Авторська розробка «Контрольні роботи із зарубіжної літератури для формування соціальної та громадянської компетентностей»

Про матеріал
Авторська розробка Дітчук Олени Олександрівни, вчителя вищої категорії, методиста, містить контрольні роботи для учнів 7 класу (для двох варіантів) з усіх програмних тем. Підготовлено для надання науково-методичної підтримки вчителям зарубіжної літератури, які реалізовуватимуть на своїх уроках наскрізну змістову лінію «Громадянська відповідальність».
Перегляд файлу

Авторська розробка вчителя зарубіжної літератури СЗШ № 77 м. Львова

ДІТЧУК Олени Олександрівни

 

 

КОНТРОЛЬНІ РОБОТИ

ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ

КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ

 

Підготовлено для надання науково-методичної підтримки  вчителям зарубіжної літератури, які реалізовуватимуть  на своїх уроках наскрізну змістову лінію 

«Громадянська відповідальність»

 

7 КЛАС

 

Підсумкова контрольна робота за темою 

«БИЛИНИ І БАЛАДИ»

Варіант – 1

Рівень І

1. Які вивчені балади навчили тебе цінувати свою Батьківщину? (1 бал) 2. Які риси характеру Іллі Муромця могли би тобі допомогти у боротьбі із завойовниками? (1 бал)

3. Що в житті Р. Л. Стівенсона, на твою думку, було важливим для тогочасного суспільства? (1 бал) Рівень ІІ

4-5-6. Чому народ підтримав Робіна Гуда? (3 бали) 

               Рівень ІІІ              

7-8-9. Якби ти був/була на місці короля Ліра, як би ти вирішив/вирішила питання спадку? (3 бали) Рівень ІV

10-11-12. Чому нам досі відомі билини й балади, які в давнину складали народи про своїх героїв? (3 бали) 

Варіант – 2

Рівень І

1.  Які герої билин навчили тебе цінувати свою Батьківщину? (1 бал)

2.  Які риси характеру лицаря Делоржа могли би тобі допомогти захищати свою честь? (1 бал)

3.  Що в житті А. Міцкевича, на твою думку, було важливим для тогочасного суспільства? (1 бал)

Рівень ІІ

4-5-6. Чому вороги не здолали світезян? (3 бали)

Рівень ІІІ

7-8-9. Якби ти був/була на місці батька-пикта, як би ти вирішив/вирішила питання збереження таємниці народу? (3 бали)

Рівень ІV

10-11-12. Про кого із сучасних героїв ти би склав/склала баладу? Чому? (3 бали) Підсумкова контрольна робота за темою 

«ІСТОРІЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ»

Варіант – 1

Рівень І

1. Творчість яких поетів відкрила тобі нові факти з історії про Другу світову війну? (1 бал) 2. Які риси леді Ровени варті поваги? (1 бал)

3. Чим В. Скотт, на твою думку, вразив своїх сучасників? (1 бал) Рівень ІІ

4-5-6. Чому Айвенго поважають як справжнього лицаря? (3 бали)  Рівень ІІІ

7-8-9. Якби ти був/була на місці Івана Терешка, як би ти повівся/повела себе із Джулією? (3 бали) 

Рівень ІV

10-11-12. Якими словами ти би звернувся/звернулася до людства, щоби уберегти його від війни? (3 бали) 

Варіант – 2

Рівень І

1.  Назви вірші, які відкрили тобі нові факти з історії про Другу світову війну. (1 бал)

2.  Які риси Ребекки варті поваги? (1 бал)

3.  Чим В. Скотт, на твою думку, вразив своїх сучасників? (1 бал) Рівень ІІ

4-5-6. Чому Бріана де Буагильбера зневажають? (3 бали)

Рівень ІІІ

7-8-9. Якби ти був/була на місці Джулії, як би ти повівся/повела себе з Іваном Терешкою? (3 бали) 

Рівень ІV

10-11-12. Якими словами ти би звернувся/звернулася до ровесників, щоби мотивувати їх на порядні вчинки? (3 бали) 

 

Підсумкова контрольна робота за темою 

«ДУХОВНЕ ВИПРОБУВАННЯ ЛЮДИНИ»

Варіант – 1

Рівень І

1.  Назви спільні риси характеру Бена і Деві. (1 бал) 

2.  Через що виник конфлікт між Камалем і Полковничим сином? (1 бал)

3.  Що у житті Р. Кіплінга спонукало його писати твори про близькість Сходу і Заходу? (1 бал) Рівень ІІ

4-5-6. Які з порад Р. Кіплінга синові можуть тобі особисто допомогти у житті? (3 бали) 

Рівень ІІІ

7-8-9. Якби ти був/була на місці Деві, як би ти повівся/повела себе з Беном? (3 бали)  Рівень ІV

10-11-12. Як ти вважаєш, які твої моральні цінності є важливими для України? (3 бали) 

Варіант – 2

Рівень І

1.                  Назви спільні риси характеру Камаля і Полковничого сина. (1 бал)

2.                  Який бар’єр у стосунках був між Беном і Деві? (1 бал)

3.                  Що у житті Дж. Олдріджа спонукало його писати твори про родинні стосунки? (1 бал) Рівень ІІ

4-5-6. Який урок ти виніс із конфлікту між Камалем і Полковничим сином?(3 бали)  Рівень ІІІ

7-8-9. Якби ти був/була на місці Бена, як би ти повівся/повела себе з Деві?(3 бали)  Рівень ІV

10-11-12. Як ти вважаєш, які твої моральні цінності є важливими для світової спільноти? (3 бали) 

 

 

Підсумкова контрольна робота за темою 

«ДРУЖБА І КОХАННЯ»

Варіант – 1

Рівень І

1.  Хто з героїв вивчених у цій темі творів гідний поваги? (1 бал)

2.  Які красиві поетичні слова про любов ти би повторив/повторила коханій людині? (1 бал) 

3.  Які події в житті О. С. Пушкіна довели йому цінність дружби? (1 бал) Рівень ІІ

4-5-6. Як стосунки Грея з батьками вплинули на його рішення втекти з дому?(3 бали)  Рівень ІІІ

7-8-9. Якби ти був/була на місці Шимека, як би ти повівся/повела себе з Бузею? 

(3 бали)  

Рівень ІV

10-11-12. Які напутні слова нам сказала би Ассоль? (3 бали)  Варіант – 2

                Рівень І       

1.  Хто з героїв вивчених у цій темі творів гідний зневаги? (1 бал)

2.  Якими поетичними словами ти би підтримав/підтримала друга/подругу?(1 бал) 

3.  Які події в житті О. Гріна надихнули його на створення повісті-казки «Пурпурові вітрила»? (1 бал) Рівень ІІ

4-5-6. Як стосунки Ассоль з жителями Каперни вплинули на її долю? (3 бали)  Рівень ІІІ

7-8-9. Якби ти був/була на місці Бузі, як би ти повівся/повела себе з Шимеком? (3 бали) Рівень ІV

10-11-12. Які напутні слова нам сказав би Грей? (3 бали) 

 

 

Підсумкова контрольна робота за темами 

«ЛІТЕРАТУРНИЙ ДЕТЕКТИВ. СВІТОВА НОВЕЛЛА»

Варіант – 1

Рівень І

1-2. Хто з героїв творів, прочитаних за цією темою, мав надзвичайні здібності?

Які? (2 бали)

3. Чому твори Артура Конан Дойла популярні і сьогодні? (1 бал) Рівень ІІ

4-5-6. Які риси Вільяма Леграна ти можеш знайти у своєму характері? Чим це підтверджується? (3 бали) 

Рівень ІІІ

7-8-9. Як би ти повівся/ повела себе, якби ти був/була на місці Кандата? (3 бали)  Рівень ІV

10-11-12. Як можна використати метод дедукції Шерлока Холмса у повсякденні? 

(3 бали) 

Варіант – 2

Рівень І

1-2. Хто з героїв творів, прочитаних за цією темою, зумів гідно вийти зі складної життєвої ситуації? Яким чином? (2 бали)

3. Чому твори Герберта Уеллса популярні і сьогодні? (1 бал)

Рівень ІІ

4-5-6. Які риси Шерлока Холмса ти можеш знайти у своєму характері? Чим це підтверджується? (3 бали)  Рівень ІІІ

7-8-9. Як би ти повівся/ повела себе, якби ти був/була на місці Бермана? (3 бали)  Рівень ІV

10-11-12. Які маркетингові прийоми можна перейняти у продавця «Чарівної крамниці»?(3 бали) 

 

Підсумкова контрольна робота за темою  «СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА. Я І СВІТ»

Варіант – 1

Рівень І

1.  Які герої роману Корнелії Функе «Чорнильне серце» варті поваги?(1 бал)

2.  Які риси характеру Софі тобі близькі? (1 бал)

3.  Що в житті Айзека Азімова спонукало його стати фантастом? (1 бал) Рівень ІІ

4-5-6. Якби ти був/була на місці Софі, як би ти повівся/повелася із Відьмою

Пустирищ? (3 бали)  Рівень ІІІ

7-8-9. Які переваги технологій майбутнього ти бачиш у романі «Фах»? (3 бали)  Рівень ІV

10-11-12. Які цінності сучасних людей залишаться, на твою думку, цінностями у майбутньому? (3 бали) 

Варіант – 2

Рівень І

1.  Які герої роману Корнелії Функе «Чорнильне серце» варті зневаги? (1 бал)

2.  Які риси характеру Джорджа Плейтена тобі близькі? (1 бал)

3.  Що в житті Діани Вінн Джонс спонукало її стати авторкою творів-фентезі? (1 бал) Рівень ІІ

4-5-6. Якби ти був/була на місці Хаула, як би ти повівся/повелася із Софі?(3 бали)  Рівень ІІІ

7-8-9. Які недоліки технологій майбутнього ти бачиш у романі «Фах»? (3 бали)  Рівень ІV

10-11-12. Які недоліки сучасних людей, на твою думку, не зможуть подолати майбутні покоління? (3 бали) 

pdf
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
12 листопада 2019
Переглядів
1489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку