Бінарний урок позакласного читання з теми "Слон Мирон та Мишка Оришка" (за англійською казкою Марії Дейвіс)

Про матеріал

Бінарний урок літературне читання + англійська мова.Діти мають можливість познайомитись з героями казки англійською мовою, прочитати зміст українською. Учні вчаться висловлювати власну думку; читати казку в особах; уміння проявляти креативність та індивідуальність.

Перегляд файлу

Урок позакласного читання з теми

«Слон Мирон і Мишка Оришка (за англійською казкою Марії Дейвіс».

 

Дмитришина     Катерина    Вікторівна,

                                                        учитель початкових класів Бахмутської    

                                                        загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів    №12                    

                                                        Бахмутської міської ради Донецької області,    

                                                        спеціаліст вищої категорії, старший учитель.

Шаповалова           Тетяна              Юріївна,

учитель   англійської   мови    Бахмутської загальноосвітньої школи    І-ІІІ ступенів №12  Бахмутської  міської ради Донецької                                                                                                                                                                                 

                                                         області, спеціаліст.

Мета: формувати ключові компетентності:

уміння вчитися – навчати школярів організовувати свою навчальну діяльність, мати власну думку, обґрунтовувати її;  активно  слухати текст; дотримуватися норм мовленнєвої культури;

загальнокультурної   вчити учнів зв’язно  висловлюватись; розвивати навички критичного   мислення; уміння проявляти творчі здібності учнів, їх креативність та індивідуальність;

соціальної – формувати навички особистісного спілкування; заохочувати дітей до співробітництва; дати учням можливість побачити результати своєї праці і отримати від неї радість і задоволення;

здоров’язбережувальної – працювати над удосконаленням соціальної та духовної складової здоров’я;

інформаційно-комунікативної – вчити учнів аналізувати потрібну інформацію.

Формувати предметні компетентності:   

поглибити знання учнів про казку;  збагачувати словниковий запас учнів; вчити аналізувати, виділяти головне, узагальнювати, робити висновки,  виділяти в тексті дійових осіб;  розвивати навички    читання тексту в особах, правильно інтонувати речення; виховувати любов до тварин, повагу один до одного. 

Обладнання :

матеріали для фронтальної роботи: музичний супровід, картинки з зображенням тварин, наочний матеріал, фотовиставка «У кожної дитини є промінчик сонця…», глобус;

матеріали для групової роботи: зміст казки, інформація на картках  «Цікаво знати»;

матеріали для індивідуальної роботи: шкала   настрою, листочки - липучки чоловічків «Я дарую тобі…».

Тип  уроку: комбінований.

Міжпредметні звязки: літературне читання, англійська мова, фізичне та музичне виховання, природознавство.

Форма уроку: бінарний урок.

 

Перебіг бінарного уроку

 

І. Організація класу до уроку.

1. Продзвенів дзвінок на урок. Діти заходять до класу.

Вчитель. Наш урок цікавий,

Він гостей зібрав ласкавих.

Повернімося обличчям до гостей

І лагідно промовим: «Добрий день!»

Вчитель. Добрий день, діти. Поки ви ще рухливі після перерви, пропоную кожному заглянути під свій стілець. Може там хтось щось знайде?

(У деяких дітей на стільчику приклеєні  літери К А З К А).

Добре, а давайте подивимось, яке слово можна скласти із цих літер? Так, правильно, діти, це слово КАЗКА. Причепіть це слово, будь ласка, на дошку.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Вчитель. Сьогодні я запрошую вас до чарівної казки…..(Щось «заскреготіло» у куточку класу).

- Діти, послухайте, що це там «шелестить»? Ой, погляньте. Хто це?

Мишка.  Я - Мишка Оришка з англійської казки «Слон Мирон і Мишка Оришка» (на аркушах паперу написана назва казки).

Казок країна чарівна

В гості нас чека вона,

Отож, часу не гаймо

У подорож рушаймо!

C:\Users\Admin\Desktop\Бинарный урок\01-1.jpgВчитель. Девізом нашого уроку будуть слова (написані на ватмані):

Збиратися разом – це початок,

 

Триматися разом – це прогрес,

 

Працювати разом – це успіх!

 

 

Teacher. Діти, погляньте на глобус. Сьогодні ми в гостях в Англії. Ця країна розташована у Западній Європі. Столиця Англії —  місто  Лондон.

Вчитель. Сьогодні на уроці ми будемо працювати над змістом англійської казки. Будемо вчитися виділяти дійових осіб, розвивати навички читання в особах,  вчитимемось визначати головну думку казки.

ІІІ. Опанування нових знань.

1. Teacher. Діти, ми з вами знаємо, що у кожній казці обов’язково є персонажі. І зараз ми познайомимося з персонажами казки «Слон Мирон і Мишка Оришка».

Teacher. Look at the blackboard and repeat after me.

(Відпрацьовуємо лексичне значення This is…)

This is an elephant. (Це слон)

This is an ostrich. (Це страус)

This is a boa. (Це удав)

This is a giraffe. (Це жираф)

This is a whale. (Це кит)

2. Вчитель.  А зараз, я Вам діти, пропоную  «загуглити» інформацію і дізнатися цікаві факти про тварин , які живуть в нашій казці. Вам треба зібрати сторінку «Google» із чотирьох частин и подивитися, яку інформацію вона приховала.

(Діти склеюють пазл «Google» та читають з іншої сторони цікаві факти про кожну вивчену тварину. Після чого, кожна група інформує).

І група.

1 учень. Сама велика змія – анаконда в довжину 10 метрів.

                 Вага становить - 220 кг.

2 учень. Харчується рептиліями і птахами.

3 учень. Чорна змія може повзти до 11 кілометрів на годину.

ІІ група.

1 учень. Існує 22 види слонів: індійський і африканський.

2 учень. Дорослий слон важить більше 12 тон.

3 учень. Зїдає до 450 кг рослин на добу.

4 учень. Пє до 300 літрів води на добу.

ІІІ група.

1 учень. Африканський страус - зріст сягає до 3 метрів, вага – 160 кг, літати не  

                вміє.

2 учень. Довжина кроку страуса при бігу сягає 4 метри в довжину.

3 учень. Вони здатні розвивати швидкість до 70 кілометрів за годину.

4 учень. Їдять рослини, комах, гризунів. Ковтають дрібний камінь і навіть 

                залізо.

ІV група.

1 учень. Жираф - єдина тварина, яка не може позіхати.

2 учень. Довжина хвоста – 2 с половиною метри, язика – 50 сантиметрів.

3 учень. Жирафи вміють мукати, шипіти, гарчати, свистіти.

V група.

1 учень. Кити – найбільші, найдовші – до 33 метрів, найважчі – до 150 тон 

                ссавці.

2 учень. На язику синього кита, який важить до 4 тон, може вміститися 

                близько 50 чоловік.

3 учень. Кит – єдиний крім людини співає: від 6 до 30 хвилин.

Вчитель. Як багато цікавого ми дізнались, а зараз, вирушайте до зоопарку, та подивіться, як рухаються ці тварини.

3. Teacher. So now, let’s go to the zoo. We will do like these animals.

(Фізична хвилинка. Повторюємо рухи тварин + презентація)

ІV. Формування умінь і навичок.

Вчитель. Діти, давайте дізнаємося, що трапилось з нашими героями у казці.

1. Гра «Веселий ланцюжок» (учні працюють в статичних парах).

Читають казку «Слон Мирон і Мишка Оришка».

2. Виразне читання казки  учнями в особах.

Завдання. -  Увага! Запам’ятовуємо, у якій послідовності зустрічалися тварини.

 

 

 

 

V. Закріплення вивченого матеріалу.

Teacher. Аnswer the questions. Listen carefully. (А зараз, відповідаємо на питання. Слухайте уважно).

1. Діалог.

Who was the first? (an elephant) / Хто був першим?

Come up to me. Take the picture. Stay here.

Who was the second? (an ostrich) / Хто був другим?

Come up to me. Take the picture. Stand next to the elephant.

Who was the third? (a boa) / Хто був третім?

Come up to me. Take the picture. Stand next to the ostrich.

Who was the fourth? (a giraffe) / Хто був четвертим?

Come up to me. Take the picture. Stand next to the boa.

Who was the fifth? (a whale) / Хто був пятим?

Come up to me. Take the picture. Stand next to the giraffe.

VІ. Творче застосування набутих знань.

Інсценування казки на англійській мові.

Teacher. And now, let's play.

The mouse will ask “Who are you?”, and you will show and tell about your animal.

M.: -  I'm a mouse. I'm small. / Я - мишка. Я маленька.

       - Who are you? / Хто ти?

E.: - I'm an elephant. I am the biggest animal. / Я - слон. Я самий великий звір.

M.: - Who are you? / Хто ти?

О.: - I am an ostrich. I am the biggest bird. / Я - страус. Я самий великий птах.

M.: - Who are you? / Хто ти?

В.: - I am a boa. I am the biggest snake. / Я -  удав. Я найбільший змій.

M.: - Who are you? / Хто ти?

G.: - I'm a giraffe. I am the tallest animal. / Я - жираф. Я сама висока тварина.

M.: - Who are you? / Хто ти?

W.: - I am a whale. I am the biggest animal. / Я - кит. Це я сама велика тварина.

Together: Yes, You are.  / Так! це ти! (всі разом відповідають)

E.: - But I have the biggest ears. / Але в мене самі великі вуха! (Слон оббігає всіх, забігає наперед, та голосно каже.)

Т.Ю.: - Bully for you! Let's applaud our animals. Take your seats. / Браво. Молодці. Давайте поаплодуємо нашім тваринкам. Сідайте на свої місця.

VІІ. Домашня робота.

Мишка. Любі друзі! Я хочу, щоб ви ще раз перечитали вдома цю казку цілими словами, виразно. Обовязково перекажіть своїм батькам, братикам та сестричкам. (Записуємо домашнє завдання).

VІІІ. Узагальнення вивченого матеріалу.

1. Ділова бесіда.

Вчитель. Природній світ різноманітний. Кожна тварина має свої зовнішні та природні ознаки. А чим відрізняється людина?

Людина відрізняється своїми внутрішніми рисами:

(Добра чи зла; ввічлива чи байдужа; щира чи жадібна; розумна чи ні; працьовита чи лінива).

2.Творча робота. Учні на аркушах «чоловічків» пишуть свої найкращі риси характеру, свої  творчі успіхи та досягнення.

3. Подарунок Мишці.

 (Мишка підходить до учнів і кожен з них каже: «Я дарую тобі свою….»).

ІХ. Рефлексія.

Вчитель. Діти, ви впоралися з роботою? Тоді я пропоную Вам поділитися своїми враженнями і закінчити речення.

Повертаємо букви К А З К А і діти розповідають, що вони дізнались на уроці.

І група   «К» –  Мені сподобалось…________________________

ІІ група  «А» –  Я навчилась …_____________________________

ІІІ група «З» –  Я дізналась, що…__________________________    

ІV група «К» –  Я запамятав, що…_________________________

V група  «А» -   Я розкажу Матусі…… _______________________

Вчитель. Чого навчає нас ця казка? (В будь-якій справі слід враховувати не тільки свої інтереси, а й інтереси інших людей. Вчитися радіти успіхам один одного. Своєчасно казати «Який ти молодець!, «Я пишаюся тобою!».

- Зверніть увагу на дошку! Що сталося з нашими чоловічками?

- Вони взялися за ручки.

          Збиратися разом – це початок,       

                   Похожее изображениеТриматися разом – це прогрес,

Працювати разом – це успіх!

 

Вчитель. Наші очікування обєдналися, а це значить, що ми є дружний клас. Будемо пишатися творчими здібностями один одного і підтримувати у складний час.

Огляд фотовиставки «У кожної дитини є промінчик сонця…» (розміщені дипломи, грамоти, сертифікати учнів – переможців в міських, обласних,  Всеукраїнських олімпіадах та змаганнях).

Teacher. Діти, стали в коло, взялися за руки.

Мишка. Любі друзі! Дякую вам, які ви чемні. Я дарую вам пісеньку.

(Діти повторюють за мишкою рухи та співають англійську пісню «If you are happy and you know it»).

Вчитель. Сьогодні на гостини ми звали вчителів, тож давайте будемо гарними господарями і побажаємо, щоб у них було багато вільного часу і вони теж розвивали свої творчі здібності. (Мишка гостям вручає гостинці).

Учителі. Дякуємо за роботу. До нових зустрічей!

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаних джерел:

 

1. Клепко С.Ф. Інтегративна освіта і поліформізм знання/ С.Ф.Клепко. – Київ.- Полтава – Харків: ПОІПОПП, 1998. – С. 91.

2. Козлова О.Г. Методика інноваційного пошуку вчителя. – Суми: ВВП «Мрія-1» ЛТД, 1998.

3. Левченко Т.П., Левченко С.П. Бінарні уроки. Мета, результати та особливості // Географія. – 2012. - №4.

4 . Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: Навч. Посіб. / І.М.Дичківська. – К.: Академвидав, 2004. – 325 с.

5. Калмыкова З. И. Продуктивное мышление как основа обучаемости / З. И. Калмыкова. – М., 1981. – 123 с.

6. Критерії технологічності педагогічного процесу [Електронний ресурс].- Режим доступу: http://studopedia.net/5_5619_osnovnikriterii-tehnologichnosti.html. – Основні критерії технологічності

5. Онищук В. О. Функції та структура методів навчання / В.О.Онищук. – К., 1979. – 140 с. Лисицька О. О.*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Літературне читання 2 клас (М. Зоряна)
Додано
8 листопада 2018
Переглядів
1098
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку