В презентації розкриті вікові особливості учнів 4 класу, містяться матеріали з теми "Спілкування в родині", тест "Ми і наші діти", пам'ятка для батьків від дітей, інструктаж з ТБ на літніх канікулах
1. Вимоги на кінець року. Мовно-літературна освітня галузь. Розуміти прослуханий текст (6 запитань з 4 варіантами відповідей)Складати діалог (5- 6 реплік)Переказувати тексти (70-100 слів)Писати твір (80 слів)
Номер слайду 3
5. Читати 85-90 слів за хвилину6. Вміти переказувати, складати план до прочитаного, формулювати запитання до тексту, групувати події/ героїв на головні і другорядні.
Номер слайду 4
Математика. Множити та ділити на двоцифрове число, ділити з остачею. Вміти записувати і порівнювати числа до 1000000 Знаходити дріб від числа і число за дробом. Порівнювати іменовані числа. Розв’язувати задачі на швидкість, відстань, час та інші Знаходити площу та периметр прямокутника та квадрата. Будувати діаграми
Номер слайду 5
Підсумкове оцінювання (тематичне, семестрове і річне) у третіх та четвертих класах здійснюється за рівневою шкалою, а його результати позначаються словами або відповідними літерами: "початковий (П)", "середній" (С), "достатній" (Д), "високий (В)".
Номер слайду 6
У 2021/2022 навчальному році здобувачів загальної середньої освіти звільнено від проходження державної підсумкової атестації.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Математична галузь
Номер слайду 9
Номер слайду 10
1. Підсумкову річну оцінку фіксують у журналі і свідоцтві досягнень.2. Оригінал свідоцтва зберігається у батьків, копія – у школі.3. Підставою до зарахування учнів до 5 класу є свідоцтво досягнень.
Номер слайду 11
2. Наші діти: вікові особливостіДо кінця 4 класу діти не тільки виконують навчальні дії під керівництвом учителя, а й виявляти ініціативу в пізнавальній діяльності. Діти вміють і викладають власну думку. Щоправда, не кожен батько і мати адекватно реагує на те, що маленька людина починає давати оцінку не тільки своїм дитячим діям, а ще й учинкам дорослих. В цьому віці діти досить щирі, вони говорять те, що думають. Вимагають від дорослих чесних відповідей, а якщо їх не отримують, то це приводить до конфліктів.
Номер слайду 12
Скоро наші діти стануть 5-класниками, це для молодшого школяра зовсім інший статус. В цілому діти готові морально і психологічно. П’ятикласник: вікові особливостіПосилення незалежностіПосилення прагнення протистояти дорослим. Прагнення до особистого авторитету серед однолітків. Підвищена увага до самого себе, до своєї зовнішностіПідвищена критичність щодо себе. Хитка самооцінка
Номер слайду 13
Особливості навчання у 5 класі: Проблема зміни «найстаршого» в початковій школі на позицію «наймолодшого» у середній ланціРізноманітність вчителів. Незвичний розклад уроків. Поява нових предметів. Новий класний керівник. Сподіваюся, що всі труднощі адаптаційного періоду учні успішно подолають, бо наші діти вже дорослі, розумні, зважені та розсудливі!
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Китайська притча Одного разу до мудрого старця Хінг Ши прийшла молода селянка і запитала: -Учителю, як мені виховувати сина, ласкою чи суворістю? Що важливіше? - Подивися, жінко на виноградну лозу, - відповів Хінг Ши. – Якщо ти її не обрізатимеш, жаліючи, не відриватимеш зайвих пагонів, листя, лоза здичавіє, а ти, втративши владу над її ростом, не дочекаєшся гарних плодів. Але якщо втаїш від ласки сонячних променів і не станеш щодня дбайливо поливати її коріння, вона зачахне. І лише за розумним поєднанням і того і іншого тобі вдасться скуштувати бажаних плодів. (- На чому має грунтуватися виховання?)
Номер слайду 17
Те, що дитина отримає в сім’ї, вона зберігає протягом усього життя. У вихованні важливо все: і як розмовляють тато і мама, що вони говорять про інших людей, про свою роботу, колег, родичів, знайомих, як члени родини ставляться до своїх обов’язків –діти намотають на вус і з цим підуть у доросле життя. Дуже часто дітям бракує простого спілкування з батьками. Батькам тільки здається, що вони спілкуються з дітьми – але в цей час вони зосередженні на іншій проблемі і просто не чують дитину, хоч вона і поряд.
Номер слайду 18
Розуміння - мета розмови з дитиною
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Іажливо підкріплювати слова особистим прикладом
Номер слайду 21
Невербальні елементи спілкування
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Номер слайду 26
ТЕСТ «МИ І НАША РОДИНА»Так - 2 бали, іноді – 1бал, ні – 0 балів. Чи вважаєте ви, що у вашій родині є взаєморозуміння дитиною?Чи ведуть діти з вами щирі розмови?Чи цікавиться дитина вашою роботою?Чи знаєте ви друзів вашої дитини?Чи допомагає дитина по господарству?Ви перевіряєте, як дитина вчить уроки?Чи є у вас з дитиною спільні справи, захоплення?Чи бере участь дитина в підготовці до сімейних свят?Дитині подобаються свята у родинному колі?Чи обговорюєте ви з дитиною фільми, книги?Чи буваєте разом у театрах, цирку, концертах?Ходите разом з дитиною на прогулянки, походи?Ви зазвичай проводите відпустку разом з дітьми?
Номер слайду 27
Ключ до тесту20 балів і більше – Вітаємо! Ваші стосунки з дитиною можна назвати благополучними!10-20 балів – Взаємини між батьками і дитиною можна оцінити як задовільні, але недостатньо різнобічні. Вам слід подумати, як покращити ці стосунки, чим їх доповнити. Менше 10 балів – Ваші контакти з дитиною явно недостатні. Необхідно вживати термінових заходів для їх поліпшення.