Бесіда на тему: "Зернові продукти"

Про матеріал
Збагатити знання учнів про значення зернових продуктів, як найголовніше джерело енергії.
Перегляд файлу

 

      Бесіда на тему:

«Зернові продукти»

 

 

Мета:     надати учням знання  про значення зернових продуктів, як найголовнішого джерела енергії; розповісти учням про різні крупи та їхню харчову цінність;                                                                                                                             Розвивати мислення, увагу, слухове сприймання.                                                            Виховувати пошану до людської праці, любов і бережне ставлення до хліба.

 

Словник: зернові продукти, крупи, пшениця, жито, овес, гречка, рис, страва, каша.

 

Обладнання: ілюстрації, загадки, таблиці, малюнки зернових культур, засушені рослини, робочі зошити.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

І. Організаційний момент.

ІІ. Робота з ЗПА.

ІІІ. Мотивація діяльності.

  «Підняли на дошку очі

  Й прочитали всі охоче.

  Приказка для всіх повчальна,

  Тож швиденько всі читаймо!»

«Зерно до зерна – та й миска повна».

Вихователь: Сьогодні ми з вами поговоримо про зернові продукти, які є основним джерелом енергії в добовому раціоні людини, а особливо дітей!                       Як ви думаєте, чим вони корисні?

Відповіді учнів.

Робота з зошитами ст. 8-10

На малюнку перед вами  поле зі злаковими рослинами, і ви маєте відгадати за допомогою загадок про злаки, яке саме зерно у кожному мішку і підписати мішечок.

А зараз. відгадайте загадки:

1. Вона цариця зернових,

Із неї хліб печуть смачний. (Пшениця)

2. Колос в полі колоситься,

Вусом довгим колоситься(Жито)

3. Білим  цвітом зацвіла,

В полі (гречка) чарівна.

4. Наче білі намистинки,

Це в нас (рисові) крупинки.

-         Молодці ви гарно справились з завданням.

-Діти, а як ви думаєте, з чого виготовляють крупи?

Учень 1.  Крупи в основному виробляють з насіння різних зернових. З них варять різноманітні каші, рецепти приготування яких знайомі людству ще з давнини.

Учениця 2. Найбільшу харчову цінність  має гречана крупа, багато  легкозасвоювані рослинні білки, жири, крохмаль; вона містить багато калію, фосфору, магнію та заліза, вітаміни групи В.

Учень 3. На другому місці стоїть овес(вівсяна крупа), багатий на рослинний білок, калій, фосфор,магній, магній, кальцій, залізо, мідь, марганець, цинк; у ньому багато вітамінів В і Е.

Учениця 4. Рис багатий на крохмаль, але містить менше  білка, жирів і вітамінів. Він легко засвоюється організмом.

Вихователь: А зараз ми з вами проведемо фізкультхвилинку.      

                                           Фізкультхвилинка 

-         А зараз ми з вами пограємо гру «Я – найкращий кухар».

-         Я роздаю вам картки із зображенням злаків. Ви повинні придумати по 3 страви, які можна з них приготувати. (Потім учні викладають на дошці назву страви, розповідають про неї).

Вихователь: Молодці, всі справились з завданням. Зараз проведемо ще одну гру «Мікрофон». Я буду задавати запитання, а ви будете на них відповідати.  

     Які зернові культури ви запам’ятали?

     Відповіді учнів.

     Чим корисні каші?

     Відповіді учнів.

Підсумок заняття.

-         Сьогодні на занятті ви були всі активні, правильно справлялися із завданнями, добре все запам’ятали. На домашнє завдання попрошу вас виконати творчу роботу. Запишіть будь-ласка, свою улюблену страву із зернових продуктів, намалюйте до неї малюнок.

 

 

 

 

Словник

зернові продукти

крупи

пшениця

жито

овес

гречка

рис

страва

каша

 

docx
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Виховна робота
Інкл
Додано
5 листопада 2023
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку