Бесіда на тему:
«Молочні продукти. Порція – норма щоденного вживання продукту »
Мета: продовжувати розповідати учням про молочні продукти, та їх значення в раціоні харчування; ознайомити учнів з поняттям порції в харчуванні. Удосконалювати вміння виконувати приклади на порівняння з використанням арифметичних дій. Розвивати слухове сприймання . Виховувати у дітей ціннісне ставлення до себе, до власного здоров’я.
Словник: молоко, молочні продукти, порція, склянка, правильне харчування.
Обладнання: магнітна дошка, мультимедійний проектор, таблиці.
Хід заняття
І. Організаційний момент.
ІІ. Робота з ЗПА.
ІІІ. Мотивація діяльності.
Вихователь: Сьогодні у нас цікаве заняття, ми продовжуємо мандрувати країною Здорового Харчування і зможемо зміцнити свій настрій та здоров’я.
Учень: Хто здоровий – той сміється,
Все йому в житті вдається,
Він долає всі вершини,
Це ж чудово для людини!
Учениця: Хто здоровий, той не плаче,
Жде його в житті удача.
Він уміє працювати,
Вчитись і відпочивати.
Учень: Хто здоровий – не сумує,
Над задачами мудрує,
Він сміливо в світ іде,
І за собою всіх веде!
Учениця: Бо здоров’я – це прекрасно,
Здорово, чудово, ясно!
Тільки треба знати,
Як здоровим стати!
Вихователь: Вживаючи молочні продукти потрібно дотримуватись норм щоденного їх вживання.
1 порція = 1 склянка молока, півсклянки йогурту, півсклянки сиру, 30г твердого сиру. А зараз ми з вами пограємо у забаву. Я придумую молочні приклади. Ви повинні записати словами відповіді, яка страва вийде у кожному прикладі:
Молоко + Какао = …. (какао)
Молоко + Яйця + Борошно =…. (омлет)
Сир + Яйця + Борошно = …. (сирники)
Молоко + Цукор + Крохмаль = …(кисіль)
• Молодці, правильно розв’язали молочні приклади. Зараз я ще вам запропоную кілька математичних задач.
Задача 1
За 3 дні Мурчик випиває 12 склянок молока. Скільки склянок молока вип’є Мурчик за 5 днів?
Задача 2
На сніданок Мурчик з’їдає 1 склянку йогурту, на обід – 1 склянку молока і 30г твердого сиру, на вечерю 1 склянку молока. Скільки всього молочних продуктів з’їдає котик за день?
(Учні розв’язують задачі. Взаємоперевірка.)
Вихователь: Зараз ми з вами проведемо хвилинку відпочинку.
«Кефір підсолимо ми трошки
Туди – яйце і цукру ложку,
Ще вкинемо і дрібку соди,
Нехай пишнішими виходять,
Змішаймо з борошном, хай стане
Вся маса, як густа сметана.
У сковорідку ллємо олію,
Її на плитці розігріємо,
І поки прийдуть мама з татком,
Насмажимо смачних …………(оладків).
Вихователь: Зараз ви пройдете тест. Потрібно дати відповіді «Так» чи «НІ» на запитання і дізнаєтесь, як добре ви засвоїли молочну тему.
«Молочний тест»:
• Молоко належить до групи злаків? ( ТАК, НІ )
• Йогурт у молочній групі? (ТАК, НІ )
• У молоці є вітаміни та мінерали? (ТАК, НІ )
• Молочні продукти багаті на кальцій? (ТАК, НІ)
• Сметану роблять із кефіру? ( ТАК, НІ )
• Масло багате на жири? (ТАК, НІ )
Підсумки.
За кожну відповідь у зеленому кружечку – 1 бал. Підсумуй свої бали.
0-3 бали. Тобі слід краще розібратися у темі. А потім спробуй пройти тест ще раз.
4-5 балів. Ти дещо помилився, запитай у дорослих те, що тобі не зрозуміло у цій темі.
6 балів. Ти справжній знавець молочної групи. Так тримати!
Підсумок заняття.
• Зараз ми відгадаємо з вами загадки, щоб закріпити матеріал.
• Біла рідина, як цінний харчовий продукт? (молоко)
• Харчовий продукт, який одержують з молока при відокремленні сироватки? (сир)
• Верхній жирний шар кислого незбираного молока? (Сметана)
• Як називається сир з овечого молока? (Бринза)
• Харчовий продукт, який одержують в процесі збивання вершків? (Масло)
Вихователь: Молодці. Ви гарно засвоїли знання про різні групи молочних продуктів та їх значення в раціоні харчування. Отже, харчуйтеся правильно і будьте здоровими!
Словник
молоко
молочні продукти
порція
склянка
правильне харчування