Багатство та гроші. 4 клас. Позакласне заняття.

Про матеріал
Мета. Розкрити актуальність проблеми багатства. Показати шляхи соціальної компетентності учнів через зміст та методи початкового навчання. Залучити до обговорення та обміну думками. Сформувати норми моральної поведінки.
Перегляд файлу

Позакласне заняття                4 клас

Учитель: Грабар Л. В.

Тема. Багатство і гроші.

Мета. Розкрити актуальність проблеми багатства.

            Показати шляхи  соціальної компетентності учнів через зміст та        методи початкового навчання.

            Залучити педагогів до обговорення та обміну думками стосовно проблеми. Сформувати норми моральної поведінки.

                                          Структура заняття

  1. Емоційне налаштування на взаємодію.
  • У когось «Хочу» не дуже велике та галасливе. Воно вміє потерпіти, зачекати. А в декого… «Хочу» таке величезне, що про нього знають, чують усі люди в будинку, в крамниці. Покажіть руками, яке за розміром ваше «хочу».
  1.  Відеоролік

- Ми запропонували дітям нашої школи відповісти на деякі запитання.

- Так діти відповіли на проблемні запитання. Ми з вами в роботі розглянемо деякі з них.   

      3. Підготовка до сприйняття проблеми.

-Що люди називають багатством?

-Що вважаєте багатством особисто ви?

        Гроші – досить неоднозначне явище в нашому житті.

  • Можна прожити без грошей?
  • Навіщо людям гроші?
  • Чи соромно бути бідним?

4. Постановка проблеми.

Метод  дискусії «Обери позицію»

  • Чи може людина бути багатою без грошей? (І і ІІ група)
  • Чи може людина, не маючи багато грошей, бути щасливою? (ІІІ і ІV група)

( Так, тому що…                     або        Ні, тому що… )

(V група  - судді)

       5. Полілог (висування гіпотез)

             Робота в групах

  • Обговоріть запитання (вираз) та надайте підсумки (тезами).

І група

  • Які бажання є життєво необхідними, а які можуть бути простими хотіннями?
  • Чи можливо, щоб усі бажання виповнювалися?
  • Чи може хтось за людину здійснити її мрії?
  • Що треба робити для цього?
  • Мрії – це багатство?

ІІ група

         -   Прочитайте притчу і роз’ясніть вираз: «Багатий не той, у кого більше, а той, хто потребує менше.»

ІІІ група

  • Чи можуть діти, які навчаються разом, мати різні знання? Їх же навчали однаково. Від чого це залежить?
  • Чи може в дитини бути більше знань, ніж у дорослого?
  • Чи може бути людина, яка знає все на світі?
  • Чи може бути людина, в якої зовсім немає знань ні про що?
  • Чи є знання у тварин?
  • Знання – це багатство?

ІV група

  • Здоров’я  людини змінюється протягом життя. Від чого воно залежить?
  • Що буває, коли людина не дбає  про своє здоров’я?
  • Чи можна здоров’я  вважати багатством?
  • А життя - це багатство?

V група

  • Розташуйте назви різних предметів та явищ в порядку від найвищої  цінності до найнижчої, як ви це розумієте. Поясніть.

(Картина відомого художника, життя, порядність, розум, золота каблучка, здоров’я, освіта, дорогий автомобіль, друзі, віра в Бога,  гарна родина, краса, великий будинок, чисте повітря, гроші, любов, музика, робота, подорожі)

6. Формування поняття.

      Гра «Скринька багатого»

 - Намалюйте на окремому аркуші речі, які можуть зробити людину багатою. Складаємо у скриньку, потім зачитаємо.

7. Формування життєвого правила.

         - Чи можна те, що ви запропонували, вважати багатством?

        - Яке багатство є справжнім, а яке відносним?

       - Які висновки ви зробили?

От ми,в спільній взаємодії, і  здобули скарби, багатства, а це означає, що  дитина, озброєна ними, готова до життя в суспільстві.

 

docx
Додано
1 лютого 2022
Переглядів
280
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку