Батьківські збори в 5 класі «Давайте познайомимося!»

Про матеріал

Перші батьківські збори

Познайомитися з батьками учнів та послухати короткі характеристики, які вони дадуть своїм дітям. Пояснити батькам роль сім'ї та її значення в адаптації школяра у зв'язку з новими якостями навчанні та віковими особливостями дітей. Дати рекомендації батькам щодо рішення можливих проблем, пов'язаних з успішністю та моральним станом дітей.

Зміст архіву
Перегляд файлу

 

 

АНКЕТА ДЛЯ БАТЬКІВ

 

  1. П.І.Б. батьків, номер телефону, домашня адреса_________________________________________________________________________________________________________________________
  2. Професія, освіта, місце роботи, посада______________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________

  1. П.І.Б учня, номер тел.____________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Діти в сім’ї, їх вік, клас ___________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Чим цікавиться Ваша дитина у вільний від навчання час?___________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Ваші очікування від навчання дитини в 5-му класі?___________________

______________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Які є у Ваших дітей прагнення до видів творчої діяльності (вірші, розповіді, винаходять, співають, імпровізують, малюють, народні ремесла та інше)? У чому це виявляється ___________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Як Ви допомагаєте дитині в організації її навчання вдома, проведенні вільного часу, які створюєте умови, як здійснюєте контроль за її навчанням, проведенням вільного часу?_____________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Які Ваші пропозиції щодо організації навчального процесу, позаурочної роботи для дітей класу у вільний від навчання час.____________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Перегляд файлу

СЕМЕЙНАЯ АНКЕТА

« Давайте познакомимся»

 

1. Наша дитина п.і.б. дата народження__________________________________________________________________________

2. П.І.П. мами _________________________________________________________________________

тел. ________________________________

3. П.І.Б. тата _________________________________________________________________________

тел. ________________________________

 

4. ПІБ бабусі, дідуся (які приймають участь у виховані дитини, дом.телефон_____________________________________________________________

________________________________________________________________________

5. Місце роботи, посада

мама__________________________________________________________________________________

тато __________________________________________________________________________________

6. Домашня адреса _______________________________________________________________________________________

7. Які цілі виховної роботи з дитиною ви ставите в сім’ї? _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Які завдання у вихованні дитини повинна, на вашу думку, вирішувати школа?_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Які риси характеру вашої дитини викликають у вас гордість? _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10. Що необхідно враховувати вчителю при роботі з дитиною? _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11. В якій формі ви готові взаємодіяти зі школою по навчанню і вихованню дитини: _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

12. Як ви оцінюєте стан здоров'я дитини. На що рекомендуєте звернути увагу:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

13. Чим ваша сім'я може допомогти вчителю в роботі з дітьми класу (проведення класних заходів і бесід, забезпечення транспорту для виїзду на екскурсії за місто, супровід дітей на екскурсії та виходи в кіно)_______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

14.  Бажає дитина ходити до школи? ДА; НЕТ.

15. Займається  дитина в кружках? В яких? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

16. Додаткова інформація:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Особливості адаптації учнів до навчання у 5-му класі

Номер слайду 2

Кредо педагогічної роботи:"Все можливо, на неможливе просто потрібно більше часу!"

Номер слайду 3

Організация діяльності класного колективу. Класний керівник. Батьківський колектив. Учнівський колектив

Номер слайду 4

Мої принципи класного керівника: Виховуючи учнів, роби те, що говориш. Став чіткі цілі і реалізуй їх практично. Використовуй зворотний зв'язок з учнями. З перших днів існування дитячого колективу запускай механізм успіху. Всі виховні заходи направляй на розвиток дитячої ініціативи і позитивного мислення. Будь терплячий в вихованні учнів. Стимулюй саморозвиток і самовдосконалення особистості учня.

Номер слайду 5

Основні напрямки виховної роботи

Номер слайду 6

Труднощі адаптації дитини до навчання у 5-му класі

Номер слайду 7

Вправа «Мозковий штурм»Спілкування - це ….

Номер слайду 8

Тест “ Коло спілкування “

Номер слайду 9

Я тисячу разів говорив тобі, що... Скільки разів треба повторювати... Про що ти тільки думаєш... Невже тобі важко запам'ятати це... Невже тобі незрозуміле, що... Ти такий самий (така сама), як і...

Номер слайду 10

Ти в мене найрозумніший. Ти в мене найкраща. Ти мене завжди правильно розумієш. Я нікому так не вірю, як тобі.

Номер слайду 11

Вирішення організаційних питань

Номер слайду 12

Знайомство з гімназією (традиції – Перший дзвоник + перший урок , День здоров’я, День України, День Святого Миколая, Новий рік(Ялинка в Херсоні), День Святого Валентина – предметні тижні, 8 Березня та День хлопчиків, День Європи, Осінній ярмарок, День іменинника, Останній дзвоник, Макулатура)

Номер слайду 13

Режим роботи гімназіїПарне навчання8.00 лінійка, понеділок. Виховна година, вівторок о 14.00 7-урок8.15 кожного дня. Чистий четвер. Позакласні заняття планувати після 15.00

Номер слайду 14

Зовнішній вигляд гімназиста: форма чорного кольору без залізячок, брюки дівчатам лише взимку, колготки – бежеві, стриманих кольорів. Емблема, бейджик на І четверть.

Номер слайду 15

Зовнішній вигляд гімназиста: форма чорного кольору без залізячок, брюки дівчатам лише взимку, колготки – бежеві, стриманих кольорів. Емблема, бейджик на І четверть.

Номер слайду 16

Зовнішній вигляд гімназиста: форма чорного кольору без залізячок, брюки дівчатам лише взимку, колготки – бежеві, стриманих кольорів. Емблема, бейджик на І четверть.

Номер слайду 17

Підручники (батьки несуть відповідальність за збереження підручників) Діти будуть навчатися за новим навчальним стандартом, тому всі підручники – нові. Зошити, щоденники, книги – охайні, обгорнуті + контроль з боку батьків. (Перевірка адміністрацією школи)

Номер слайду 18

Зовнішній вигляд гімназиста: форма чорного кольору без залізячок, брюки дівчатам лише взимку, колготки – бежеві, стриманих кольорів. Емблема, бейджик на І четверть.

Номер слайду 19

Медогляд до 1 вересня! Інформація про участь дітей у районних та міських конкурсах протягом літа, а також про нагороди. Фото обов’язково на 1 дзвоник

Номер слайду 20

Предмети у 5- му класі: укр.мова, укр. літ, світова літ, англ.мова, нім. мова, математика, історія. У гімназії існують такі гуртки, як вокал, туризм, образотворче мистецтво, краєзнавчий.

Номер слайду 21

Адаптаційний період учнів 5-го класу у старшій школі (вересень – оцінки не виставляються, лише високі бали у вербальній формі)

Номер слайду 22

Повідомлення про форми роботи з батьками: Батьківські збори;Відвідування вдома за необхідності;Запрошення до гімназіїТелефонні дзвінки, спілкування через щоденник, тощо

Номер слайду 23

Активна участь батьків у загально гімназійних заходах «Осінній ярмарок» та «макулатура»Дні народження дітей

Номер слайду 24

Відвідування та пропуски: 1 день без довідки, а далі лише з довідкою від лікаря!Їдальня (харчування)

Номер слайду 25

Питання ремонтних робіт в аудиторіїВиконавча дисципліна !Вибори Батьківського комітету (3 члени Б. К.- голова, касир та культмасовий сектор)

Номер слайду 26

Дякую вам за спільну та активну діяльність, сподіваюся на подальше взаєморозуміння!

zip
Додано
17 лютого 2018
Переглядів
1437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку