Батьківські збори в групі гуртківців дошкільників

Про матеріал
Організаційні батьківські збори у групі дошкільнят в ЗПО. Знайомство з батьками гуртківців; Створення доброзичливої атмосфери.
Перегляд файлу

Сценарій батьківських зборів у ШРЕР “Зернятко”

 (для групи першого року навчання 4-5р.)

Мета зборів:

  1. Налагодження взаємодії  педагогів закладу з батьками учнів.
  2. Створення дружніх і доброзичливих стосунків між батьками  навчальної групи.
  3. Спонукати батьків до вільного невимушеного спілкування.
  4. Формувати у батьків модель позитивних стосунків з дітьми.
  5. Створити ситуацію позитивного настрою.

Форма проведення: круглий стіл

Учасники:  педагоги, батьки

Підготовча робота: анкетування батьків (додаток),  пам'ятки для батьків (додаток), оформлення залу, музичний супровід, матеріали для творчої роботи .

Обладнання:

- столи розставлені по колу, на столах заготовки для візитних карток;

- олівці і фломастери;

- картки та обладнання для творчої роботи батьків;

- музична іграшка;

- паперові метелики;

- пластилін;

- блискітки;

- дощечки.

Хід заходу

I. Вступна частина

 Педагог: - Доброго вечора, доброго дня. Хай сонце всміхається людям щодня, Дорослим і дітям, звіряткам і квітам. Ми раді зустрічі з вами щодня. - Добрий день шановні батьки, колеги. Сьогодні я хочу познайомити Вас з однією притчею.

Психологічна розминка «Усмішка»

- Але спочатку я хотіла б дізнатися: у Вас гарний настрій? Як без слів подарувати його іншим людям при зустрічі? Як без слів повідомити про своє гарному настрої? Звичайно, посмішкою. Посмішка може зігріти своїм теплом, показати вашу дружелюбність і поліпшити настрій. А щоб нам всім зараз захотілося посміхнутися, я вас познайомлю з цим симпатичним зайчиком. (Зайчик співає веселу пісню).

II. «Будьмо знайомі»

Заповнення візитних карток

- Для того щоб наша розмова була душевною і відвертою, щоб ви краще пізнали один одного, давайте познайомимося. Я пропоную вам заповнити візитну картку, на якій напишіть своє ім'я і намалюйте картинку, відповідну вашому настрою (сонечко, хмаринка і т.д.)

ІІІ. «Притча»

Притча: За день до свого народження дитина запитала у Бога: «Я не знаю, для чого йду в цей світ, що я там буду робити?» Господь відповів:- Я подарую тобі янгола, який завжди буде рядом із тобою. Він усе тобі пояснить.

- Але як я зрозумію його, я ж зовсім не знаю його мови?

- Янгол буде вчити тебе своєї мови. Він буде охороняти тебе від бід. Твій янгол навчить тебе жити. –А як звуть мого янгола? –Не важливо, як його звуть. Ти будеш звати його «мама».

Педагог: - А й справді матуся для своєї дитини і янгол і подружка, і лікар, і порадник, і вчитель, і співрозмовник. В нашій групі є і зовсім молоді матусі і трішки старші. Але я впевнена, що ви всі дуже любите своїх діточок . Як маленьке немовля у світ двері відчиняє , то дарують йому слово. Слово це – його ім’я. Підростає немовлятко, чи дівчатко, чи хлоп’я, разом з ним іде це слово, слово це – його ім’я. Зараз я пропоную вам пригадати, як ви називаєте вдома свою дитину пестливо і записати це на паперовому метелику, а потім кожна з вас розмістить свого метелика на «квітковому полі».

(батьки виконують завдання)

Педагог: -зараз почитаємо які діти навчаються у нашій групі.

(вихователь читає «метеликів» )

ІV.«Впізнай настрій дитини»

Вихователь: Ваші діти всі різні у кожного свій характер, вони по різному виявляють свій настрій. А тепер пропоную пограти в гру «Впізнай настрій дитини». Я буду вам по-черзі показувати малюнки, а ви уважно подивіться і скажіть в якому настрої зображена дитина і яка ситуація могла викликати такі емоції, добре?(Малюнки:радість, злість, сум, занепокоєння, здивування, спокій тощо).

Педагог: - Молодці, розумієтесь в станах дитини. Кожній родині потрібен свій затишний будинок.

V.«Побудуємо будинок»

Педагог: -Зараз я пропоную побудувати будинок.

  • У будинку є дах, так? Хто хоче бути дахом?
  • Хто бути стінами?(Двоє учасників)
  • У будинку є віконце.
  • Хто хоче бути віконцем?
  • А на підвіконні сидить пухнаста киця. Ви будите кицею? Сидить киця і бачить, що почався дощик.
  • Хто у нас буде дощиком?(двоє учасників)
  • Вийшла кішка на ганок. Аж бачить: жабка стрибає.
  • Хто у нас буде жабка?
  • Потім подув сильний вітер і пригнав дощову хмару. І нарешті вийшло сонечко.

VI. Фізична хвилинка «Таночок Вперед чотири кроки»

Педагог: -я буду вам показувати рухи, а ви будите під музику повторювати.

Педагог: -Ось ми з вами відпочили, а тепер на стільчики сідайте уважно слухайте і казку відгадайте.

VII.«Відгадай казку»

а) Котився, котився у Лисиці на носі опинився» (Колобок).

б) Він моторний і проворний по подвір’ю йшов та щось знайшов»(Півник з казки «Колосок»).

в) Квоктала, квоктала Бабу і Діда здивувала»(Курочка ряба).

г) З соломи його зробили бік смолою засмолили»(Солом’яний бичок).

д) Друга в гості запросила, каші йому наварила, а її друг пригощав – борщу в горщик наливав»(Лисичка та Журавель).

е) Звірі в гості його запросили і борщу йому наварили, самі від нього ж сховались і на нього подивлялись»(Пан Коцький).

Педагог: - Молодці, казки знаєте, а чи діткам ви читаєте?

Поради батькам:

1. У своїх стосунках із дитиною дотримуйтеся «позитивної моделі». Хваліть її, коли цього заслужила, підкреслюйте успіхи. Це зміцнює впевненість дитини у власних сила, підвищує її самооцінку.

2. Розмовляйте з дитиною завжди стримано, спокійно.

3. Заохочуйте дитину за виконання нею будь-яких видів діяльності, що вимагають концентрації уваги.

4. Використовуйте гнучку систему заохочень і покарань.

5. Дотримуйтесь чіткого розпорядку дня.

6. Давайте дитині можливість витрачати надлишкову енергію. Корисні щоденні прогулянки та ігри на свіжому повітрі.

7. Забезпечуйте дитині безпеку життєдіяльності.

8. Порівнюйте дитину з нею самою (якою вона була раніше), а не з її однолітками.

9. Будьте для дитини прикладом у словах та вчинках.

VIII.«Перлини народної мудрості»

Педагог: -А зараз давайте пригадаємо перлини народної мудрості:

•Навіщо клад, коли в сім’ї…(лад)

•Нема того храму, щоб купити…(маму)

•На сонці тепло, а біля матері…(добре)

•Які мама й татко, таке й…(дитятко)

•Який дуб, такий тин; який батько , такий…(син)

•У дитини заболить пальчик, а у мами…(серце)

Педагог: -Шановні батьки, пам’ятайте: ваша дитина – дар, який потрібно розвивати і формувати. Саме від вас залежить те, яким стане цей подарунок долі. І весь педагогічний колектив нашого  центру творчості буде допомагати вам виховувати ваших діток щасливими, розумними та здоровими.

А зараз я пропоную вам виліпити першу букву імені вашої дитини. А як це просто зробити я вам підкажу. На столах у себе ви знайдете пластилін, дощечки, блискітки, а особливо застосовуйте свою креативність.(Батьки виконують завдання)

Педагог: -Я сподіваюся, що вашим діткам буде затишно і комфортно в стінах нашого центру.  Багато хто з наших «Зерняток» продовжать навчання у гуртках і студіях ЦТДЮ. А зараз пропоную вам висловити свої враження від нашого заходу. (Батьки висловлюють свої враження).

Педагог:

Від вашого серця і щирої правди,

Яку ви засієте дітям назавжди!

Весною і влітку заквітне земля,

Хлібами рясними уродять поля…

 

Дай, Бог, вам уміння і правди святої,

Щоб зло побороти для долі нової !

Дай, Боже здоров’я і довгого віку

Та років щасливих без ліку, без ліку.


 

 

 

 

 

 

 

 

 


Додаток

Анкета для батьків

  1. Як Ви ласкаво називаєте дитину вдома?
  2. Чим захоплюється Ваша дитина?
  3. Чи боїться чогось Ваша дитина? З чим це пов’язано?
  4. Хто ще крім батьків виховує дитину?
  5. Кого в сім’ї слухається?
  6. Які ігри та іграшки полюбляє Ваша дитина?
  7. Допомагає чи ні малюк по господарству?
  8. Які навички самообслуговування є у дитини?
  9. Чи дотримується дитина режиму дня?
  10.                Які позитивні риси характеру і поведінки?
  11.                Які негативні риси у поведінці?
  12.                Які риси своєї дитини ви хотіли б змінити?
  13.                Які методи у виховній роботі ви використовуєте частіше за все (ВИМОГЛИВІСТЬ , ПЕРЕКОНАННЯ , ЗАОХОЧЕННЯ)?
  14.                За що Ви найчастіше схвалюєте свою дитину?
  15.                За що висловлюєте їй незадоволення?
  16.                Якими б Ви хотіли бачити друзів своєї дитини? Чому?
  17.                Чи вважаєте Ви, що у Вашої дитини є творчі здібності? Які саме?
  18.                Чи задає Вам дитина запитання? Чи багато їх? До яких сфер життя вони відносяться (природа, техніка, мистецтво, взаємини людей.
  19.                Чи любить дитина фантазувати? Які теми її фантазій і дій?
  20.                Чи пробує дитина шукати пояснення тому, що ще сама не ро­зуміє (події, речі, явища природи тощо)?
  21.                Чи придумує власні ігри та розваги? Чи часто використовує речі не за призначенням?

 

 

 

 

 

Пам'ятка для батьків з виховання культури поведінки у дітей.

1. Не демонструйте дитині показну ввічливість і чуйність . Дуже скоро він почне вам наслідувати і чинити так у першу чергу по відношенню до вас.

2. Не грубите і не сквернословьте самі. Ваша звичка стане звичкою вашої дитини.

3. Не кажіть про чужих людей погано і нешанобливо. якщо ви покажіть в цьому приклад своїй дитині, чекайте, що дуже скоро він стане те ж саме про вас.

4. Будьте тактовні по відношенню до інших людей. Це хороший урок добра і людяності для вашої дитини.

5. Не бійтеся вибачитися перед ким-то в присутності дитини. У той момент ви нічого не втрачаєте, лише купуєте його повагу.

  1.             Виявляйте благородство навіть тоді, коли вам дуже не хочеться його проявляти, вчіть шляхетності своєї дитини. Пам'ятайте, що поведінка-це дзеркало, в якому відбивається справжній вигляд кожного!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОРАДИ   ДЛЯ   БАТЬКІВ   МАЙБУТНІХ   ПЕРШОКЛАСНИКІВ.


 

Не ставтеся до дитини як до маленької. Давайте їй посильну роботу вдома, визначте коло її обов’язків. Робіть це м’яко: «Ти в нас уже дорослий,ми можемо тобі довірити помити посуд».

 

Визначтезагальні інтереси вашої сім’ї. Це може бути як спільний перегляд мультфільмів, та і розв’язання життєвих ситуацій, обговорення сімейних проблем.

 

Залучайте дитину до економічних справ родини. Поступово привчайте її порівнювати ціни, орієнтуватися в сімейному бюджеті. Наприклад, дайте гроші на хліб і морозиво, коментуючи ціну на той і на той товар.

 

Не сваріть, не ображайте дитину в присутності сторонніх осіб. Якщо на дитину скаржаться в її присутності, скажіть: «Дякую, ми обов'язково поговоримо на цю тему».

 

Навчіть дитину ділитися своїми проблемами, обговорюйте з нею конфліктні ситуації, що виникли однолітками та дорослими. Щиро цікавтеся думкою дитини - лише так ви зможете сформувати в неї правильну життєву позицію.

 

Намагайтеся якомога частіше говорити з дитиною. Розвиток її мовлення - це запорука успішного навчання.

 

Відповідайте на кожне запитання дитини, лише так її пізнавальний інтерес ніколи не згасне.

 

Намагайтеся дивитися на світ очима дитини, адже бачити світ очима іншого - основа взаєморозуміння.

 

Частіше хваліть дитину. На скарги про те, що щось не виходить, скажіть : «Вийде обов’язково потрібно ще раз спробувати. Якщо тобі буде потрібна моя допомога, я охоче тобі допоможу».

 

Формуйте високий рівень домагань. І вірте , що ваша дитина зможе все, потрібно лише їй допомогти. Хваліть малюка словом, усмішкою, ласкою.

 

Не будуйте взаємин з дитиною на заборонах. Завжди пояснюйте причини своїх вимог , якщо можливо, запропонуйте альтернативу.

 

Любіть дитину, знаходьте радість у спілкуванні з нею.

 

Ваша повага до дитини – фундамент шанобливого ставлення дитини до вас у майбутньому.

 


doc
Додано
11 лютого 2021
Переглядів
636
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку