Бесіда на тему: "Молочні продукти та їх властивості"

Про матеріал
Наголосити на необхідності молочних продуктів у раціоні харчування дітей, звернути увагу на можливості використання .
Перегляд файлу

 

 

 

        Бесіда на тему:

«Молочні продукти та їх властивості»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                          

                                                     Підготувала вихователь:  Кобель Л.Л.

 

                                                                                                                  

Мета:         поглибити знання учнів про різні групи продуктів та їх значення в    раціоні       харчування; ознайомити учнів з властивостями молочних продуктів, як однією з найважливіших груп дитячого харчування.                                                            Розвивати слухове сприймання, формувати правильну звуковимову.                              Виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та бажання дбати про нього.

 

Словник:  молоко, молочні продукти, сметана, сир, кефір, масло, йогурт, ряжанка.

 

Обладнання: магнітна дошка, робочий зошит, таблички, кольорові картки,   мультимедійний проектор.

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

І. Організаційний момент.

ІІ. Робота з ЗПА.

ІІІ. Мотивація діяльності.

 

-         Сьогодні в нас незвичний урок

Сьогодні ми зробимо ще один крок

У цікаву країну пізнань, в країну чудову,

Що нас так чекає й збагачує мову.

Та щоб швидше до неї потрапити

Потрібно екзамен кмітливості скласти.

Тож сядьте рівненько, стежте уважно.

Щоб здогадатись було вам не важко.

Всі міркуємо швидко, діти,

Домовляємось не шуміти,

Руку гарно піднімаємо,

На уроці не дрімаємо!

Сьогодні ми будемо діяти активно!

Думати оперативно!

Сперечатися доказово!

Для всіх обов’язково!

Ось і перше вже питання,

Від Питайлика завдання.

Гра «Мозковий штурм» (Учні відповідають на запитання за допомогою кольорових карток)

  • До якої групи належать каші та хліб?
  • У якій групі є кавун?
  • До якої групи належить молоко?
  • Продукт якої групи виготовляють із соняшника?
  • У якій групі є морква?

-         Гарно всі відповідають,

Групи теж всі добре знають.

А чи вміють малюки,

Відгадати загадки?

-         Колір має білий,

Смак чудовий, ніжний.

Полюблять його всі:

І дорослі і малі.

Що про нас там вже казати,

П’ють його навіть звірята.

Що це може бути таке,

Ніжне, біле та смачне? (Молоко)

Виступи дітей.(показ слайдів на мультимедійній дошці)

Учень: Молоко – рідкісний створений самою природою харчовий продукт. У глибоку давнину цей продукт лікарі називали «еліксиром життя». Жодна дитина не може вижити та вирости без цього продукту харчування.

Учениця:  У молоці містяться всі основні поживні речовини, необхідні дитячому організму. Молочні продукти багаті на білки та мінеральні речовини.

Учень: У молоці найбільше вітамінів А і D. Вітамін А – вітамін зору. Найбільше цього  вітаміну міститься у вершковому маслі.

Учениця: Вітамін D – сприяє рості кісток, зубів. На нього багаті молоко та вершкове масло.

Вихователь: Поруч із молоком у дитячому харчуванні мають бути присутніми молочнокислі продукти: кефір, сир, ряжанка, йогурт, які є надзвичайно цінними для дітей, оскільки підвищують апетит, легко засвоюються.

Фізкультхвилинка

Вихователь: Зараз ми з вами проведемо гру «Склянування»

(Робота із зошитом ст.5) У склянці назви різноманітних молочних виробів, та деякі букви загубилися. Вставте пропущені букви, назвіть молочні продукти.

Робота учнів в зошитах. Взаємоперевірка.

Вихователь: Молоко традиційно вважають повноцінною їжею. У народі й досі кажуть: «Поїсти молока». Наші прадіди вживали молоко з картоплею, хлібом. Дуже часто на столі були вареники із сиром у сметані, налисники, заправлені сметаною та маслом, сирники, молочні киселі.                                                                          А які приказки про молоко ви знаєте?

Конкурс «Народна мудрість»

«Як сир в маслі»

«Кров з молоком»

«Купатися в молоці»

«Літом без молока – як узимку без кожуха»

Вихователь: Діти, як ви їх зрозуміли?

Підсумок уроку.

-         Сьогодні на занятті ми дізналися більше про різні групи молочних продуктів та їх користь для організму.

Тож – будьте здоровими,

будьте щасливими,

будьте розумними,

будьте красивими!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Словник

молоко

молочні продукти

сметана

сир

кефір

масло

йогурт

ряжанка

docx
Додано
5 листопада 2023
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку