякалася Б)дівчинці стало нудно
В)дівчинка хотіла бути сама без мами
Г)дівчинка загубилася
4)Що сказала дівчинка про мамині очі?
А)вони найдобріші Б)вони карі В)вони гарні
5)Що сказала дівчинка про мамине волосся?
А)волосся чорне Б)волосся біле В)волосся найкрасивіше
6)Встав пропущене слово у реченні:
Маленька дівчинка приїхала з до великого міста.
7)Встанови послідовність подій у тексті:
⬜ Дівчинка загубилася.
⬜ Маму звуть … Мама … Матуся.
⬜ Люди оточили дівчинку і питають.
⬜ Пішли люди й оголосили по радіо.
8)Підкресли слова,які описують дівчинку:
Добра,ввічлива,неуважна,допитлива,сором’язлива.