Бесіда за темою. Практичне ознайомлення учнів з поділом слів на склади. Ознайомлення з поняттям наголос. Речення, різні за метою висловлювання. Опрацювання вірша М. Сингаївського

Про матеріал
Мета: формування предметних компетентностей: розширити уявлення учнів про номінативну роль слів; формування вміння виділяти речення із мовного потоку; дати уявлення про склад; вчити давати коротку і повну відповідь на запитання; розвивати мовлення дітей; виховувати повагу до школи; ознайомити учнів з професіями та місцем праці в житті людини; з правилами організації робочого місця на уроці.
Перегляд файлу

Читання1 клас

Тема. Бесіда за темою. Практичне ознайомлення учнів з поділом слів на склади. Ознайомлення з поняттям наголос. Речення,  різні за метою висловлювання. Опрацювання вірша М.  Сингаївського «Першокласниця»

Вступ. Місце праці та професії в житті людини. Правила організації робочого місця на уроці.

Мета: формування предметних компетентностей: розширити уявлення учнів про номінативну роль слів; формування вміння виділяти речення із мовного потоку; дати уявлення про склад; вчити давати коротку і повну відповідь на запитання; розвивати мовлення дітей; виховувати повагу до школи; ознайомити учнів з професіями та місцем праці в житті людини; з правилами організації робочого місця на уроці.

Очікувані результати:

уміння вчитися: розвивати уміння самоорганізовуватися під час навчальної діяльності;

комунікативної: розвивати навички усного мовлення, уміння будувати речення за малюнками;

інформаційної: розвивати навички роботи з підручником;

соціальної: формувати уміння працювати в колективі.

Обладнання: предметні малюнки, малюнки людей різних професій, підручник.

Хід уроку

І.  Організаційний момент

Пролунав і стих дзвінок.

Починається урок.

Всі за парти посідайте,

Працювати починайте.

ІІ.  Вступна бесіда

  • Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми познайомимося  з різними професіями, найголовнішою для вас – школяр.

ІІІ. Робота за Букварем

1. Повторення вивченого на попередньому уроці

- Про що мріяв Петрусь?(стати школярем)

- Як звали школярика-першокласника?

-Хто такі школярі?

2. Робота над віршем М. Сингаївського «Першокласниця»

Виразне читання вірша вчителем

Аналіз вірша

- Як звати першокласницю?

- Ким Наталочка була до школи?

- Ким стала, пішовши до школи?

- З яким настроєм вона йшла?

- Хто привітався з Наталочкою?

3. Бесіда за сюжетним малюнком

- Як звати маленьку школярку?

- З ким вона іде до школи?

- Розгляньте схеми, зображені під малюнком. Складіть за ними речення.

- Який знак стоїть у кінці речень?

- Хто проводжає Наталочку до школи? (бабуся, дідусь, песик)

- Вимовте ці слова по частинках. Ці частини називаються складами.

- Порахуйте скільки складів в кожному слові, торкаючись підборіддям до підкладеної руки.

4. Фізхвилинка

ІV. Вивчення нового матеріалу (трудове навчання)

  1. Бесіда про професії людини

На дошці малюнки із зображенням людей різних професій.

  • Яку роботу виконують люди цих професій?
  • Яку користь приносить їх праця?
  • Які інструменти допомагають людям їх професії?
  • Які інструменти допомагають вам в професії школяра?

Сьогодні ми познайомимося з матеріалами та інструментами, які потрібні нам, щоб стати гарними школярами на уроках трудового навчання.

  1. Ознайомлення з підручником

Ознайомлення з умовними позначками підручника, розгляд малюнків (с. 3)

  • Людей яких професій ви бачите на малюнках?
  1. Ознайомлення з правилами організації робочого місця учнів
  • Розгляньте які речі повинні бути у вашій папці?
  • Згадайте як слід правильно сидіти за партами?
  • Як повинен поводитися на уроках школяр?

V. Підсумок уроку

Гра «Продовж речення»

  • Сьогодні на уроці я познайомився…
  • Мені найбільше сподобалося…
  • Запам’ятав такі професії…
  • Я знаю які речі потрібні нам на уроці…
docx
Додано
14 січня 2022
Переглядів
317
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку